صفحه راهنما استایل

صفحه راهنما استایل

مثال

شما در اتوبوس بین شهری در یکی از اتوبان ها در حال حرکت هستید، در این اتوبان علائم جدا کننده هر کیلومتر مشخص شده ا


یاقوت (Sapphire)

احتمالا مطلوب‌ترین شیشه ساعت، یاقوت کبود (sapphire) طبیعی و یا مصنوعی است. البته در صنعت بیشتر از نوع مصنوعی آن استفاده می‌شود. سفایر مصنوعی از آلومینیوم اکسید کریستالیزه شده درست شده که همان ویژگی‌های فیزیکی یاقوت طبیعی را داشته به علاوه اینکه بدون رنگ تولید شده و امکان استفاده از آن به عنوان شیشه ساعت را ممکن می‌سازد.
یاقوت کبود سختی‌ای برابر با 9 موس (Mohs - مقیاس نسبی سنجش سختی مواد معدنی) و تنها کمی پایین تر از سختی الماس با سختی 10 موس است. کریستال سفایر یا همان یاقوت؛ در میان انواع شیشه‌ها، کبود کمترین تمایل به شکستن و یا خش افتادن را دارد. برعکس شاید باید نگران این بود که ساعت برروی وسایل دیگر خط و خش نیاندازد! بهترین راه تست و تمایز انواع شیشه‌های دیگر با شیشه سفایر سعی در خط انداختن برروی آن است. یک چاقوی استیل ضد زنگ می‌تواند برروی شیشه‌های معمولی به غیر از سفایر، خط بیاندازد.

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد وزمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.

عنوان

صفحه نمایش های عقربه ای از سال ها پیش برای نمایش زمان به کار می روند، بدون شک اولین بار از حرکت سایه ی ساعت های آفتابی الهام گرفته شدند ساعت های مکانیکی در ابتدا عقربه ی دقیقه شمار نداشتند و تنها گذر ساعت را نشان می دادند، به هر حال امروزه راه های دیگری به منظور نشان دادن زمان در ساعت های مچی وجود دارد این جایگزین ها امکانات بسیاری فراهم می کند برای ساعت سازان تا در زمینه ی تحولات گسترده ای به خلاقیت منجر شود و راهی باز شود برای طراحی های جسورانه که هم اکنون چندین نمونه از آن ها در بازار ساعت موجود است
برای مثال ساعت های دیجیتالی با هدف نشان دادن ویژگی های کارآمدتر مانند نمایش تاریخ و زمان بر حسب کشوری که ساعت را بر روی آن تنظیم میکنید ، استفاده از کرنوگراف ، تایمر و تولید شدند ساعت های دیجیتالی غلبا بصورت تمام دیجیتال یا دیجیتال آنالوگ طراحی میشوند

مجموعه Flow که از طرف برند سازنده، به عنوان یک مجموعه فنی و پویا معرفی شده است که در ابتدا شامل دو ساعت می‌باشد.
شرایط مسابقه



افرادی که اقتصادی تر فکر می کنند (در روز فعالیت سنگین تری انجام میدهند) ساعت بند فلزی کلاسیک را انتخاب خواهند کرد.

آخرین محصولات دیده شده


بستن فرم