مشتریان ایران تایمر چه می گویند؟

طاهره از تهران ۱۴۰۵/۴/۱

با سلام همیشه از خرید هام از ایران تایمر راضی بودم ، کیفیت ، بسته بندی ، ارسال ، برخورد پرسنل ، همه عالی ممنونم از تیم خوب ایران تایمر

مریم از رشت ۱۴۰۵/۴/۱

خوب

شیرین از تهران ۱۴۰۵/۳/۲۳

با سایت ایران تایمر از طریق دوستان آشنا شدم و بعد یک بار مراجعه حضوری در خصوص رسیدگی به بحث گارانتی و ارائه خدمات پس از فروش عالی یکی از بهترین و قابل اعتمادترین سایت ها در خصوص خرید ساعت اصلی و برند با گارانتی تضمینی هستش. ممنون از مجموعه حرفه ای ایران تایمر

برزین از اسلامشهر ۱۴۰۵/۳/۲۰

ممنون از شما

محمدرضا از تهران ۱۴۰۵/۳/۱۷

تحربه خرید بددد ساعت خریداری شد بصورت غیرحضوری بعد تماس گرفتن گفتن قیمت رو آپدیت نکردیم و قبمت بالاتر از اون مبلغ هست متاسفم بابت گول زدن مشتریان

با سلام و احترام در فرآیند قیمت‌گذاری این محصول، متأسفانه خطای سیستمی رخ داده بود که پس از ثبت سفارش، موضوع به‌صورت کامل خدمت شما توضیح داده شد. با این حال، برای جلب رضایت شما، محصول با تخفیف ویژه و پایین‌تر از قیمت واقعی تقدیم شد. بدیهی است در صورت عدم رضایت، امکان لغو سفارش و عودت کامل وجه نیز برای شما فراهم بود. در نهایت از همراهی و درک شما بابت تکمیل خرید سپاسگزاریم و امیدواریم در خریدهای بعدی تجربه‌ای کاملاً رضایت‌بخش برای شما رقم بزنیم.
U_31030 از تهران ۱۴۰۵/۳/۱۶

با من تماس گرفتین که ساعت بدون جعبه ارسال بشه؟ به خاطر مسائل اخیر، گفتین جعبه رو بعدا ارسال می‌کنیم. من گفتم به شرط قید در فاکتور و ارسال جعبه در آینده مورد تایید هست، اما فاکتور رو ارسال نکردین

امروز براتون ارسال میشود
U_121560 از تهران ۱۴۰۵/۳/۱۳

از اینکه با بیان توضیحات کافی امکان انتخاب مشتری را فراهم کرده اید و نیز ارسال سریع و بموقع اقدام شده و نیز اطلاع رسانی در تمام مراحل خرید انجام می‌شود نشان‌دهنده احترام به مشتری و در نتیجه انتقال حس خوب و رضایتمندی است. متشکریم

U_121482 از بازرگان ۱۴۰۵/۳/۹

درود فرآیند خرید در مقایسه با سایر سایتها بسیار راحت بود سپاس

مهران از اصفهان ۱۴۰۵/۲/۱۴

ایران تایمر بهترین و بی نظیر است.من عاشق ساعتم و تعداد زیادی ساعت دارم .از روزی که با ایران تایمر آشنا شدم هیچ خرید از جای دیگه نداشتم. اطمینان.اصالت.تمیزی......جزو خصوصیات خرید لذت بخش از ایران تایمر است. حمایت‌های بعد از خرید منجمله تعویض باتری.سرویس ساعت.تعمیر در صورت لزوم اصلا فاز خرید ساعت رو مثل خرید از کمپانی های اصلی کرده.واقعا ایران تایمر عالیست.عالی

ممنون از کانت پر انژی - کلی ذوق کردیم برای داشتن مشتریان خوبی مثل شما جناب قائمی عزیز
U_120799 از کرمان ۱۴۰۵/۲/۷

عالی

حسین از مشهد ۱۴۰۵/۲/۶

عالی بود

آتنا از تهران ۱۴۰۵/۲/۵

بنده چندیدن سال هست که مشتری ایران تایمر هستم و هربار از خریدم و رفتار پرسنل بسیار بسیار راضی هستم

ساینا از فردیس ۱۴۰۵/۲/۵

من یه سفارش داشتم. خیلی سریع سفارش من تایید شد و فرداش ارسال شد. ممنونم از خدمات رسانی و تیم پشتیبانی سایت ایران تایمر

U_120733 از شهرکرد ۱۴۰۵/۲/۳

ایران تایمر سایت معتبر وقابل اطمیبنان است و خرید ازاین سایت برای من بسیار جذابه و بسیار خوشحالم ازاین سایت خرید انجام میدم

U_119949 از تهران ۱۴۰۵/۱/۳۱

باتری سیزاکن سفارش دادم عوضش رناتا گلد برام فرستادید، تجربه خرید خوبی نبود با تشکر .

سلام حق با شماست - باتری رناتا گلد کیفیت بالاتر از سیزاکن دارد
سمانه از تهران ۱۴۰۵/۱/۲۹

ساعتی که خریدم بسیار با کیفیت بود و همچنین برخورد بسیار خوب عزیران در فروشگاه بابت تعویض ساعت هم عالی بود ممنون

محمد از تهران ۱۴۰۵/۱/۲۸

بسیار خرید راحت و مطمئنی داشتم.ممنون از عوامل ایران تایمر

محمد از ابریشم ۱۴۰۵/۱/۲۷

خوب بود

سپیده از شیراز ۱۴۰۵/۱/۲۳

بسیار عالی هستید باعث افتخارمه از مجموعه شما خرید میکنم پر برکت باشید همیشه

vahid از تهران ۱۴۰۵/۱/۱۳

سلام ، امیدوارم تجربه خرید خوبی برام ثبت بشه ، کادو برای خوشحال کردن پدر عزیزنم هست .

عطیه از رشت ۱۴۰۵/۱/۶

عالی

حمید از قزوین ۱۴۰۴/۱۲/۲۸

با سلام و خسته نباشید خدمت تمامی دست اندر کاران ایران تایمر ممنون از بسته بندی خوبتون و همچنین کیفیت قابل توجه ساعتی که سفارش دادم. در کنار سادگی بسیار زیباست و امیدوارم سال پیش رو برای همه هموطنان عزیزم سال خوبی باشه بخصوص برای شما زحمت کشان.

سلام - آروزی سلامتی برای شما و برای همه ایرانیان از خداوند منان داریم - سال جدید حتما سال خوب خواهد بود
U_116569 از تهران ۱۴۰۴/۱۲/۱۸

عالیییییی هستید

علی از رشت ۱۴۰۴/۱۲/۱

عالی بود

امیررضا از تهران ۱۴۰۴/۱۱/۲۸

تنوع بسیار بالا و خدمات عالی. تمامی ساعت‌ها اورجینال هستند و آدم با خیال راحت و بدون استرس میتونه خرید کنه. ممنونم از شما

محمدرضا از تهران ۱۴۰۴/۱۱/۲۷

میشه یه خرید خوب بر اساس بودجه و سبک ساعت با تنوع بسیار و تضمین اصالت و خدمات متنوع و ارزنده ایران تایمر داشت. به نظرم فیلم های ۳۶۰ درجه و تست بر روی دست به خریدم بسیار کمک کرد همچنین در صورت هدیه دادن امکانات جالبی فراهم آوردن

نهال از تهران ۱۴۰۴/۱۱/۲۲

ممنون پرسنل ایران تایمر برای برخورد خوب و صبر و حوصله ی زیاد🌻

داود از تهران ۱۴۰۴/۱۱/۲۱

سلام وقت بخیر دراولین خریدازایران تایمر نحوه ارسال،پیگیری وبسته بندی درحدعالی بود سپاس ازشما دوستان

علی از تهران ۱۴۰۴/۱۱/۲۰

واقعا عالی بودهم بسته بندی و زمان تحویل از شما ممنونم

U_118776 از شاهین شهر ۱۴۰۴/۱۱/۱۵

کارتون بی نظیره. ممنون از شما و تیم خوبتون

امین از کرمانشاه ۱۴۰۴/۱۱/۱۲

همچی‌ عالی کار درست

U_17578 از ساری ۱۴۰۴/۱۱/۱۱

سایت و خدماتتون خوبه منتها قیمت‌هاتون یخورده از فروشگاه‌های دیگه بالاتره علتشو نمیدونم چیه

سمیرا از شهرضا ۱۴۰۴/۱۱/۷

با تشکر از ایران تایمر بابت سایت بسیار خوبی که برای مخاطب و یا مشتری در نظر گرفته است. این سایت علاوه بر توجه به جزییات و استفاده از فیلتر برای انتخاب مطمین تر و راحت تر سرعت قابل قبولی هم ذاشت. سپاسگزارم بابت احترامی که به مخاطب می گذارید.

U_117413 از شهریار ۱۴۰۴/۱۱/۶

سلام وقت بخير تشكر ميكنم از مديريت محترم مجموعه ايران تايمر و همكاراي و صبوريشون و همينطور پرسنل محترم من خريدم راضي بودم همه چي عالي و خيلي به موقع ب دستم رسيد🙏🙏

سیمین از تهران ۱۴۰۴/۱۱/۵

ممنونم‌ازتون🙏🏾

U_118307 از تهران ۱۴۰۴/۱۱/۴

سلام عالی هستیدازتون ممنونم .

عباس از رباط کریم ۱۴۰۴/۱۱/۲

با درود خدمت شما و تمامی همکارانتون در مجموعه بزرگ ایران تایمر سپاس از شما بابت ارسال سریع محصول برای تیم شما آرزوی موفقیت و سربلندی روز افزون دارم

الیاس از تهران ۱۴۰۴/۱۱/۲

اگر چه ثبت این نظر سنجی ها فاقد اهمیت میباشد، ولی تجربه تلخ خودم را ثبت میکنم. بعد از خریدی که کردم تماس گرفتم گفتم شب نمای ساعت کار نمیکنه کارشناس مربوطه گفت ارسال کنید برامون (که ۲۰۰ تومن هزینه پیکم شد) فرداش زنگ زدم پیگیری کنم گفتند چرا ارسال کردید، شب نما ها کار نمیکنه، گفتم داخل سایت تو توضیحات نوشتید شب نما دارد، که توضیحی نداشت و ادرس از من گرفتند پست کردند که بعد از ۳ روز هنوز ساعت به دستم نرسیده

دوست عزیز ، از اینکه تجربه‌ای ناخوشایند برای شما رقم خورده صمیمانه عذرخواهی می‌کنیم. در خصوص این مدل ساعت، لازم به توضیح است که شب‌نما از نوع معمولی بوده با این حال حق با شماست که توضیحات این مورد می‌بایست شفاف‌تر و دقیق‌تر در سایت درج می‌شد تا باعث سوءتفاهم نشود. همچنین بابت ناهماهنگی پیش‌آمده در پاسخ همکاران پشتیبانی و هزینه‌ای که برای ارسال متحمل شدید، از شما پوزش می‌طلبیم. این موضوع حتماً جهت جلوگیری از تکرار، به تیم مربوطه منتقل خواهد شد. در صورتی که همچنان تمایل به مرجوعی کالا داشته باشید، طبق شرایط بازگشت، امکان بررسی و انجام آن برای شما فراهم است. لطفاً جهت پیگیری با واحد پشتیبانی ایران تایمر در تماس باشید. از ثبت نظر و زمانی که برای بیان تجربه‌تان گذاشتید سپاسگزاریم؛ بازخورد شما به بهبود خدمات ما کمک خواهد کرد.
رویا از کرمانشاه ۱۴۰۴/۱۱/۲

باتشکر

مرجان از تهران ۱۴۰۴/۱۰/۱۷

سلام تشکر میکنم از نحوه سفارش گیری و نحوه ارسال عالی و بسته بندی عالی و کیفیت ساعت عالی کیفیت بند عال بابت همه خدمات شما رضایت کامل دارم قبل از شما به یه جای دیگه سفارش دادم بعد از یک روز بهم زنگ زد که موجودی ندارم درصورتی که همون لحظه که سفارش دادم تماس گرفتم و گفت موجوده(اصالت که داشته باشی همیشگی هستی)شمارو به دوستام معرفی کردم.ممنونم

321


آخرین محصولات دیده شده


بستن فرم