چرا ایران تایمر؟

چرا ایران تایمر؟
20 دلیل برای اینکه چرا باید از ایران تایمر خرید کرد؟

1. اعتبار و برند بودن ایران تایمر:

ایران تایمر به عنوان اولین و جامع ترین سایت مرجع ساعت مچی ایران بیش از 1 دهه است که به دوست داران دنیای ساعت و اکسسوری خدمات می دهد که به استناد نظر 98% از مشتریانش( بخش نظرات مشتریان ) از خرید خود رضایت داشته و ایران تایمر را به عنوان یک برند معتبر در زمینه فروش ساعت مچی و اکسسوری داخل ایران می شناسند.

2. اصالت مادام العمر ساعت و تمام محصولات:

تمام محصولات داخل سایت ایران تایمر(ساعت مچی، عینک آفتابی و زیورآلات) دارای گارانتی مادام العمر اصالت هستند. این ضمانت در داخل سایت و همچنین در فاکتور خرید شما ذکر شده.

3. گارانتی 5 سال موتور ساعت مچی فقط در ایران تایمر:

مجموعه ایران تایمر برای اولین بار در ایران علاوه بر گارانتی ایران و بین المللی ساعتها، کارکرد موتور ساعت مدلهایی که در سایت ذکر شده را نیز 5 سال گارانتی نموده است. قابل ذکر است که این گارانتی توسط هیچ فروشگاهی ارائه نمی شود و مختص ایران تایمر است.

4. گارانتی 10 سال تعویض رایگان باتری ساعت فقط در ایران تایمر:

یکی دیگر از خدمات متمایز مجموعه ما ارائه گارانتی 10 سال تعویض باتری بصورت رایگان است که برای اولین بار در ایران ارائه شده. با خرید هر ساعت باتری دار از سایت ما، تا 10 سال نیاز به پرداخت هزینه تعویض باتری نخواهید داشت.

5. تضمین قیمت تمام محصولات داخل سایت:

از آنجایی که رسالت ایران تایمر فروش ساعت مچی اورجینال است، خودمان را موظف می دانیم تا قیمت اعلام شده توسط شرکت وارد کننده هر برند را داخل سایت در دسترس قرار دهد. ایران تایمر در تعیین قیمت هیچ دخالتی نداشته و تمام قیمت های محصولات مطابق با لیست قیمت اعلام شده توسط نمایندگی هر برند داخل ایران است. همچنین برای اطمینان بیشتر می توانید قیمت های درج شده را با قیمت جهانی آن محصول مطابقت دهید.

6. گارانتی 30 روز مهلت تعویض یا بازگشت محصول آسان:

آسودگی خیال شما از خرید اینترنتی ساعت هدف ماست. با تجربه بیش از 1دهه ای که داریم این حق را به مشتریانمان می دهیم که شاید محصول سفارشی شان را نپسندند. در صورت عدم پسند محصول خریداری شده، بدون باز کردن وکیوم محصول تا 30 روز مهلت تعویض یا بازگشت دارید. برای اطلاعات دقیق تر از این خدمت حتما شرایط مربوطه را در صفحه "30 روز مهلت بازگشت" بخوانید.

7. خرید اقساط ساعت بدون سود و ضامن:

اگر قصد خرید اقساطی ساعت را دارید، ما بهترین و راحت ترین روش را در اختیار شما قرار دادیم. امکان خرید اقساط بدون نیاز به ضامن و بدون هیچ سودی فقط در 2 ماه. برای اطلاعات دقیق تر از این خدمت حتما شرایط مربوطه را در صفحه "خرید اقساط بدون سود و ضامن" بخوانید.

8. امکان خرید حضوری در ایران تایمر:

مجموعه ما تنها یک فروشگاه اینترنتی نیست. بلکه در ایران تایمر می توانید به دو طریق خرید حضوری را تجربه کنید. روش اول انتخاب و خرید از بین محصولات داخل "ویترین" است که در روزهای کاری بدون نیاز به هماهنگی می توانید به آدرس ما مراجعه کنید. در روش دوم اگر محصول انتخابی شما جزو محصولات داخل ویترین نبود، میتوانید بدون پرداخت وجه، فاکتور حضوری آن محصول را ثبت کنید تا با هماهنگی همکاران ما بصورت حضوری به شرکت ایران تایمر مراجعه کنید. همچنین در صورتیکه محصول مورد نظر پسندیده نشد می توانید آن را خریداری نکنید.

9. ارسال رایگان به سراسر ایران:

ارسال سفارشات شما در هر جای ایران که باشید توسط ما بصورت رایگان انجام می شود. برای ساکنین تهران (در محدوده سبز) با پیک و برای ساکنین دیگر شهر ها با پست پیشتاز ارسال می شود.

10. امکان ارسال سریع بعضی از محصولات:

اگر برای خرید ساعت،اکسسوری، عینک یا هدیه دادن عجله دارید و میخواهید سریعا به دستتان برسد یکسری از محصولات داخل سایت ما دارای امکان ارسال سریع 3 ساعته را دارند که می توانید از بین آنها انتخاب و خرید کنید. برای اطلاعات دقیق تر از این خدمت حتما شرایط مربوطه را در صفحه "ارسال سریع 3 ساعته" بخوانید.

11. امکان انتخاب بین 3 محصول:

گاها ممکن است بین چند محصول تردید داشته باشید. در اینصورت اگر آن محصولات داخل سایت ما دارای لوگو انتخاب بین 3 عدد باشند میتوانید 3 محصول را انتخاب کنید تا درب منزل یا بصورت حضوری از بین آنها بهترین انتخاب را داشته باشید. برای اطلاعات دقیق تر از این خدمت حتما شرایط مربوطه را در صفحه "انتخاب بین 3 عدد" بخوانید.

12. راحتی ثبت سفارش و خرید اینترنتی ساعت:

بیشتر فعالیت مجموعه ما فروش اینترنتی بوده و سعی کردیم در روند ثبت سفارش و خرید اینترنتی راحت ترین مسیر را در اختیار شما بگذاریم تا زمان کمتری هم صرف کنید.

13. امکان سفارش هدیه یا کاغذ کادو در زمان ثبت سفارش:

برخلاف دیگر سایت های اینترنتی اگر قصد هدیه دادن ساعت مچی یا اکسسوری به عزیزانتان را دارید، می توانید در زمان ثبت سفارش داخل سایت نوع کاغذ کادو، باکس هدیه و حتی نوشته روی هدیه را مشخص کنید تا به بهترین شکل بسته شما را آماده و ارسال کنیم.

14. گرفتن اعتبار در باشگاه مشتریان ایران تایمر:

شما با توجه به خریدها و فعالیت هایی که داخل سایت ایران تایمر انجام می دهید، از ما امتیاز و اعتبار بیشتر دریافت می کنید. نتیجه دریافت این امتیازات امکان استفاده از جوایز باشگاه مشتریان، خرید ارزان تر یا خدمات متفاوتی است که در هر سطح از این اعتبار برای شما در نظر میگیریم. برای اطلاعات دقیق تر از این خدمت حتما شرایط مربوطه را در صفحه "آی-کلاب" بخوانید.

15. خدمات پس از فروش مطمئن:

ما تنها در زمان خرید همراه شما نیستیم بلکه عقیده داریم خدمات پس از فروش مناسب بعد از خرید اهمیت بیشتری دارد. به همین خاطر برای دریافت خدمات پس از فروش برندی که خریداری کردید می توانید به ما مراجعه کنید، ما همواره تلاش میکنیم بهترین خدمات را برای شما فراهم آوریم.

16. نمایندگی بیش از 300 برند مطرح جهانی:

ایران تایمر توانسته در تجربه حرفه ای بیش از 1 دهه ای که دارد نمایندگی بیش از 300 برند مطرح جهانی را بدست بیاورد.

17. تنوع بیش از 20هزار محصول داخل سایت:

ایران تایمر یک ویترین بزرگ و متنوع از جدیدترین و محبوب ترین اکسسوری هاست که در هیچ مغازه ای به آن دسترسی ندارید. با امکان استفاده از فیلتر های جستجو یا مشاوران ایران تایمر می توانید از بین تنوع موجود داخل سایت بهترین انتخاب نزدیک به سلیقه ای که دارید را پیدا کنید.

18. دریافت مشاوره رایگان از مشاوران حرفه ای ساعت:

این طبیعی است که در زمان خرید ساعت با توجه به تنوع زیاد محصولات و برندها دچار تردید شوید. اما مشاوران حرفه ای و متخصصان ما با مشاوره رایگان می توانند در انتخاب بهتر شما را راهنمایی کنند.

19. اطلاع از اطلاعات تخصصی دنیای ساعت:

در قسمت اخبار مقالات و ویدئوهای ایران تایمر می توانید به روز ترین و کاربردی ترین اطلاعات درباره ساعت مچی و دیگر اکسسوری ها را به دست بیاورید و در بین اطرافیانتان اطلاعات به روز تری داشته باشید.

20. اطلاع از جشنواره های تخفیف دار ایران تایمر:

ما به نیاز و درخواست همراهانمان اهمیت می دهیم. به همین خاطر سعی می کنیم در جشنواره های تخفیفی یا هدیه دار متعددی که برقرار می کنیم، اول از همه مشتریانمان را از آن جشنواره مطلع کنیم.

آخرین محصولات دیده شده


بستن فرم