سوالات خدمات پس از فروش

سوالات خدمات پس از فروش
سوالات شما از خدمات پس از فروش

ایران تایمر خدمات پس از فروش محصولاتش را قبول می کند؟

بله، شما میتوانید برای دریافت خدمات ساعت مچی و زیورآلات برندهایی که ما نمایندشون هستیم، از قسمت خدمات پس از فروش ما کمک بگیرید.

چطور با واحد خدمات پس از فروش ارتباط برقرار کنم؟

ساده ترین و سریعترین روش برقراری ارتباط با این بخش ارسال یک پیام در واتساپ یا تلگرام شماره 09031001321 است.مشکل پیش آمده را اطلاع دهید تا بخش خدمات پس از فروش ما شما را راهنمایی کنند.

اگر کالای من غیر از برند های ایران تایمر باشد باز امکان ارسال بابت خدمات دهی وجود دارد؟

در صورتی که نیاز به قطعاتی مانند بند، قفل، باتری و … دارید میتوانید با ارسال پیام به بخش خدمات پس از فروش ایران تایمر راهنمایی های لازم را دریافت کنید. اما اگر ساعت ایراد فنی داشته باشد برای ارائه خدمات مربوطه معذوریم.

ایران تایمر خودش تعمیرات را انجام میدهد؟

در صورتی که ساعت شما ایراد فنی داشته باشد، بهتر است تعمیرکار شرکت اصلی برند ساعت آن را تعمیر کند. به همین منظور تنها در مواردی که ساعت مشکل فنی داشته باشد ایران تایمر کالای شما را به دست تعمیرکار معتبر آن برند میرساند.

مبلغ 50000 تومان خدمات پس از فروش بابت چیست؟

زمانی که شما محصول را به ایران تایمر میدهید، هزینه های ایاب و ذهاب ارسال آن محصول به شرکت اصلی و دریافت مجدد آن، پیگیری های صورت گرفته و … مبلغی بیش از 50000 تومان را دربر میگیرد. 50000 تومان تنها بخشی از این هزینه هاست که ایران تایمر دریافت می کند.

اگر بخواهم باتری یا قطعات ساعت را به ایران تایمر ارسال کنم شامل 50000 تومان می شود؟

خیر، این مبلغ تنها برای مواردی است که باید کالا به شرکت اصلی برند جهت دریافت خدمات ارسال شود و شامل موارد قطعات از جمله بند، قفل و باتری نمی شود.

مدت زمان تعمیر ساعت مچی ام، چقدر طول می کشد؟

این مورد به برند ساعت و شرکت اصلی (تعمیر کننده) بستگی دارد. با توجه به اینکه هر شرکت اصلی برند داخل ایران 1 واحد خدمات پس از فروش دارد، ساعت ها به نوبت در لیست تعمیرات آن واحد قرار میگیرد و طبق شلوغی آن بخش، مدت زمان دریافت خدمات برای کالای شما هم متغیر است. زمان حدودی بین 21 الی 40 روز است که این مورد توسط مسئول بخش خدمات پس از فروش ما به شما اطلاع رسانی می شود.

ایران تایمر، قطعات ساعت مچی هم دارد؟

بله، تمام قطعات ضروری که بیشتر هم مورد استفاده است، مانند بند، قفل، باتری در فروشگاه ایران تایمر قابل خرید است. برای دریافت مشاوره و یا تهیه قطعاتی مانند شیشه، دسته کوک و یا … میتواند با واحد خدمات پس از فروش ما ارتباط برقرار کنید.
آخرین محصولات دیده شده


بستن فرم