سوالات 14روز مهلت بازگشت

سوالات 14روز مهلت بازگشت
سوالات شما از 14روز مهلت بازگشت

اگر کالای خریداری شده مورد پسندم نبود میتوانم آن را مرجوع کنم؟

بله، در صورتی که وکیوم محصول باز نشده باشد و کالا را به صورت اقساط خریداری نکرده باشید، می توانید آن را تعویض یا بازگشت دهید.

وکیوم کالا چیست؟

برای حفظ ساعت مچی و زیورآلات از احتمال خط و خش و آسیب های این چنینی، همچنین رعایت بهداشت در روزهای کرونا، روی کالایی که سفارش می دهید یک پلاستیک شفاف کشیده می شود اما این پلاستیک هیچ مزاحمتی برای شما ندارد. میتوانید کالای سفارشی را با وکیوم روی دست تست کنید و ظاهر آن را نیز با عکس داخل سایت مطابقت دهید و در صورت تایید و نهایی شدن انتخاب، وکیوم را باز کنید.

چطور درخواست بازگشت کالا را بدهم؟

برای بازگشت محصول نیاز است در صفحه خدمات پس از فروش فرم مورد نظر را پر کنید و گزینه "دارای گارانتی 14 روز طلایی" را تیک بزنید.توجه داشته باشید در شرایط 14 روز بازگشت هزینه 50000 تومان خدمات پس از فروش از شما دریافت نمی شود. سپس با هماهنگی با بخش خدمات پس از فروش کالا را بازگشت دهید. برای اطلاع بیشتر "14 روز مهلت بازگشت" کلیک کنید.

در صورت عدم پسند کالا و بازگشت آن، هزینه ارسال باید پرداخت شود؟

اگر ساکن تهران هستید، زمانی که بسته محصول را درب منزل دریافت میکنید، میتوانید در صورت عدم تایید، محصول را (بدون باز کردن وکیوم و با همان بسته بندی) تحویل همکار ایران تایمر دهید و تنها هزینه حمل و نقل را متقبل شوید. اگر ساکن دیگر شهر ها هستید بعد از بازگشت محصول، هزینه ارسال از مبلغ پرداخت شده فاکتور کسر می شود.

شرایط بازگشت کالا در صورت خرید در جشنواره فروش به چه نحوی است؟

در صورتی که کالایی را با تخفیف جشنواره خریداری کرده باشید و وکیوم آن باز نشده باشد،تنها می توانید محصول را در زمان 14 روز تعویض نمایید و محصول جدید با قیمت روز را جایگزین خرید قبلی کنید.

شرایط بازگشت کالا در صورت خرید اقساطی به چه نحوی است؟

در خرید های اقساطی امکان تعویض یا بازگشت کالا مقدور نیست.

در صورت بازگرداندن کالا چند روزه وجه به حسابم بازگشت داده می شود؟

بین 24 الی 48 ساعت بعد وجه پرداختی شما بازگشت داده خواهد شد.
آخرین محصولات دیده شده


بستن فرم