خرید دو مرحله ای

خرید دو مرحله ای

ایران تایمری عزیز:

برای حمایت از اوضاع اقتصادی کنونی و احتمال افزایش قیمت ها، در ایران تایمر طرحی راه اندازی کردیم تا با پرداخت بیعانه محصول مورد نظرتان را رزرو کنید و سپس در ماه آینده  آن را تسویه کنید. در این صورت اگر محصولی را بیعانه کنید سفارش شما رزرو می شود و اگر آن محصول بعد از رزرو شامل افزایش قیمت شود، سفارش شما با همان قیمت قبل محاسبه می شود. در این کمپین که به درخواست شما عزیزان هم بوده، تصمیم گرفتیم تا امکان خرید ساعت با پرداخت 2 مرحله ای را به مدت محدود ( از 29 اردیبهشت تا 4 خرداد ) بوجود بیاوریم.

در این نوع پرداخت:

محصول مورد نظرتان را به سبد خرید اضافه می کنید و در قسمت توضیحات سفارش، متن " پرداخت 40 درصدی" را بنویسید و تا انتها مراحل ثبت فاکتور را پیش می برید. اما پرداخت انجام ندهید و دکمه ثبت نهایی را بزنید.

بعد از تماس و تاییدیه همکاران ما، 40% از مبلغ کل فاکتور را به عنوان پیش پرداخت واریز می کنید تا سفارش شما رزرو شود و مابقی 60% را در 1 ماه آینده واریز میکنید.

زمانی که تسویه کامل توسط شما انجام شود سفارش برایتان ارسال خواهد شد.

در صورتی که موفق به پرداخت 40% اولیه در همان روز کاری که همکاران ما با شما تماس گرفتند، نشدید فاکتور شما بصورت سیستمی کنسل می شود.( تنها با پرداخت 40% سفارش شما رزرو خواهد شد.)

به این نکته توجه داشته باشید که تا قبل از ثبت فاکتور و واریز بیعانه قیمت محصولات به روز محاسبه می شود و مدت زمان این کمپین محدود به 1 هفته است. پس اگر محصولی را مد نظر دارید قبل از افزایش قیمت، آن را بخرید.
 

آخرین محصولات دیده شده


بستن فرم