همکاری سازمانی با ایران تایمر:

همکاری سازمانی با ایران تایمر:

سلام
از اینکه برای خواندن این پروپوزال و آشنایی با مجموعه ایران تایمر زمان تان را در اختیار ما می گذارید، متشکریم.
ما می دانیم که شما هم دوست دارید برای پرسنل یا مشتریان سازمانی خود، رفاه و مزایای ویژه مهیا کنید تا جایگاه سازمانی بهتری در دید آنها داشته باشید. از این رو در مجموعه ایران تایمر با در اختیار گذاشتن پیشنهادات ویژه برای خرید به صرفه و آسان تر ساعت مچی و دیگر اکسسوری ها، این موقعیت را برای سازمان شما ایجاد می کنیم.
ایران تایمر اولین و بزرگترین سایت و فروشگاه ساعت مچی اورجینال و برند (عینک آفتابی و زیورآلات) است که تجربه ای بالغ بر یک دهه در این زمینه بدست آورده. تجربه ایران تایمر موجب شده تا خدماتی را در اختیار مشتریان خود بگذارد که آنها طعم جدیدی از یک خرید حرفه ای را تجربه کنند. خدماتی که در کمتر فروشگاه های اینترنتی ایرانی دیده اید. همچنین معتقدیم اگر شما برای پرستیژ کاری و سازمان خود ارزش قائلید، ما هم مصممیم در این پروپوزال پیشنهاداتی را در اختیار شما بگذاریم که علاوه بر ارتقا جایگاه سازمان شما، به اعتبار خودمان هم اضافه کنیم.

فرم مشخصات

هر مجموعه یا سازمانی دوست دارد برای ارتقای روحیه پرسنل یا مشتریان خود، خدمات و رفاهی را برای آنها ایجاد کند که در پی آن رشد و پیشرفت سازمان حاصل شود. برای بوجود آوردن چنین رفاهی پیشنهاداتی را در اختیار شما و سازمان تان قرار می دهیم که از خدمات کلی ایران تایمر، متمایز است. جهت دریافت مشاوره با شماره های زیر تماس یا فرم زیر را تکمیل نمایید.
شماره تماس: 02171400010 داخلی 110
شماره موبایل: 09300019456

نام و نام خانوادگی :
نام سازمان :
شماره تماس :
کد امنیتی تغیر کد امنیتی
ثبت در خواست
معرفی خدمات ایران تایمر

بزرگ ترین و متنوع ترین ویترین:
از آنجایی که ایران تایمر ابتدا یک سایت اینترنتی و بعد یک فروشگاه است، تنوع بالایی از محصولات و برندها را در آن میتوانید پیدا کنید، که در ویترین هیچ فروشگاهی نخواهید دید. ما در ایران تایمر تنوعی بالغ بر 40 هزار محصول و بیشتر از 400 برند مطرح جهانی را در سه دسته بندی ساعت مچی، عینک آفتابی و زیورآلات گردآوری کردیم.

گارانتی بین المللی و برند:
تمام محصولات داخل ایران تایمر دارای گارانتی بین المللی هستند. این گارانتی در ایران زیر نظر نماینده رسمی برند آن محصول ارائه می شود و در خارج از ایران هم دارای اعتبار می باشد.

30 روز ضمانت بازگشت
از آنجایی که فروش محصولات برند و اورجینال را رسالت مجموعه مان میبینیم، تمامی محصولات داخل سایت ایران تایمر دارای ضمانت مادام العمر اصالت کالا هستند. و این ضمانت در تمامی فاکتور های فروشمان نوشته می شود.

امکان ارسال رایگان، ارسال سریع 3 ساعته بر روی بعضی محصولات داخل تهران و دیگر شهرها، انتخاب بین 3 محصول، خرید اقساطی و …. از دیگر خدمات ایران تایمر می‌باشد.

پیشنهادی متفاوت برای شما

هر مجموعه یا سازمانی دوست دارد برای ارتقای روحیه پرسنل یا مشتریان خود، خدمات و رفاهی را برای آنها ایجاد کند که در پی آن رشد و پیشرفت سازمان حاصل شود. برای بوجود آوردن چنین رفاهی پیشنهاداتی را در این قسمت در اختیار شما و سازمان تان قرار دادیم که از خدمات کلی ایران تایمر، متمایز است. پیشنهاد می کنیم بعد از خواندن این موارد، با پر کردن فرم مشخصات فرصتی بدید تا با شما بیشتر در این باره صحبت کنیم.

1- خرید عمده از ایران تایمر:

با توجه به اینکه اکسسوری ها به خصوص ساعت مچی جزو هدایای ماندگار و با ارزشی هستند، اکثر سازمان ها و شرکت ها در مناسبت های مهم سعی در تهیه این هدیه لوکس دارند. ما در ایران تایمر با توجه به تنوع محصول و برندی که داریم می توانیم با یک مشاوره کامل شما را در انتخاب و خرید این هدایا راهنمایی کنیم. از آنجایی که زمان زیادی برای تهیه سفارشات با تعداد بالا نیاز است، پیشنهاد می کنیم اگر قصد خرید سازمانی و عمده دارید زودتر با ما در ارتباط باشید. همچنین در خرید عمده تخفیفی را برای شما در نظر خواهیم داشت که هدیه ای به سازمان شما باشد.

2- خرید کارت هدیه مبلغ دار:

با انتخاب این گزینه و خرید کارت هدیه مبلغ دار برای هدیه دادن به مشتریان یا پرسنل خود، متناسب با مبلغ کل خریدی که انجام می‌دهید، درصدی بیشتر از ما اعتبار دریافت کنید. (امکان شخصی سازی و طراحی کارت هدیه با لوگو سازمان شما نیز وجود دارد)

در صورت:

● خرید بالای 400 میلیون تومان، 10%
● خرید بالای 700.000 میلیون تومان، 15%
● خرید بالای 1 میلیارد تومان، 20%
● و خرید بالای 5 میلیارد تومان، 30% اعتبار بیشتر دریافت می‌کنید.

(مثال: با خرید کارت هدیه 10 میلیون تومانی، به جای این مبلغ یک کارت هدیه 11.000.000 تومانی دریافت می‌کنید)

3- شارژ کارت هدیه 2 برابری:

اگر قصد خرید کارت هدیه با مبلغ کمتر داشتید، ما این پیشنهاد را برای شما داریم. با خرید کارت هدیه مبلغ دار تا سقف 400.000 تومان، مبلغ مد نظر شما توسط ایران تایمر 2 برابر شود. با ارائه این کارت هدیه به کارمندان یا مشتریان‌تان، آنها می‌توانند از مبلغ درج شده روی کارت برای خرید کالاهای بالای 3 میلیون تومان در ایران تایمر استفاده کنند.

(مثال: اگر قصد شارژ کردن کارت هدیه 300 هزار تومانی دارید، ایران تایمر این مبلغ را 2 برابر می‌کند و کارت هدیه 600 هزار تومانی دریافت می‌کنید.)

4- خرید اقساطی:

پیشنهاد می شود، برای استفاده از امکان خرید اقساطی در ایران تایمر، پرسنل خود را در سطح بندی مشخص با میزان اعتباری که از سمت سازمان خود برای آنها قائل هستید به ما معرفی کنید. با توجه به اعتبار تعیین شده از سمت شما، ایران تایمر برای هر سطح درصد پیش پرداخت قسط و تعداد ماه های تسویه اقساط را مشخص می کند.
در روشی دیگر می توانید، خرید پرسنل تان را با ایران تایمر تسویه، و پرداخت اقساط توسط پرسنل شما درون سازمانی صورت بگیرد.

5- ارسال هدیه نیابتی برای مشتریان vip شما:

این امکان برای زمانی است که میخواهید به دوست ارزشمند خود، هدیه ای ماندگار دهید. اما این هدیه را بدون صرف زمان زیاد تنها به سایت ما سفارش می‌دهید و پکیجینگ و ارسال هدیه شما از سمت ایران تایمر انجام می‌شود. می‌توانید هدیتان را از محصولاتی که تولید محدودند یا دارای پکیجینگ خاصی می‌باشند، داخل سایت ما انتخاب کنید.

همکاری بدون هزینه

اگر برای شروع همکاری با ایران تایمر نمی خواهید هزینه ای کنید، ما پیشنهاد دیگری برای شما داریم. در صورتیکه که سازمان شما دارای باشگاه مشتریان یا پنل سازمانی است، یک کد تخفیف از ایران تایمر را به عنوان هدیه در این باشگاه برای پرسنل یا مشتریان خود ارائه می دهید. (تعیین این کد تخفیف از سمت ایران تایمر است و درصد آن با توجه به میزان همکاری دو مجموعه مشخص می شود) همچنین ما در باشگاه مشتریان ایران تایمر یک کد تخفیف یا استفاده از خدمات رایگان از سازمان شما را برای مشتریان مان قرار می دهیم.
در صورتیکه مجموعه تان دارای چنین باشگاه مشتریانی نیست، می توانیم تخفیفات را بصورت کارت هدیه فیزیکی در اختیار سازمان شما قرار دهیم.

آخرین محصولات دیده شده


بستن فرم