نکات مهم قبل ثبت سفارش در ایران تایمر برای سال 1403

نکات مهم قبل ثبت سفارش در ایران تایمر برای سال 1403

پیشاپیش نوروز را به همه شما ایران تایمری های عزیز تبریک میگیم. یکی از دغدغه های شما عزیزان برای سفارشات قبل از عید و در ایام تعطیلات نوروز، زمان دریافت سفارش است که ما موظفیم خیال شما را از این بابت راحت کنیم.

آخرین روز ارسال سفارشات در ایران تایمر چه روزی است؟

با توجه به اعلام زمان ارسال سفارشات توسط شرکت پست ایران، تمامی سفارشات ایران تایمر (تهران با پیک موتوری و شهرستان با پست پیشتاز) تا روز 24 اسفند 1402 است.

سفارشم قبل از عید به دستم میرسه یا بعد از عید؟

هر چقدر سفارشات برای روزهای آخر اسفند ماه باشد، درصد دریافت آن تا قبل از نوروز کمتر است (به خصوص برای شهرستان). پس اگر قصد خرید ساعت مچی یا اکسسوری های دیگر از سایت را دارید و خارج از تهران تشریف دارید، هر چه زودتر ثبت سفارش انجام دهید زودتر هم دریافت خواهید کرد. اگر برای دریافت سفارش ثبت شده در روزهای آخر سال عجله دارید، حتما قبل از ثبت سفارش با بخش فروش جهت این موضوع صحبت و هماهنگی کنید.

اولین روز کاری ایران تایمر در سال 1403:

ارسال سفارشات در ایران تایمر در سال 1402 تا 24 اسفند و پاسخگویی همکاران بخش فروش به شما تا 28 اسفند است. و شروع فعالیت مجموعه ایران تایمر در سال جدید 1403 از 6 فروردین است و ارسال سفارشات ثبت شده در ایام عید به ترتیب توسط همکاران فروش به شما اعلام خواهد شد.

آخرین محصولات دیده شده


بستن فرم