ساعت مچی نامرئی که، مرئی شد!

حالت مطالعه
شنبه ۴ دی ۱۴۰۰ نویسنده | مترجم:

در سال 1867، ژرارد پرگو، اولین ساعت مچی توربیلون خود با سه پل طلایی را به بازار عرضه کرد. ساعتی که در عصر مدرن به مقام نمادین دست یافته است و نمادی دیرینه از این خانه ساعت سوئیسی پر افتخار می باشد. کاری که مخترع این ساعت (کنستانت ژرارد موسس برند) با آن ساعت تاریخی انجام داد، این بود که سه قسمت کاربردی ساعت را که معمولاً مخفی شده‌اند را در معرض دید قرار داد. به نوعی نامرئی را مرئی کرد.

با عرضه جدیدترین توربیون به همراه سه پل طلایی در رویداد اخیر Geneva Watch Days، ژرارد پرگو فلسفه طراحی‌هایش را به جلو برده و پیچ و تاب جدید به آن می‌افزاید. برای این مدل، این برند به عنوان 230 امین سالگردش در سال 2021، کالیبر توربیلون را به سه پل آوانگارد Neo Bridge که از رز گلد ساخته شده‌اند مجهز کرده است. این اولین بار است که ژرارد پرگو از این فلز برای ساخت پل‌ها استفاده می‌کند.

طراحی متفاوت ساعت مچی و جنس به کار رفته در آن:

در مورد ساخت ساعت مچی جدید، سه پل کالیبر نه تنها از چرخ دنده، توربیلون و barrel ها پشتیبانی می‌کنند، بلکه به عنوان صفحه اصلی نیز عمل کرده اند. طراحی این ساعت شیک مردانه به گونه‌ای است که انگار پل‌ها در میانه هوا معلق هستند. بنابراین زیبایی یک کار باز را نشان می‌دهد. سطح بالایی و پایینی پل‌های رز گلد با PVD مشکی رنگ پوشانده شده است. 

بخش توربیلون در نیمه پایینی صفحه قابل مشاهده است و توسط یک قفس احاطه شده. ذکر این نکته خالی از لطف نیست که این طراحی به قرن 19 بر می‌گردد. عقربه آبی قفس توربیلونی در هر یک دقیقه 360 دقیقه می‌چرخد و کاربرد یک ثانیه‌ شماره کوچک را دارد.

ساعت مچی Girard-Perregaux Tourbillon with Three Gold Bridges دارای بدنه 44 میلیمتری بوده و جنس آن نیز از طلای رز گلد 18 عیار می‎باشد. این ساعت اتوماتیک به کالیبر GPO9400-1273 مجهز می‎باشد. بند ساعت نیز یک بند چرمی از جنس چرم تمساح می‏باشد که دارای یک قفل از جنس رزگلد است. قیمت ساعت نیز برابر با 156,000 دلار است.

 

ساعت مچی نامرئی که، مرئی شد!
امانت داری و اخلاق مداری
استفاده از این محتوا فقط با ذکر منبع و آدرس " سایت ایران تایمر " مجاز است.
محصولات پیشنهادی ما برای شما
نظرات کاربران
مرتب سازی بر اساس:
عضو شوید، نظر خود را ثبت کنید، امتیاز بگیرید و رایگان محصول بخرید اطلاعات بیشتر
کد امنیتی را وارد نمایید. تغیر کد امنیتی
ثبت به عنوان میهمان ورود و ثبت نظر
آخرین محصولات دیده شده


بستن فرم