ساعت مچی خلبانی جدید با 3 قانون استحکام، خوانایی و قابل اعتماد

حالت مطالعه
شنبه ۲ بهمن ۱۴۰۰ نویسنده | مترجم:

عرضه دوباره ساعت مچی Hanhart 417 ES، به عنوان بازگشت اسطوره و افسانه ساعت‌های مچی نام برده می‌شود. بیش از 60 سال پیش بود که مدل اصلی به عنوان اولین کرنوگراف خلبانی برای نیروی مسلح آلمان به کار گرفته شد.

امروزه، Hanhart جدیدترین فناوری‌ها را با طراحی تاریخی نمادین ساعت ادغام کرده است تا یک کرونوگراف قوی برای زندگی روزمره و ماجراجویی تهیه نماید.

استحکام، قابل اعتماد و خوانایی ویژگی های ساعت مچی:

Hanhart اولین ساعت مچی خلبانی کرنوگراف دار را، برای نیروی مسلح آلمان بر اساس این سه مشخصه (استحکام، قابل اعتماد و خوانایی) و در اواسط دهه 1950 ساخت. این برند برای حدود 10 سال 417 کرونوگراف تحویل نیرو مسلح آلمان داد. در ادامه و در سال 1963، این برند تمرکز خود را بر روی ساخت کرنومتر های دستی گذاشت.

با عرضه دوباره Hanart 417 ES، این برند بازگشت کرونوگراف افسانه‎ای را جشن می‎گیرند. ES مخفف کلمه آلمانی Edelstah به معنای ضد زنگ است. شاید شما با دیدن ساعت مچی جدید به گذشته‌ سفر نکنید، اما Hanhart جذاب‌ترین جزئیات را از گذشته با مواد امروزی ادغام کرده است. بدنه این ساعت مردانه از جنس استیل ضد زنگ بوده و قاب آن نیز برابر با 42 میلیمتر می باشد. ضخامت ساعت نیز برابر با 13.3 میلیمتر است. هدف از طراحی 417 ES، تولید ساعتی باریک برای نشستن راحت روی مچ بود.

زه این ساعت مچی خلبانی به آرامی در هر دو جهت می‌چرخد، این یکی از ویژگی‌های طراحی Hanhart است. رنگ قرمز رنگ نیز از دهه 1950 باقی مانده است. اعداد و فونت به کار رفته در ساعت نیز از گذشته الهام گرفته است. با این حال، از مواد مدرنی مثل Super-LumiNova نیز برای شب نما بودن و خوانایی صفحه در تاریکی استفاده شده است.

برای اینکه که کرونوگراف این ساعت به خوبی کار کند، از موتور مکانیکی SW 510 استفاده کرده است. این کالیبر تا 58 ساعت قابلیت ذخیره انرژی را دارد. به علاوه که این ساعت می‌تواند تا عمق 100 متری (مناسب برای شنا در عمق کم) ضد آب باشد.

 

ساعت مچی خلبانی جدید با 3 قانون استحکام، خوانایی و قابل اعتماد
امانت داری و اخلاق مداری
استفاده از این محتوا فقط با ذکر منبع و آدرس " سایت ایران تایمر " مجاز است.
محصولات پیشنهادی ما برای شما
نظرات کاربران
مرتب سازی بر اساس:
عضو شوید، نظر خود را ثبت کنید، امتیاز بگیرید و رایگان محصول بخرید اطلاعات بیشتر
کد امنیتی را وارد نمایید. تغیر کد امنیتی
ثبت به عنوان میهمان ورود و ثبت نظر
آخرین محصولات دیده شده


بستن فرم