ساعت مچی هوشمند جدید اپل - اپل واچ اولترا

حالت مطالعه
چهارشنبه ۲۳ شهریور ۱۴۰۱ نویسنده | مترجم:

همانطور که میدانید سری ساعت هوشمند جدید اپل چند وقتی است معرفی شده. ساعت هوشمند اولترا اپل به خاطر تغییراتی که داشته بیشتر از همه توجهات را به خودش جلب کرده. اپل ادعا دارد‌این ساعت به عنوان قویترین ساعت هوشمند که قطعا مصرف کننده را شگفت‌زده می‌کند، شناخته می‌شود. سری اولترا اپل جدید‌ترین عضو‌خانواده ساعت‌های اپل، به عنوان ساعتی برای حرفه‌ای‌ها تولید شده. در ادامه به مشخصات ساعت اولترا می‌پردازیم.

3 ساعت‌مچی در یک ساعت‌هوشمند:

اولین نکته‌ای که در ساعت هوشمند اپل باید اشاره کرد، تنوع سری بندهای آن است. 3‌نوع بند، برای انتخاب تخصصی مصرف کننده در نظر گرفته شده. اپل با‌ این کار می‌خواهد قدرت خودش را در سرسختی ساعت‌هایش نشان دهد. ساعت جدید اپل با 3‌سری بند "مناسب غواصی"، "مناسب صخره‌نوردی" و "مناسب ورزش‌های پر جنب و جوش مثل دویدن" طراحی شده. انتخاب هر کدام از بندهای سری جدید اپل، به استفاده بهتر مصرف کننده حین انجام حرفه‌اش کمک می‌کند. برای مثال اگر به رشته شنا و غواصی علاقه دارید بی شک انتخاب شما ساعت جدید اپل با بند رابر خواهد بود. یا برای صخره‌نوردی راحت‌تر بدون احساس سنگینی ساعت روی مچ دست، بند برزنتی نازک انتخاب شماست.

تغییرات سیستم عامل و صفحه نمایش ساعت:

برای بالا بردن کیفیت و استحکام ساعت در شرایط سخت و فعالیت‌های پر جنبش بدنی، از جنس تیتانیوم برای قاب و شیشه بادوام یاقوت کبود شفاف استفاده شده. جدا از طراحی زیبا و بزرگتر کردن صفحه نمایش، میزان روشنایی نور صفحه نیز به 2000 نیت افزایش پیدا کرده. سیستم عامل به کاربرده شده در‌این ساعت خاص، watchOS 9 و پردازنده گرافیکی آن PowerVR می‌باشد. حافظه داخلی ساعت نیز 32 گیگابایت است.

عرض قاب‌ این ساعت 49 میلیمتر می‌باشد و یک تفاوت دیگر هم با سری دیگر ساعت‌های اپل دارد. و آن استفاده از دکمه Action  است.‌ این دکمه جدیدا و فقط در ساعت اولترا اپل به کار گرفته شده و به مصرف کننده اجازه میدهد شروع فعالیتش را به ساعت اطلاع دهد. حتی اگر دست مستقیم با دکمه برخورد نکرد و دستکش در دست داشتید نگران نباشید، حسگر‌این دکمه قوی است.

تبدیل به یک ساعت ورزشی:

ویژگی‌های جدیدی که در سیستم عامل و حسگرهای ساعت به کاربرده شده، کمک کرده تا‌ این مدل به یک ساعت ورزشی هوشمند تبدیل شود. اپل مدعی است با ویژگی‌های جدید به کار‌رفته، اولترا آن ساعتی خواهد بود که به دقیق‌ترین ساعت هوشمند می‌شناسید.‌ این ساعت پرآوازه اپل، از امکان GPS دو فرکانسه بهره برده است. اپل برای‌ اینکه‌ این ساعت را به یک ساعت ورزشی در همه موقعیت‌ها تبدیل کند، گواهینامه‌ی EN 13319 برای غواصی را هم دریافت کرده.

قابلیت ضد‌آب ساعت به نحوی است که میتوانید با خیال راحت به شنا در اعماق آب بپردازید. همچنین‌ این ساعت‌هوشمند قابلیت عمق‌سنج، دما‌سنج و حتی زمان‌سنج را بعد از ورود مصرف کننده به اعماق آب را بصورت خودکار فعال می‌کند. از حسگرهای به کاربرده شده در‌این ساعت اسپرت و کارآمد اپل می‌شود به‌ این موارد اشاره کرد:

  • ژیروسکوپ

  • نشان دهنده ضربان قلب

  • قطب‌ نما

  • نشان دهنده اکسیژن خون

  • دما سنج

  • دمای آب

  • عمق سنج

  • زمان سنج

نتیجه گیری:

ساعت هوشمند اولترا اپل را میشود به غول ساعت‌های هوشمند در بازار تشبیه کرد که جدا از استفاده عمومی، به عنوان یک ساعت تخصصی برای حرفه‌های ورزشی عملکرد خیلی خوبی دارد.‌این ساعت جدید اپل در 4 رنگ بندی مشکی، سبز، آبی و قرمز با حدود قیمت 800 دلار قرار است وارد بازار شود. نوع شارژ ساعت از طریق شارژ بی سیم است و میزان نگهداری باتری به 36 ساعت افزایش پیدا کرده. با اینکه ما در ایران تایمر ساعت‌های برند اپل را نداریم، اما اگر قصد خرید ساعت هوشمند را داشتید می‌توانید از برندهای دیگر ساعت در سایت ما دیدن کنید.

 

ساعت مچی هوشمند جدید اپل - اپل واچ اولترا
امانت داری و اخلاق مداری
استفاده از این محتوا فقط با ذکر منبع و آدرس " سایت ایران تایمر " مجاز است.
محصولات پیشنهادی ما برای شما
نظرات کاربران
مرتب سازی بر اساس:
عضو شوید، نظر خود را ثبت کنید، امتیاز بگیرید و رایگان محصول بخرید اطلاعات بیشتر
کد امنیتی را وارد نمایید. تغیر کد امنیتی
ثبت به عنوان میهمان ورود و ثبت نظر
آخرین محصولات دیده شده


بستن فرم