معرفی 5 ساعت مینیمال که با همه استایل‌ها ست میشه

حالت مطالعه
شنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ نویسنده | مترجم:

نقش اصلی ساعت مچی در استایل شما چه چیزی هست؟ تا به حال به این موضوع فکر کردید که اگر ساعت مناسبی برای استایل و تیپی که دارید انتخاب نکنید، چه دیدگاهی از شما در ذهن اطرافیان‌تان ایجاد میشود؟بخاطر نقش تکمیل کننده ساعت مچی در استایل هر شخص، انتخاب سبک متناسب با استایل شما اهمیت پیدا می‌کند. اما چقدر با این سبک‌ها آشنایی دارید و کدام سبک میتواند انتخاب مناسب برای شما باشد؟ در ادامه می‌خواهیم با سبک ساعت‌های مینیمال بیشتر آشنا شویم و چند برند ساعت در این سبک را معرفی کنیم.

خرید ساعت اورجینال با سبک مینیمال

انتخاب سبک مینیمال چه در لباس و چه اکسسوری بیان گر طرز تفکر ساده پسند شماست. این سبک مناسب کسانی است که معمولا از رنگ‌های خنثی در لباس و اکسسوری‌هایشان استفاده می‌کنند. اگر در زمان خرید ساعت اورجینال به دنبال ساعتی هستید که بتوانید با اکثر لباس‌هایتان ست کنید، بدون شک باید سراغ چنین سبکی بروید. ماهیت ساعت‌های مینیمال هم به کار رفتن رنگ‌های خنثی و بدون طراحی‌های شلوغ تعریف می‌شود. معمولا این سبک ساعت‌ها صفحه‌های ساده یا عقربه‌ها و ایندکس‌های ظریف دارند. ترکیب رنگ بدنه و بند ساعت مچی یک طیف مشخص است و حس یک ساعت تجملاتی را ندارند. این سبک ساعت‌ها برای استفاده روزانه در کار یا برای دانشجویان مناسب‌تر می‌باشند. در ادامه چند ساعت مچی از برندهایی که در ساخت ساعت مینیمال بهترین طراحی‌ها و البته متریال با کیفیت دارند را به شما معرفی می‌کنیم.

ساعت دنیل ولینگتون مدل DW00100540

بدون شک اولین برندی که باید در زمینه ساخت ساعت‌های مینیمال و شیک معرفی کرد، برند دنیل ولینگتون است. در واقع اصالت کار این برند حفظ ظاهر ساده با رنگ بندی‌های منحصر به فرد و البته ظرافت است. در اکثر ساعت‌های دنیل شاهد ساخت یک طرح با 3 الی 4 عرض قاب از 26 تا 40 میلیمتر هستیم. دنیل به فکر همه سلیقه‌ها با هر اندازه سایز مچ دست بوده. با این طرز تفکر دنیل ولینگتون حتی یک انتخاب مناسب برای خرید ساعت ست در سبک مینیمال هم محسوب می‌شود. این ساعت جدید و شیک که به شما معرفی کردیم، همانطور که مشاهده می‌کنید رنگ صفحه جذابی دارد. ترکیب رنگ آبی روشن و بدنه استیل، استفاده از این ساعت دنیل ولینگتون را کاربردی‌تر کرده. ساعت جدید دنیل، در 3 رنگ آبی، سبز و صورتی تولید شده.

ساعت پاول هویت مدل PH-TGA-R-B-4M

اصالت این برند مربوط به کشور آلمان است و هم در تولید ساعت مچی و هم زیورآلات فعالیتش را ادامه می‌دهد. در واقع با نگاهی به محصولات پاول هویت متوجه میشویم که 90% طراحی‌های این برند از سبک مینیمال پیروی می‌کنند. نماد لنگر کشتی، نماد اصلی پاول هویت هست که در همه اکسسوری‌هایش هم استفاده می‌شود. این برند هم مانند برند دنیل ولینگتون قابلیت ست کردن ساعت مردانه و ساعت زنانه را در خود دارد. اما ساعتی که از این برند آلمانی به شما معرفی می‌کنیم، یک ساعت مردانه شیک با بند حصیری است. و البته نکته قابل توجه این است که به راحتی و بدون نیاز به ابزار می‌توانید بند ساعت را خودتان تعویض کنید. از روکش رنگ PVD برای بادوام کردن ثبات رنگ این ساعت مسی(رزگلد) استفاده شده.

ساعت پیکتو مدل P43311-0112R

پیکتو یک برند خلاق با اصالت کشور دانمارک است. چرا میگوییم خلاق؟ چون سبک طراحی تمام ساعت‌های پیکتو از ابتدای تولید‌شان مورد توجه اکثر ساعت دوستان قرار گرفت. استفاده از نوعی عقربه پنهان ساعت شمار و یک عقربه دقیقه شمار برای نمایش زمان در اکثر ساعت‌های پیکتو قابل مشاهده است. وقتی پیکتو انقدر خلاقانه دست به نمایش زمان زد، طبیعتا باید مورد توجه هم قرار می‌گرفت. به راحتی می‌توانید برای خرید ساعت ست، از این برند انتخاب‌های مشابه داشته باشید. ساعتی که از این برند به شما معرفی می‌کنیم، یک ساعت زنانه مشکی رنگ ترکیب شده با قاب رزگلد است. با این ترکیب رنگبندی دست شما برای ست کردن انواع لباس‌هایتان با این ساعت زیبا باز است.

ساعت تریوا مدل KLST109-CL010212

اما برند تریوا که اصالت سوئدی دارد، هم در تولید ساعت‌های مینیمال و هم ساعت اسپرت یا حتی کلاسیک فعالیت می‌کند. این برند با طراحی‌ها متنوع قصد دارد تا هر سبک سلیقه‌ای را به سمت خودش جذب کند و با توجه به قیمت مناسب محصولاتش این قابلیت را هم دارد. اگر نگاهی به ساعت‌های تریوا بیندازید متوجه تنوع طراحی‌های این برند قطعا خواهید شد. و مدلی که از این برند به شما معرفی می‌کنیم، یک ساعت مردانه بند چرمی زیباست. همانطور که مشاهده می‌کنید تنها رنگ بند چرم ساعت است که کمی جلب توجه می‌کند. اما قاب و رنگ صفحه کاملا یکی است و رنگ خنثی دارد. تنها استفاده اعداد 3 و 9 و ست کردن رنگ آنها با رنگ عقربه و نوشته داخل ساعت هم‌هارمونی زیبایی ایجاد کرده.

ساعت زنانه برینگ مدل B18034-364

ساعت‌های برینگ طراحی‌های خاص‌تر و منحصر به فردی دارند. هم ساعت‌های سبک فشن و هم سبک مینیمال در برند دانمارکی برینگ قابل مشاهدست. اگر به هر کدام از این سبک‌ها علاقه داشتید، بدون شک می‌توانید سراغ این برند بروید. این ساعت زنانه برینگ ظاهری مینیمال دارد و به خاطر نوع طراحی قابش جزو ساعت‌های فشن هم محسوب می‌شود. خرید ساعت زنانه بند حصیری یکی از بهترین انتخاب‌هایی است که هر خانم خوش استایل می‌تواند داشته باشد. با اینکه سایز قاب این ساعت 34 میلیمتر است اما باید به فرم قرارگیری آن روی مچ دستتان دقت کنید تا خیلی بزرگ‌تر از مچ به نظر نرسد.

نتیجه گیری:

انتخاب و خرید ساعت مینیمال، برای ساده پوشان و کسانی که میخواهد خیلی راحت لباس و اکسسوری‌شان را با هم ست کنند مناسب است. استفاده از رنگ‌ها خنثی در این سبک به نوعی نماد محسوب می‌شوند. به نظر شما کدام یک از این برندها یا ساعت‌هایی که معرفی کردیم برای شما مناسب‌تر هستند؟

 

معرفی 5 ساعت مینیمال که با همه استایل‌ها ست میشه
امانت داری و اخلاق مداری
استفاده از این محتوا فقط با ذکر منبع و آدرس " سایت ایران تایمر " مجاز است.
محصولات پیشنهادی ما برای شما
نظرات کاربران
مرتب سازی بر اساس:
امیر: ۲۶ فروردین ۱۴۰۲
سلام
امکان خرید ساعت تریوا با بند چرمی و سگک پروانه ای هست
به نظر شما این نظر مفید بود؟ بله (0) خیر (0)
ایران تایمر: ۲۶ فروردین ۱۴۰۲
سلام دوست عزیز میتونید قفل پروانه ای رو جداگانه سفارش بدید برای این ساعت
به نظر شما این نظر مفید بود؟ بله (0) خیر (0)
امیر: ۱۷ فروردین ۱۴۰۲
سلام
ساعت پاول هویت به صورت ست مردانه زنانه نیز تولید میشه؟
به نظر شما این نظر مفید بود؟ بله (0) خیر (0)
ایران تایمر: ۱۷ فروردین ۱۴۰۲
سلام دوست عزیز بله ست هم دارن
به نظر شما این نظر مفید بود؟ بله (0) خیر (0)
عضو شوید، نظر خود را ثبت کنید، امتیاز بگیرید و رایگان محصول بخرید اطلاعات بیشتر
کد امنیتی را وارد نمایید. تغیر کد امنیتی
ثبت به عنوان میهمان ورود و ثبت نظر
آخرین محصولات دیده شده


بستن فرم