بهترین مدل‌های ساعت ست از برند دنیل ولینگتون

حالت مطالعه
ﺳﻪشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۲ نویسنده | مترجم:

خرید ساعت ست، همیشه یکی از دغدغه‌های زوج‌های جوان است. با توجه به تنوع زیاد در طراحی و برندهایی که این روزها در بازار پر رونق ساعت‌های مچی شاهدش هستیم، یک مشاوره درست و کامل میتونه راهکار مناسبی برای شما باشد. در  این مقاله به صورت تخصصی می‌خواهیم ساعت‌های ست برند دنیل ولینگتون رو بررسی کنیم. در نتیجه شما تصمیم گیرنده هستید که آیا برند دنیل ولینگتون برای خرید ساعت ست متناسب با سلیقه‌تان مناسب است یا خیر؟ اما چرا دنیل ولینگتون؟ در ادامه همراه ما باشید.

برند دنیل ولینگتون با اصالت هست؟

اصالت و قدمت تاریخچه حرفه‌ای برند ساعت یکی از مواردی است که ذهن شما را می‌تواند درگیر کند. معمولا قبل از خرید ساعت اورجینال به دنبال برندی هستید که نام آشنا و معتبری داشته باشد. برند دنیل ولینگتون گرچه قدمت تاریخچه طولانی ندارد، اما در این چند دهه فعالیتش به شهرت و جایگاه ویژه‌ای دست پیدا کرده. 

داستان این برند از سفر بنیان گذار آن "فیلیپ تیساندر" به انگلستان و آشنایی او با یک همسفر به نام "دنیل ولینگتون" آغاز شد. جدا از شخصیت جذاب این همسفر که بسیار برای فیلیپ تیساندر خاطره انگیز بود، انتخاب ساعت‌هایی که دنیل به دست داشت هم توجه او را جلب می‌کرد. پس از این سفر و برگشت فیلیپ، او تصمیم گرفت تا کسب و کار خودش را با یک ایده جدید الهام گرفته شده از دنیل آغاز کند. به همین خاطر نام کمپانی‌اش را دنیل ولینگتون گذاشت، و سبک ساعت‌هایش را مطابق با انتخاب‌های همسفرش طراحی و تولید می‌کرد.

بعد از اینکه فیلیپ کمپانی‌اش را آنطور که می‌خواست تاسیس و پیشبرد، برای رسیدن به مشهوریت جهانی دست به عملکردی جدید زد. فضای مجازی به خصوص بستر اینستاگرام راهکار بسیار مناسبی برای برند دنیل ولینگتون بود تا خودش را از این طریق به تمام جهان معرفی کند. سیاست فیلیپ برای گسترش نام کمپانی‌اش، استخدام عکاسان حرفه‌ای و انتشار عکس‌های زیبا و متفاوت از محصولاتش در بستر اینستاگرام بود. به این ترتیب و با توجه به اینکه خود اینستاگرام هم یک بستر جدیدی بود، این برند خیلی زود در جهان و بین دوستداران ساعت به نامی آشنا تبدیل شد. از همین طریق هم در ایران ساعت دنیل ولینگتون خیلی سریع شناخته و محبوب شد. جدا از سیاست‌های فیلیپ برای تشکیل کمپانی‌اش با الهام از همسفر انگلیسی خود و نوع تبلیغاتش برای بدست آوردن شهرت، اما معیار‌های دیگری هم در این برند سوئدی وجود دارد.

سبک طراحی ساعت‌های دنیل ولینگتون

همانطور که قصه نوع تشکیل این برند را گفتیم، سبک ساعت مچی‌هایی که همسفر فیلیپ به دست می‌کرد باعث الهام گرفتن و تولیدات ساعت‌های دنیل ولینگتون شد. انتخاب‌های این همسفر اکثرا ساعت‌های سبک کلاسیک با بند‌های قدیمی ناتو بود. به قدری تیساندر با سبک ساعت‌های دنیل ارتباط قوی پیدا کرده بود که در اولین تولیدات ساعت مچی‌هایش همین طرح را پیاده سازی کرد.

ساعت دنیل ولینگتون بخاطر نوع طراحی مینیمال، کلاسیک با بندهای برزنتی که متنوع‌ترین رنگ بندی‌ها را داشتند خیلی زود بین دوستداران ساعت مچی طرفدار پیدا کردند. سبک طراحی این ساعت‌ها به نوعی است که شما می‌توانید با اکثر لباس‌هایتان در هر استایلی، روزمره، رسمی یا حتی اسپرت ست کنید. علاوه بر این، ایده این برند برای تولید یک طرح ساعت در ابعاد عرض قاب‌های متفاوت از ریز تا درشت قابل تحسین است. دنیل ولینگتون این را در نظر گرفت که ممکن است یک طرح با عرض قاب ریز مورد پسند کسی که به عرض قاب درشت علاقه دارد، نباشد. پس از همان ابتدا هر طرح ساعت را در ابعاد قاب و بند‌های متفاوت تولید کرد تا برای همه قابل دسترس باشد. به همین خاطر است که این برند را می‌توانیم به عنوان یکی از بهترین برند‌ها برای ست کردن با پارتنر شما معرفی کنیم.

در این برند نباید انتظار استفاده از فناوری‌های پیچیده‌ای که در برندهای قدرتمند دیگر مانند کاسیو، سیکو و … استفاده می‌شود داشته باشید. برند دنیل ولینگتون در صنعت ساعت سازی صرفا به عنوان یک برند فشن که در طراحی‌های مناسب سلیقه روز قدم برمیدارد، شناخته می‌شود. پس اگر معیار شما در خرید ساعت، استفاده از فناوری‌های به روز صنعت ساعت سازی نیست می‌توانید سراغ این برند بروید.

خرید ساعت ست دنیل ولینگتون

این برند فشن، یکی از بهترین و راحت‌ترین برندها برای ست کردن ساعت زنانه و مردانه است. 2 ویژگی طراحی‌های مینیمال و ساده و همچنین تولید هر ساعت در ابعاد مختلف، دست شما را برای ست کردن ساعت‌ها باز نگه میدارد. در بین محصولات این برند هم ساعت ست تولید شده و هم میتوانید خودتان مطابق به سلیقه هر دو طرف دو مدل مجزا را با یک وجه مشترک ست کنید. در ادامه چند مدل ساعت دنیل ولینگتون ست را به شما معرفی می‌کنیم:

ساعت ست دنیل ولینگتون مدل DW00100419 و DW00100420

این روزهای استفاده از این رنگ سبز در ساعت‌ها بسیار مورد استقبال دوستداران دنیای ساعت قرار گرفته. از آنجایی که دنیل ولینگتون یک برند فشن و مطابق با دنیای مد هست، پس طبیعیه که این مدل ساعت زیبا را تولید کند. این ساعت دنیل ولینگتون بدنه تماما مسی رنگ دارد که به راحتی می‌توانید آن را با دیگر زیورآلات خود ست کنید. رنگی که در صفحه ساعت استفاده شده تضاد زیبایی با رنگ بدنه دارد و به خوبی روی دست شما جلب توجه می‌کند. این مدل در 3 عرض قاب 28 و 32 میلیمتری که مناسب مچ ظریف خانم‌هاست و عرض قاب 36 میلی متری که هم برای آقایان و هم خانم‌ها مناسب است، تولید شده. پس اگر می‌خواهید این مدل را برای خرید ساعت ست انتخاب کنید عرض قاب 36 میلی متری آن را به عنوان ساعت مردانه می‌توانید انتخاب کنید و از بین 3 عرض قاب متناسب با مچ دست خانم، ساعت زنانه را انتخاب کنید.

 

ساعت ست دنیل ولینگتون مدل DW00100425 و DW00100426

اگر به دنبال ساعت ست هستید که کمی استایل اسپرت داشته باشد این مدل انتخاب مناسبی برای شماست. بند رابر مشکی رنگی که در این ساعت دنیل ولینگتون استفاده شده طرحی نسبتا اسپرت به آن بخشیده. هم خوانی رنگ بند و رنگ صفحه و تضادی که با قاب مسی رنگ دارند باعث جلوه این مدل شده. از این ساعت ست به خوبی می‌توانید در استایل‌های روزانه یا گردش با همسرتان استفاده کنید.

 

ساعت ست دنیل ولینگتون مدل DW00100460 و DW00100476

با توجه به اینکه مدل DW00100460 در ابعاد عرض قاب متفاوت تولید شده و قابلیت ست شدن رو داره اما این مدل رو میتونید با یک ساعت زنانه دیگر که در رنگ صفحه اشتراک دارد، ست کنید. از اونجایی که این روزها اکثر خانم‌ها به ساعت زنانه بند حصیری علاقه مندند، ست کردن این ساعت بند حصیری با ساعت مردانه بند فلزی ساده بخاطر وجه اشتراک رنگ صفحه‌شان امکان پذیر است.

خرید اینترنتی ساعت دنیل ولینگتون

اگر برای خرید ساعت ست دنیل ولینگتون علاقه‌مند شدید، میدونید که سایت ما یک مرجع کامل برای شماست. متنوع‌ترین و جدید‌ترین ساعت‌های این برند را با قیمت معتبر نمایندگی، گارانتی بین المللی و گارانتی اصالت کالا میتونید در ایران تایمر تهیه کنید. همچنین اگر برای ست کردن ساعت‌های این برند نیاز به مشاوره داشتید، مشاوران متخصص ما در کنار شما هستند.

 

بهترین مدل‌های ساعت ست از برند دنیل ولینگتون
امانت داری و اخلاق مداری
استفاده از این محتوا فقط با ذکر منبع و آدرس " سایت ایران تایمر " مجاز است.
محصولات پیشنهادی ما برای شما
نظرات کاربران
مرتب سازی بر اساس:
عضو شوید، نظر خود را ثبت کنید، امتیاز بگیرید و رایگان محصول بخرید اطلاعات بیشتر
کد امنیتی را وارد نمایید. تغیر کد امنیتی
ثبت به عنوان میهمان ورود و ثبت نظر
آخرین محصولات دیده شده


بستن فرم