ساعت‌های سیاستمدارهای بزرگ

حالت مطالعه
یکشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ نویسنده | مترجم:

ساعت مچی همیشه یکی از جذاب‌ترین اکسسوری‌ها در هر عرصه زمانی بوده. از آنجایی که انتخاب ساعت مچی گویای بسیاری از موارد از جمله سلیقه، سطح مالی، نوع استایل و … شخص استفاده کننده است، پوشیدن بعضی ساعت‌ها توسط برخی از افراد معروف میتواند جالب و بحث برانگیز باشد. در ادامه می‌خواهیم به ساعت مچی‌ها سیاستمداران نگاهی کنیم و ببینیم آنها چه برند و سبکی از ساعت‌ها را می‌پسندند.

از ساعت مچی هر شخص چه برداشتی می‌توانیم داشته باشیم؟

همانطور که گفتیم، انتخاب ساعت مچی گویای خیلی از چیزهاست. اینکه برند منتخب فرد در چه سطحی است؟ لاکچری یا معمولی؟ در چه رنج قیمتی است؟ چه سبک و مدلی دارد؟ آیا از طراحی‌های جدید است یا شخص به مدل‌های قدیمی علاقه دارد؟ تمام این موارد می‌تواند دیدی نسبی به شما دهد. همانطور که کفش هر شخص می‌تواند گویای توجه او به استایل، منظم بودن و تمیزی باشد، ساعت مچی هم نمادی از سلیقه، سطح مالی و منظم بودن هر شخص است. به همین خاطر برای ما دانستن ساعت مچی بازیگران یا افراد معروف جذابیت پیدا می‌کند. 

ساعت مچی اسحاق جهانگیری و پسرش

فرزند اول اسحاق جهانگیری (معاون پیشین ریاست جمهوری) با ساعت پسرانه گران قیمت از برند رولکس حاشیه زیادی را بوجود آورد. ساعت او رولکس مدل «submariner رفرنس 116613LN » معرفی شده که در آن زمان قیمتی حدود پانزده هزار دلار داشت. ساعت رولکس او با ظاهری مدرن و بند استیل است که قطعا جذابیت بیشتری برای جوانان دارد.  در تصویر دیگری از خود شخص اسحاق جهانگیری اما می‌بینیم که او یک ساعت مچی امگا Constellation طلا و استیل بدست دارد. ساعتی هم که پدر انتخاب کرده دارای بند استیل است، اما ظاهر آن سبک کلاسیک و ساده دارد.

ساعت مچی باراک اوباما

باراک اوباما ، چهل و چهارمین رئیس جمهور آمریکا ، از ساعت مچی  Jorg Gray (جورج گری) مدل JG6500 Chrono در زمان ریاست جمهوری خودش استفاده می‌کرد. او در چهل و ششمین سالگرد تولدش در سال ۲۰۰۷ ، این ساعت را از تیم محافظت ریاست جمهوری هدیه گرفت و از آن به بعد اوباما از این برند استفاده کرد . گرچه اوباما با ساعت‌های متنوعی از برندهای مختلف هم دیده شده. برای مثال ساعت کاسیو F-91W که او در سال‌های قبل از ریاست جمهوری بدست می‌انداخت.

ساعت مچی صادق خرازی

صادق خرازی از دیگر سیاسیون نامدار ایرانی است که البته به جمع آوری کلکسیون ساعت مچی علاقه بیشتری نشان داده. خرازی علاقه خاصی به برند مشهور اودمار پیگه دارد. او در یکی از گفت و گوهایش یکی از ساعت مچی مردانه از همین برند را با رفرنس ۱۵۴۰۰OR. OO. D۰۸۸CR. ۰۱  که از جنس طلا با بند چرم کروکودیل است به دست کرده که قیمتی حدود ۲۷ هزار دلار دارد. همچنین در چند تصویر او با «رویال اوک آف‌شور» با رفرنس ۲۵۷۲۱TI. OO. ۱۰۰۰TI. ۰۶ و قیمتی حدود ۲۰ هزار دلار دیده شده است. جدا از این‌ها او ساعت «اودمار پیگه رویال اوک آف‌شور کرونوگراف ۴۲میلی متر با صفحه پاندا و قیمتی حدود ۱۵ هزار دلار، ساعت اوبلو (Hublot) از سری بیگ‌بنگ و مدل یات‌کلاب دوموناکوا حدود ۱۵ هزار دلار و ساعت کارتیه سانتوس ۱۰۰ با بزل   (قاب و حاشیه فلزی دور شیشه یا کریستال ساعت) از جنس طلای زرد، با قیمتی حدود ۹ هزار دلار هم دارد. 

ساعت مچی بیل کلینتون

مشابه باراک اوباما ، بیل کلینتون در دوران ریاست جمهوری خود در دهه ۱۹۹۰ از ساعت‌های زیادی استفاده می‌کرد. او در سال ۱۹۹۳ یک ساعت مچی دیجیتالی Timex Ironman را در افتتاحیه روی دست داشت. کلکسیون ساعت او در حال حاضر شامل PAM 89 LUminor GMT ، PAM 282 Radiomir Black Seal و Jaeger–LeCoultre Master Compressor Alarm Navy Seals می‌باشد.

ساعت مچی محمد جواد ظریف

آقای ظریف ( وزیر خارجه پیشین ایران) نیز گویا به ساعت‌های ساده با بند استیل علاقه مند است. در عکس‌های از جلسات کاری دیده شده که او یک ساعت مچی از برند امگا بدست دارد. ساعت امگای او از سری Constellation که با حدود قیمت 1500 دلار معرفی شده. اینطور که پیداست ساعت امگا سری Constellation برای سیاستمداران جذابیت بیشتری دارد.

 

ساعت‌های سیاستمدارهای بزرگ
امانت داری و اخلاق مداری
استفاده از این محتوا فقط با ذکر منبع و آدرس " سایت ایران تایمر " مجاز است.
محصولات پیشنهادی ما برای شما
نظرات کاربران
مرتب سازی بر اساس:
امیر: ۱۹ تير ۱۴۰۲
خیلی جالب بود
به نظر شما این نظر مفید بود؟ بله (0) خیر (0)
ایران تایمر: ۱۹ تير ۱۴۰۲
ممنون از نظرتون دوست عزیز
به نظر شما این نظر مفید بود؟ بله (0) خیر (0)
عضو شوید، نظر خود را ثبت کنید، امتیاز بگیرید و رایگان محصول بخرید اطلاعات بیشتر
کد امنیتی را وارد نمایید. تغیر کد امنیتی
ثبت به عنوان میهمان ورود و ثبت نظر
آخرین محصولات دیده شده


بستن فرم