معرفی محبوب‌ترین ساعت‌های اسپرت مردانه

حالت مطالعه
ﺳﻪشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ نویسنده | مترجم:

از آنجایی که ساعت مچی دیگر یک ابزار زمان سنج نیست و تاثیر پر رنگی در استایل هر شخص دارد، انتخاب سبک ساعت مچی متناسب با سبک استایل‌تان هم اهمیت پیدا می‌کند. یکی از محبوب‌ترین سبک‌های ساعت مچی، سبک اسپرت است. اسپرت نه تنها به معنی اینکه هم قابل استفاده برای آقایان باشد و هم خانم‌ها. بلکه با حفظ تفاوت‌های ساعت زنانه و ساعت مردانه، طراحی اسپرت و ورزشی داشته باشد. در ادامه می‌خواهیم چند مدل از محبوب‌ترین ساعت‌های اسپرت را معرفی کنیم. پس اگر قصد خرید ساعت مچی اسپرت دارید، قبلش این مقاله را بخوانید.

محبوب‌ترین‌های ساعت مچی مردانه اسپرت

اکثرا آقایان تمایل بیشتری به استفاده و خرید ساعت مردانه اسپرت دارند. ساعت اسپرت مزیتی که برای آقایان دارد، دوام و طول عمر بالا در برابر قیمتی است که خرید آن را توجیه می‌کند. قبل از معرفی محبوب‌ترین ساعت‌های مردانه اسپرت، اول شما بگویید که چه برند ساعت اسپرت یا ورزشی برای شما محبوبیت دارد؟

ساعت سون فرایدی مردانه SF-S3/01:

ساعت سون فرایدی جزو آن دسته از برندهای ژاپنی است که با تولید ساعت‌های متفاوت و خلاق در طراحی، بسیاری از توجهات را به خودش جلب کرده. این مدل ساعت مردانه سون فرایدی، ظاهری کاملا اسپرت و جوان پسند دارد. ترکیب رنگ مشکی و قرمز که هم در صفحه و هم بند ساعت دیده می‌شود، جذابیت این ساعت مچی را زیاد کرده. اما بیشتر جذابیت این ساعت سون فرایدی، طراحی داخل صفحه‌اش است که بصورت اسکلتون درآمده. با اینکه اکثر ساعت‌های اسپرت کوارتز هستند، اما ساعت اسپرت مکانیکی- اتوماتیک هم همیشه مورد استقبال قرار می‌گیرد. این ساعت اسپرت مکانیکی هم زیبایی جزئیات داخل موتور را از روی صفحه به نمایش درآورده.

مشخصات ساعت:

اصالت کشور: ژاپن

جنس شیشه: کریستال معدنی

جنس بند: پلاستیک رابر

ویژگی: طراحی اسکلتون در صفحه

میزان ضد آب: در حد تعریق دست یا پاشیدن آب روی ساعت

نوع موتور: مکانیکی - اتوماتیک

ساعت کاسیو مردانه مدل GBX-100NS-4DR:

محال ممکن است در لیست برندهای محبوب ساعت مچی اسپرت، نامی از برند کاسیو بخصوص ساعت مچی جی شاک آورده نشود. ساعت‌های جی شاک کاسیو بخاطر طراحی‌های منحصر به فرد، دوام بسیار بالا، مقاومت بدنه و … همیشه مورد توجه بودند. به علاوه اینکه ویژگی‌های ساعت جی شاک در اکثر موقعیت‌ها کاربردی است. این مدل ساعت کاسیو جی شاک ورزشی، مثل مدل قبلی که معرفی کردیم، دارای صفحه مستطیلی است. و از آنجایی که ساعت‌های با قاب مستطیل این روزها ترند هستند، طبیعی است که این ساعت جی شاک هم بیشتر مورد استقبال قرار بگیرد. ویژگی مهم و ارزنده این مدل که آن را بهتر توصیف می‌کند، هوشمند بودنش است. این ساعت هوشمند جی شاک می‌تواند یک ساعت مچی کامل و کاربردی برای روزهای ورزشی شما باشد.

مشخصات ساعت:

اصالت کسور: ژاپن

جنس شیشه: کریستال معدنی 

جنس قاب و بند: پلاستیک رابر

ویژگی‌ها: بلوتوث - نمودار جزر و مد - نمایش طلوع و غروب خورشید - زمان سنج-ساعت جهانی - تایمر شمارشگر معکوس - 4 زنگ هشدار و …

میزان ضد آب: مناسب غواصی در عمق زیاد

نوع موتور: کوارتز - هوشمند

ساعت لومینوکس مردانه مدل XS.3597:

یکی از برندهای سوئیسی محبوب که در زمینه تولید ساعت‌های نظامی و اسپرت فعالیت زیادی دارد، برند محبوب لومینوکس است. اگر به دنبال خرید ساعت سوئیسی هستید که ویژگی‌های کاربردی و دوام عمر بالا داشته باشد، مدل‌های این برند را از دست ندید. این ساعت مچی لومینوکس، علاوه بر ظاهر جذاب و ترکیب رنگ بندی ترندی که دارد، ویژگی کاربردی کرنوگراف را هم در خود جا داده. همچنین در بالای عدد 6 کادری برای نمایش تاریخ قرار داده شده. ویژگی مثبتی که اکثر ساعت‌های لومینوکس به خصوص این مدل دارد، شب نمای قوی است که در آن به کار میرود. چون اکثر ساعت‌های لومینوکس با هدف ساعت نظامی و یا ساعت غواصی ساخته می‌شوند، از پر نور‌ترین شب نما‌ها برای نمایش ایندکس‌ها و عقربه‌ها در تاریکی نیز استفاده می‌شود.

مشخصات ساعت:

اصالت کسور: سوئیس

جنس شیشه: کریستال معدنی 

جنس قاب و بند: پلاستیک رابر

ویژگی‌ها: کرنوگراف - تقویم و شب نما

میزان ضد آب: مناسب غواصی در عمق زیاد

نوع موتور: کوارتز

ساعت سیتیزن مردانه مدل BN0220-16E:

ساعت اکودرایو سیتیزن، یکی از محبوب‌ترین نوع ساعت مچی‌ها در کل جهان است. قابلیت اکو درایو با هدف احترام به طبیعت و صرفه جویی در انرژی برای اولین بار توسط کمپانی سیتیزن اختراع شد و همچنان جزو محبوب‌ترین‌هاست. مثل این مدل ساعت اکودرایو سیتیزن که البته یک ساعت غواصی فوق العاده هم می‌باشد. این مدل یک ساعت آنالوگ ساده است اما برای کسانی که به دنبال ساعت مچی غواصی با شب نمای پر نور هستند، یک مدل ایده آل می‌تواند باشد. 

مشخصات ساعت:

اصالت کسور: ژاپن

جنس شیشه: کریستال معدنی 

جنس بند: پلاستیک رابر

ویژگی‌ها: کرنوگراف - تقویم و شب نما

میزان ضد آب: مناسب غواصی در عمق زیاد

نوع موتور: کوارتز

ساعت ریباک مردانه مدل RV-GRI-G9-PBPR-BW:

اگر دنبال خرید ساعت دیجیتالی و ورزشی هستید که از نظر عملکرد آن نگرانی نداشته باشید، برند ریباک یک انتخاب حرفه‌ایست. این ساعت مچی ریباک ویژگی‌های اولیه یک ساعت اسپرت مناسب ورزش را در اختیار شما می‌گذارد. جدا از قابلیت‌های این ساعت، قابلیت خود برند ریباک هم در همه عرصه‌های ورزشی ثابت شدست. اگر دنبال یک برند ورزشکاری با دوام و مقاوم هستید حتما این برند را بررسی کنید.

مشخصات ساعت:

اصالت کسور: آمریکا

جنس شیشه: طلق پی وی سی

جنس بند: پلاستیک رابر

ویژگی‌ها: هشدار - کرنوگراف - تقویم و نور پس زمینه

میزان ضد آب: مناسب غواصی در عمق کم یا شنا

نوع موتور: کوارتز

ساعت دیوید گانر مردانه مدل DG-8396GD-R2:

اگر به دنبال خرید ساعت اسپرت با مبلغ خیلی به صرفه و مناسب هستید، بدون شک برند دیوید گانر انتخاب خوبی است. قیمت ساعت مردانه در این برند به قدری به صرفه است که می‌توانید در هر سبکی از این برند خرید کنید. دیوید گانر با اینکه برند ترکیه‌ایست، اما در تولید ساعت‌های با طراحی نوین و جدید بسیار عملکرد خوبی داشته. به علاوه اینکه حفظ کیفیت ساعت در اولویت این برند قرار دارد. این ساعت مچی مردانه دیوید گانر ظاهر کاملا اسپرتی دارد که هم برای روزهای ورزشی و هم استفاده روزمره کارآمد است.  ویژگی‌هایی مانند نمایش تاریخ، روزهای هفته و 24 ساعت شبانه روز از قابلیت‌های مهم برای اقایان است که داخل صفحه این مدل می‌توانید مشاهده کنید.

مشخصات ساعت:

اصالت کشور: ترکیه

جنس شیشه: کریستال معدنی

جنس بند: پلاستیک رابر

ویژگی‌ها: تقویم و شب نما

میزان ضد آب: در حد تعریق دست یا پاشیدن آب روی ساعت

نوع موتور: کوارتز

خرید ساعت مچی ورزشی مردانه جدید و شیک

انتخاب ساعت ورزشی به نیاز شما بستگی دارد. اگر صرفا قصد شما از خرید ساعت مچی اسپرت برای استفاده در استایل اسپرت یا روزمره است، ویژگی‌هایی مانند نمایش تاریخ، کرنوگراف و نهایتا نور پس زمینه برای شما مفید است. اما اگر ورزش حرفه‌ای انجام می‌دهید، شما احتمالا نیاز به خرید ساعت ورزشی با قابلیت‌های مختص به حرفه ورزشی‌تان دارید. برای پیدا کردن ساعت مچی ایده آل خود، می‌توانید از مشاوران ایران تایمر بصورت رایگان راهنمایی بگیرید. به نظر شما جای کدام مدل ساعت اسپرت یا برندی در این لیست خالی بود؟

 

معرفی محبوب‌ترین ساعت‌های اسپرت مردانه
امانت داری و اخلاق مداری
استفاده از این محتوا فقط با ذکر منبع و آدرس " سایت ایران تایمر " مجاز است.
محصولات پیشنهادی ما برای شما
نظرات کاربران
مرتب سازی بر اساس:
امیر: ۲۳ تير ۱۴۰۲
تشکر
ساعت ریباک مردانه مدل RV-GRI-G9-PBPR-BW قابلیت محاسبه کالری مصرفی بدن را دارا است؟
به نظر شما این نظر مفید بود؟ بله (0) خیر (0)
ایران تایمر: ۲۴ تير ۱۴۰۲
خیر دوست عزیز این قابلیت رو نداره، داخل سایت از فیلترهای جستجو برای پیدا کردن چنین ساعتی می تونید استفاده کنید
به نظر شما این نظر مفید بود؟ بله (0) خیر (0)
امیر: ۲۲ تير ۱۴۰۲
سلام
ساعت های ورزشی امکان محاسبه کالری مصرفی بدن از طریق شمارش ضربان قلب در واحد زمان را دارند؟
به نظر شما این نظر مفید بود؟ بله (0) خیر (0)
ایران تایمر: ۲۲ تير ۱۴۰۲
سلام وقت بخیر این امکان بیشتر در ساعت های دیجیتالی هوشمند قرار داده شده
به نظر شما این نظر مفید بود؟ بله (0) خیر (0)
عضو شوید، نظر خود را ثبت کنید، امتیاز بگیرید و رایگان محصول بخرید اطلاعات بیشتر
کد امنیتی را وارد نمایید. تغیر کد امنیتی
ثبت به عنوان میهمان ورود و ثبت نظر
آخرین محصولات دیده شده


بستن فرم