آشنایی با پرفروش‌ترین مدل‌های ساعت دنیل ولینگتون کلاسیک

حالت مطالعه
ﺳﻪشنبه ۶ تير ۱۴۰۲ نویسنده | مترجم:

در انتخاب و خرید ساعت مچی، همیشه برند از پر اهمیت‌ترین موضوعاتی است که در یک انتخاب درست تاثیر گذار است. دلیل انتخاب برند ساعت مچی هم می‌تواند برای هر شخص متفاوت باشد. شناخت برندهای ساعت مچی با نمادی است که آنها در روند تولید و خروجی کارشان به نمایش می‌گذارند. در این مقاله می‌خواهیم یکی از برندهایی که بیشتر بخاطر دیزاین متفاوتش در خاطره‌ها مانده را بررسی و مدل‌های پر فروش آن را با هم ببینیم. اگر شما هم به برند ساعت مچی دنیل ولینگتون علاقه دارد پس همراه ما باشید.

شناخت برند ساعت مچی دنیل ولینگتون

در ادامه صحبت بالا، باید بر روی ویژگی‌های برند دنیل ولینگتون تاکید بیشتری داشته باشیم تا دلیل خرید از این برند را متوجه شوید. برند‌ها یا بر اساس اصالت کشور (سوئیسی، ژاپنی، امریکایی و ..)، یا بر اساس صاحب سبک بودن در تکنولوژی (مانند اکثر برندهای ژاپنی سیکو، سیتیزن و ..) و یا بر اساس صاحب سبک بودن در طراحی منحصر به فرد، شناسایی و انتخاب می‌شوند. برند دنیل ولینگتون جزو آن دسته از برندهایی است که بر اساس موفقیت در صاحب سبک بودن طراحی‌های کلاسیک و مینیمال در دنیای ساعت مچی و بین عموم شناخته شده.

سبک استراتژی دنیل ولینگتون برای شناخته شدن هم دلیل دیگری است که توانسته این برند را با اینکه تاریخچه و اصالت طولانی مدتی ندارد، در سطح جهانی معرفی کند. دنیل ولینگتون با انتشار عکس‌های تبلیغاتی در مکان‌های دیدنی کشور‌های مختلف در بستر سوشال مدیا توانست توجهات را به خودش جلب کند. نکته مثبت دیگر ساعت دنیل ولینگتون، طراحی‌های مینیمال با نوع بند برزنتی (پارچه‌ای) رنگارنگ بود که امکان تعویض آسان بند نیز کارایی این ساعت‌ها را زیاد کرد.

همچنان برند دنیل ولینگتون بر عقیده اصلی خودش در تولید ساعت‌های مینیمال با بند‌های خاص و مدرن تاکید دارد و با اینکه محصولات جدید این برند تفاوت زیادی از نظر فشن بودن با مدل‌های اولیه دارند، اما همچنان در لیست ساعت‌های پر فروش سبک کلاسیک و مینیمال شناخته می‌شوند.

ساعت‌های پرفروش دنیل ولینگتون

با اینکه این برند در ساعت‌های جدید که تولید می‌کند دیگر کمتر از بند برزنتی استفاده می‌کند اما همچنان به جذابیت و تاثیر بند ساعت در استایل کلی ساعت مچی اهمیت می‌دهد. بیشتر ساعت مچی‌های جدید دنیل ولینگتون دارای بند و سبک‌هایی هستند که هم برای استفاده روزمره و هم مهمانی‌ها کاربردی‌اند.

ساعت مچی زنانه دنیل ولینگتون با قاب مستطیلی

یکی از محبوب‌ترین و ترند‌ترین ساعت‌های دنیل ولینگتون که خیلی از توجهات را به خودش جذب کرد، تولید ساعت زنانه صفحه مستطیل بود. این سبک که از ساعت‌های قدیمی الهام گرفته شده با طراحی مدرن و مینیمال ترکیب شد و واقعا نتیجه آن جز زیبایی چیز دیگری نیست. این مدل ساعت زنانه دنیل ولینگتون بیشتر برای خانم‌هایی مناسب از است که دنبال خرید ساعت زنانه ظریف هستند و مچ ظریفی هم دارند.

این مدل در دو سبک تولید شد. در طراحی اول (مدل DW00100437) یک ساعت بند حصیری با صفحه ساده که رنگ داخل صفحه از خط‌های افقی بود تولید شد و بعد از مدتی مدل جدید‌تر (مدل DW00100582) این ساعت با بند حصیری بافت خیلی ریز و صفحه صدف طبیعی و ایندکس‌های نگین‌دار تولید شد. مدل دومی بیشتر برای مهمانی‌ها و مجالس می‌توانند کارایی داشته باشند و به خوبی با دیگر اکسسوری‌های زنانه قابل ست شدن است.

ساعت مچی دخترانه دنیل ولینگتون با قاب مربع

بعد از محبوب شدن و استقبال از ساعت‌های قاب مستطیلی اینبار دنیل با مدل جدید همه را سورپرایز کرد. مدل بعدی که جزو محبوب‌ترین ساعت‌های دخترانه و زنانه دنیل ولینگتون محسوب می‌شود، ساعت با قاب مربعی این برند است. در طراحی این ساعت مربعی شکل (مدل DW00100522) هم دنیل به نوع بند ساعت مچی دقت کرده. بند این مدل علاوه بر سبک حصیری به نوعی طراحی بند ماری هم دارد و خیلی نرم و شیک دور مچ دست پیچیده می‌شود. این مدل یک ساعت دخترانه ظریف و کاربردی برای همه استایل‌های روزانه، رسمی، مجلسی و مهمانی‌هاست. به خصوص برای دختر خانم‌هایی که مچ ظریف دارند. این مدل هم مانند دو مدل قبلی که معرفی کردیم دارای رنگ بندی متنوع صفحه است و می‌توانید رنگ دلخواهتان را انتخاب کنید.

ساعت مچی مردانه دنیل ولینگتون بند چرمی

با اینکه ساعت‌های زنانه این برند برای خانم‌ها جذابیت بیشتری دارد، اما از ساعت مردانه دنیل نباید غافل شد. دنیل ولینگتون به خوبی می‌داند چه ساعت مردانه‌ای استایل آقایان را جلوه بیشتری می‌بخشد. این مدل ساعت مردانه بخاطر بند چرمی در بین آقایان محبوبیت پیدا کرده. ساعت بند چرمی قابلیت ست شدن بیشتری با کفش و کمربند اقایان دارد و به همین خاطر پرفروش‌تر است. نکته مثبت دیگر در ساعت مردانه بند چرمی دنیل ولینگتون (مدل DW00100124)، امکان تعویض آسان بند با بند‌های دیگر چرمی یا برزنتی است که خود شخص نیز می‌تواند انجام دهد. اینکه ساعت بند چرمی شما، بند ساده باشد یا طرح کروکودیل بعد از خرید هم امکان تعویض دارد. پس خیالتان از این بابت راحت باشد.

ساعت مچی مردانه هوشمند دنیل ولینگتون

بر خلاف چیزی که از ساعت‌های مینیمال و کلاسیک دنیل ولینگتون انتظار می‌رفت، این برند در کالکشن ساعت مردانه‌اش دست به تولید تنها یک مدل ساعت هوشمند زده که البته برای دوست داران برند دنیل ولینگتون بسیار هیجان انگیز بود. نکته قابل اهمیت در این مدل ساعت مردانه هوشمند دنیل ولینگتون، استفاده قاب اپل واچ سری (6-5-4-SE) و ترکیب آن با بند رابر است. سبک طراحی این مدل به نحوی نیمه اسپرت است و دست هر آقای خوش پوش علاقه‌مند به تکنولوژی را برای ست کردن این ساعت مچی با انواع استایل‌هایش باز نگه داشته. 

ساعت مچی ست دنیل ولینگتون مورد علاقه زوج‌های جوان

از آنجایی که دنیل ولینگتون اکثر مدل‌هایش را با طرح ساده و مینیمال تولید می‌کند، زوج‌های جوان که قصد خرید ساعت ست دارند به راحتی می‌توانند مدل دلخواهشان را با هم انتخاب و ست کنند. دنیل ولینگتون هم ساعت مچی ست دارد و هم می‌توانید 2 مدل متفاوت با کمی شباهت را طبق سلیقه‌ای که دارید ست کنید.

ساعت ست دنیل ولینگتون اسپرت مدل DW00100426 و DW00100425:

یکی از مدل‌های محبوب ساعت ست دنیل ولینگتون این مدل است که البته در رده سبک اسپرت شناخته می‌شود اما از آن می‌توانید در استایل روزمره و نیمه کلاسیک هم با پارتنر خود استفاده کنید. این طرح بخاطر بند رابر مشکی و صفحه مشکی ترکیب شده با قاب مسی در حین سادگی زیبا و شیک به نظر می‌رسد.

ساعت ست دنیل ولینگتون مدل DW00100517 و DW00100343:

همانطور که گفتیم طراحی‌های دنیل ولینگتون دست شما را برای ست کردن ساعت مچی‌ها باز نگه میدارد. برای مثال این دو مدل با اینکه در نوع قاب با هم متفاوتند، اما بخاطر سادگی طراحی، رنگ مشترک در صفحه و بدنه ساعت می‌توانند با هم ست شوند. 

سخن آخر:

به نظر شما کدام یکی از این ساعت‌های دنیل ولینگتون می‌تواند در بین دیگر ساعت مچی‌ها و اکسسوری‌های شما قرار بگیرد؟ در گالری ساعت ایران تایمر، می‌توانید به صورت حضوری و اینترنتی مدل‌های بیشتری از این برند محبوب دیزاینری را مشاهده کنید. با توجه به شناختی که از این برند و محصولاتش پیدا کردید، ممنون میشیم تا نظراتتان را با ما در میان بزارید.

 

آشنایی با پرفروش‌ترین مدل‌های ساعت دنیل ولینگتون کلاسیک
امانت داری و اخلاق مداری
استفاده از این محتوا فقط با ذکر منبع و آدرس " سایت ایران تایمر " مجاز است.
محصولات پیشنهادی ما برای شما
نظرات کاربران
مرتب سازی بر اساس:
امیر: ۲۵ تير ۱۴۰۲
""نکته قابل اهمیت در این مدل ساعت مردانه هوشمند دنیل ولینگتون، استفاده قاب اپل واچ سری (6-5-4-SE) و ترکیب آن با بند رابر است""
با توجه به جمله بالا که در متن ذکر شده است. بند این ساعت به صورت همکاری مشترک با کمپانی اپل تولیدمی گردد و یا اینکه فقط شباهت ظاهری است؟
تشکر
به نظر شما این نظر مفید بود؟ بله (0) خیر (0)
امیر: ۲۴ تير ۱۴۰۲
سلام و تشکر
ایا برند دنیل ولینگتون ساعت های تولید محدود نیز برای مدل های ست مردانه و زنانه تولید می کند؟
به نظر شما این نظر مفید بود؟ بله (0) خیر (0)
ایران تایمر: ۲۴ تير ۱۴۰۲
سلام - تا کنون تولید محدود در محصولات این برند وارد کشور نشده است
به نظر شما این نظر مفید بود؟ بله (0) خیر (0)
عضو شوید، نظر خود را ثبت کنید، امتیاز بگیرید و رایگان محصول بخرید اطلاعات بیشتر
کد امنیتی را وارد نمایید. تغیر کد امنیتی
ثبت به عنوان میهمان ورود و ثبت نظر
آخرین محصولات دیده شده


بستن فرم