معرفی مدل‌های ترند 2023 از مجموعه ساعت‌های دخترانه

حالت مطالعه
شنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ نویسنده | مترجم:

اکسسوری‌ها در استایل هر شخصی تاثیر‌گذار هستند. پس طبیعیه که خانم‌ها به خصوص دختر خانم‌ها توجه بیشتری به اکسسوری‌هایشان داشته باشند. ساعت مچی دخترانه نه تنها می‌تواند تاثیر جذابی روی استایل خانم‌ها داشته باشد، بلکه نشانه دقت و البته وقت شناسی هم می‌باشد. به همین خاطر در این مقاله می‌خواهیم چند مدل از ساعت‌های دخترانه ترند در سال جاری را بررسی کنیم.

خرید ساعت مچی دخترانه مطابق با سلیقه

انتخاب و خرید ساعت دخترانه جدا از اینکه باید مطابق با سلیقه شما باشد، باید با استایلی هم که دارید هماهنگی داشته باشد تا در نهایت شما به عنوان یک فرد شیک پوش به نظر برسید. اینکه سبک ساعت مچی‌تان را مطابق با استایلی که دارید انتخاب کنید نشان دهنده سلیقه و شیک پوشی شماست. به همین خاطر شاید باید اینطور گفت که شما از قبل باید برای هر استایلی که دارید یک ساعت مچی مخصوص داشته باشید. یک ساعت مچی اسپرت برای روز‌های ورزشی، یک ساعت مچی مجلسی برای مهمانی‌ها و حتی یک ساعت مچی مینیمال یا کلاسیک برای استفاده روزمره! انتخاب هر یک از آنها باید مطابق با سلیقه شما باشد. در اینجا ما از هر سبک ساعت مچی یکی از ترند‌ترین‌ها را به شما معرفی می‌کنیم تا شاید مورد پسند شما هم باشد.

ساعت مچی دخترانه نگین دار سبک فشن

یکی از محبوب‌ترین ساعت‌های دخترانه مجلسی که این روزها دربین دختر خانم‌ها پرطرفدار و پر فروش است، برند سوئیسی جویسا است. جویسا یک برند ساعت مچی سوئیسی است که در زمینه ساخت ساعت‌های زنانه و دخترانه با طراحی فشن و مجلسی بسیار عملکرد خوب از خودش نشان داده. مانند این مدل ساعت جویسا به رفرنس JW-J5.633.S که مشاهده می‌کنید. یک ساعت دخترانه ظریف با بندی که بافت ریزی دارد و شیشه ای که شکل الماس به خود گرفته. نگین‌های به کار رفته داخل صفحه و بخشی از بند ساعت باعث درخشش بیشتر آن شده. از طرفی داخل صفحه ساعت یک صدف طبیعی سفید رنگ استفاده شده تا جذابیتش را بیشتر کند. این ساعت مچی دخترانه جویسا یک ساعت زیبا و درخشان مناسب برای استایل‌های مهمانی‌های شماست. با توجه به اینکه از جنس استیل ضد حساسیت، روکش رنگ با دوام PVD، صدف طبیعی و … برای بالا بردن کیفیت آن استفاده شده، اما دارای قیمت بسیار مناسبی است که ارزش خرید یک ساعت سوئیسی همه چیز تمام را دارد.

خرید این ساعت

ساعت مچی دخترانه بند چرمی سبک روزمره

ساعت‌های بند چرمی بخاطر سبکی وزنی که دارند شاید بیشتر مورد پسند خانم‌ها باشند. این ساعت اسپریت با رفرنس ES1L199L1015، یک ساعت سبک و ارزان قیمت برای استفاده در استایل روزمره است. ساعتی که به راحتی با اکثر رنگ‌ها و لباس‌هایتان ست می‌شود و سبک طراحی آن دست شما را باز نگه می‌دارد. در داخل صفحه این مدل هم از صدف طبیعی و نگین‌های درخشان استفاده شده. اما به دلیل سادگی و خلوتی طراحی‌اش و همچنین استفاده از بند چرمی، هم میتواند به عنوان سبک فشن استفاده شود و هم کلاسیک. به همین خاطر است که می‌گوییم به راحتی با هر لباس و استایلی ست می‌شود. بهتر است اگر قصد خرید ساعت دخترانه برای استفاده روزمره دارید، ساعت‌هایی را انتخاب کنید که علاوه بر طراحی مدرن، قیمت به صرفه و وزن سبکی هم داشته باشند.

خرید این ساعت

ساعت مچی دخترانه ورزشی

ساعت مچی‌های اسپرت یکی از محبوب‌ترین و لازم‌ترین ساعت‌های هستند که هر شخص برای روزهایی که می‌خواهد ورزش کند یا به طبیعت برود، باید داشته باشد. و چه ساعت ورزشی بهتر از ساعت کاسیو؟! این ساعت کاسیو دخترانه با رفرنس W-218HC-4AVDF یک ساعت ورزشی با کاملترین قابلیت‌ها و البته به صرفه‌ترین قیمتی است که می‌توانید خریداری کنید. ویژگی‌های این ساعت شامل: نمایش تاریخ کامل، زنگ هشدار، زمان سنج، کرنوگراف، نور پس زمینه و … است. همانطور که باید از ساعت‌های کاسیو انتظار داشته باشید، این ساعت زنانه اسپرت هم دارای مقاومت نسبتا خوبی در برابر ضربه است. پس با خیال راحت می‌توانید در روزهای ورزشی از آن استفاده کنید. 

خرید این ساعت

ساعت مچی دخترانه سبک مینیمال

ساعت‌های مینیمال این روزها مورد علاقه اکثر دختر خانم‌های خوش سلیقست. مخصوصا برند ساعت مچی دنیل ولینگتون که در تولید ساعت‌های مینیمال بهترین عملکرد را از خودش نشان داده. این ساعت مچی زنانه دنیل ولینگتون با رفرنس DW00100520 جزو ترند‌ترین ساعت‌هایی است که حتما باید در این مقاله به شما معرفی می‌کردیم. ساعتی با قاب مربعی شکل و رنگ سبز که این روزها محبوبیت زیادی پیدا کرده. نوع بند حصیری و متفاوتی که این ساعت دارد باعث می‌شود خیلی نرم و راحت دور مچ پیچیده شود. این ساعت دنیل ولینگتون برای دختر خانم‌هایی که مچ ظریف دارند بسیار مناسب و کاربردی است.

خرید این ساعت

خرید ساعت مچی دخترانه از ایران تایمر:

ما در سایت ایران تایمر سعی داریم تا متنوع‌ترین ساعت مچی‌ها از نظر طراحی، برند و رنج قیمت در اختیار شما بگذاریم تا با هر سلیقه و بودجه ای بتوانید بهترین خرید ساعت را تجربه کنید. برای پیدا کردن ساعت مچی محبوب‌تان که هم از لحاظ برند و هم مدرن بودن طراحی مناسب سلیقه‌تان باشد، می‌توانید از کارشناسان ما مشاوره رایگان دریافت کنید. 

 

معرفی مدل‌های ترند 2023 از مجموعه ساعت‌های دخترانه
امانت داری و اخلاق مداری
استفاده از این محتوا فقط با ذکر منبع و آدرس " سایت ایران تایمر " مجاز است.
محصولات پیشنهادی ما برای شما
نظرات کاربران
مرتب سازی بر اساس:
عضو شوید، نظر خود را ثبت کنید، امتیاز بگیرید و رایگان محصول بخرید اطلاعات بیشتر
کد امنیتی را وارد نمایید. تغیر کد امنیتی
ثبت به عنوان میهمان ورود و ثبت نظر
آخرین محصولات دیده شده


بستن فرم