خرید ساعت پسرانه یا ساعت مردانه؟

حالت مطالعه
ﺳﻪشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ نویسنده | مترجم:

خرید ساعت مچی مردانه برای همه آقایان اهمیت دارد، اما آیا واقعا فرقی بین ساعت پسرانه و مردانه وجود دارد؟ چه ویژگی‌هایی در ساعت مردانه اهمیت دارد؟ یا چه ویژگی‌هایی در ساعت مچی پسرانه جذابیت دارد؟ واقعا فرق این دو در چیست؟ در ادامه بیشتر درباره ساعت‌های پسرانه و فرق آنها با ساعت مردانه با هم صحبت می‌کنیم.

خرید ساعت مچی پسرانه یا مردانه؟

در وهله اول که این سوال را می‌شنوید به احتمال زیاد جواب میدهید که مگر این دو فرقی هم دارند؟ قطعا بله. تاریخچه مشخصی وجود ندارد که دقیقا از چه زمانی ساعت‌های پسرانه وارد بازار شدند، اما حتما اهمیت تفاوت بین ساعت‌های مناسب آقایان و پسران موجب تولید ساعت‌های پسرانه شده. در عصر امروز پوشیدن ساعت مچی فرهنگی است که اکثرا از کودکی آن را ترویج می‌دهند. اما اگر نگاهی به تاریخچه تولید ساعت مچی بیندازیم می‌بینیم که آنها در ابتدا تنها اکسسوری‌های گرانبهای بزرگسالان بود، به خصوص خانم‌ها. به مرور زمان ساعت جیبی آقایان جایشان را به ساعت مچی مردانه دادند و حالا امروز میبینیم که ساعت مردانه پر استفاده‌ترین اکسسوری آقایان است.

از آنجایی که دنیای مد هر روز در حال تغییر است پس طبیعی است که اکسسوری‌های خاص و لوکسی مانند ساعت مچی هم دچار تغییرات مد شوند. امروزه کمپانی‌های بزرگ ساعت سازی دنیا، برای اینکه سهم مشتریان بیشتری برای خودشان داشته باشند، دست به تولید انواع ساعت مچی‌ها در سبک‌های متفاوت و البته سنین مختلف میزنند. به همین خاطر است که دسته بند جنسیتی ساعت‌ها از تنها 2 دسته معروف ساعت مچی مردانه و ساعت مچی زنانه، به ساعت پسرانه، ساعت دخترانه و حتی ساعت مچی بچگانه ارتقا یافته. هر کدام از این دسته بندی‌های جنسیتی در ساعت‌ها، دارای ویژگی‌های منحصر به فرد ظاهری و فنی خودشان هستند.

ساعت مچی‌های پسرانه دارای چه تفاوت‌هایی هستند؟

ابتدا باید مشخص کنیم ساعت مچی پسرانه مناسب چه رده سنی است؟ اگر از رده کودکان گذر کنیم، اکثر پسرها از سنین 12 تا 18 دارای شور و هیجانات زیادی هستند. در این رده سنی قطعا سبک استایل پوشش و انتخاب‌هایشان پر از این هیجانات است. معمولا پسران در این رده سنی تمایلی به یک ساعت مردانه سبک کلاسیک که موتور مکانیکی و صفحه اسکلتون یا قلب باز دارد، ندارند. و به احتمال قوی یک ساعت مچی دیجیتالی با سبک اسپرت برای آنها کارایی بیشتری دارد.

بنابراین اگر قصد خرید ساعت پسرانه برای هدیه دادن یا حتی برای خودتان را دارید، باید بدانید که اکثرا سبک ظاهری آنها اسپرت یا نیمه اسپرت است. ساعت‌هایی که از هر گونه رسمی بودن به دور هستند و احتمالا ویژگی‌های زیادی هم دارند. همچنین ابعاد ساعت‌های پسرانه به نسبت ساعت‌های مردانه کوچک‌تر است. این ساعت‌ها باید برای هر اندازه مچ دستی مناسب باشند. 

 

بهترین برند‌های ساعت مچی پسرانه

برندهای زیادی هستند که در تولید ساعت مچی با سبک‌های متفاوت با هم در رقابتند. اما چند برند ساعت مچی هستند که علاوه بر تولید معروف‌ترین ساعت مچی‌های دنیا، در تولد ساعت پسرانه توانستند محبوبیت زیادی به دست آورند. از پرفروش‌ترین برندهای ساعت پسرانه می‌توانیم به ترتیب با دلایل مختلف، به این برند‌ها اشاره کنیم:

  • ساعت کاسیو (بخصوص جیشاک کاسیو)

  • ساعت دیزل (سری ساعت‌های چند زمانه که به ساعت چند موتوره معروف‌اند)

  • ساعت سون فرایدی (بخاطر ظاهر و استایل منحصر به فرد و فشن)

  • ساعت کیو اند کیو (با ظاهر مشابه کاسیو اما قیمت بسیار کمتر)

  • ساعت کاترپیلار (بخاطر ترکیب رنگ بندی جذاب و خاص)

  • ساعت لومینوکس (برای استفاده‌های خاص و کمپینگ)

  • ساعت ریباک (مناسب تیپ‌های ورزشی)

  • و …

 

نکات مهم قبل از خرید ساعت مچی پسرانه

در خرید ساعت پسرانه هم مانند خرید هر ساعت مچی، باید به چند نکته مهم توجه کرد تا بهترین انتخاب را داشته باشد. به چه نکاتی؟ 

  • قبل از هرچیزی باید سبک استایل پوششی که دارید و رنگ بندی لباس‌هایتان را نگاه کنید. اکثرا پسران در این سنین به سبک ساعت‌های ورزشی و اسپرت تمایل بیشتری دارند. اما اگر اکثر لباس‌های شما نیمه اسپرت یا مینیمال است، شاید یک ساعت مچی که نه خیلی اسپرت و نه خیلی کلاسیک است، مناسب شما باشد. پس اول از همه سبک استایل و سلیقه‌تان را در نظر بگیرید.

  • در دومین قدم بودجه مد نظرتان را برای خرید ساعت مچی در نظر بگیرید. با تعیین بودجه مد نظر و مشاوره گرفتن از متخصصان ساعت مچی، بهترین برند ساعت مچی پسرانه اورجینال در آن رده قیمتی را می‌توانید انتخاب کنید.

  • در مرحله بعدی به نیازی که از ساعت مچی دارید نگاه کنید. بالا‌تر 2 برند کاسیو و کاتر پیلار را برایتان به عنوان بهترین برند‌های تولید کننده ساعت پسرانه مثال زدیم. تفاوت این دو برند اما در چیست؟ برند کاترپیلار دارای رنگ بندی و طراحی‌های منحصر به فرد خودش است و حتی از فاصله خیلی دور هم مشخص می‌شود که برند ساعت مچی چیست. و کاسیو علاوه بر طراحی‌های جذابش، قابلیت‌ها و ویژگی‌های زیادی دارد. برای مثال اگر ورزش خاصی را دنبال می‌کنید، داشتن یک ساعت مچی ورزشی پسرانه بیشتر برای شما کارایی خواهد داشت. و اگر نه بیشتر به دنبال استایل کردن هستید یک ساعت مانند کاترپیلار یا حتی سون فرایدی احتمالا مناسب شما خواهد بود.

  • به سبکی و سنگینی ساعت مچی هم باید دقت کنید. از آنجایی که پسران در این رده سنی دارای شور و هیجان زیادی هستند و به ماجراجویی علاقه دارند، شاید یک ساعت مچی بند فلزی سنگین وزن برایشان مناسب نباشد. از طرفی ساعت‌های اسپرت اغلب دارای بندهای پلاستیکی با وزن سبک هستند. انتخاب بند ساعت مچی هم کاملا سلیقه است اما تاثیر زیادی در وزن ساعت مچی خواهد گذاشت. پس به این نکته هم باید دقت کنید.

خرید ساعت مچی پسرانه اورجینال

هیچ چیز به اندازه خرید کردن ساعت مچی اورجینال، پول و زمانی که صرف کردید را ارزشمند نمی‌کند. خرید ساعت مچی اصل تضمینی از دوام و طول عمر ساعت است. اگر قصد خرید ساعت مچی پسرانه اورجینال دارید، در سایت ما می‌توانید متنوع‌ترین مدل‌های ساعت پسرانه با مطرح‌ترین برندهای روز دنیا را ببینید، مقایسه کنید سپس با گرفتن مشاوره درست از متخصصان ایران تایمر، بهترین خرید ساعت مچی را تجربه کنید.

 

خرید ساعت پسرانه یا ساعت مردانه؟
امانت داری و اخلاق مداری
استفاده از این محتوا فقط با ذکر منبع و آدرس " سایت ایران تایمر " مجاز است.
محصولات پیشنهادی ما برای شما
نظرات کاربران
مرتب سازی بر اساس:
امیر: ۲ مهر ۱۴۰۲
خرید ساعت مچی اورجینال واقعا مهم هست
من چند سال پیش یک مدل فیک تهیه کردم و موجب حساسیت در ناحیه دست من شد
به نظر شما این نظر مفید بود؟ بله (0) خیر (0)
عضو شوید، نظر خود را ثبت کنید، امتیاز بگیرید و رایگان محصول بخرید اطلاعات بیشتر
کد امنیتی را وارد نمایید. تغیر کد امنیتی
ثبت به عنوان میهمان ورود و ثبت نظر
آخرین محصولات دیده شده


بستن فرم