مثل حرفه‌ای‌ها ساعت دخترانه بخر

حالت مطالعه
شنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۲ نویسنده | مترجم:

همیشه اکسسوری‌ها تکمیل کننده استایل هستند. مخصوصا خانم‌ها که حساسیت زیادی بر روی زیباتر دیده شدن استایل‌شان دارند به تک تک اکسسوری‌ها از جمله ساعت مچی اهمیت زیادی نشان می‌دهند. اما برای اینکه با اکسسوری مانند ساعت مچی بتوانید استایل متفاوتی داشته باشید باید به چه نکاتی توجه کنید؟ ما در این مقاله علاوه بر گفتن چنین نکاتی، چند برند معروف که در ساعت مچی دخترانه بهترین هستند را به شما معرفی می‌کنیم.

قبل از خرید ساعت دخترانه باید…

از ابتدا مشخص کنیم که در این مقاله منظور ما از ساعت‌های دخترانه، ساعت‌هایی برای رنج سنی بالای 15 سال است. اکثر دختر خانم‌ها در سنین کم علاقه بیشتری به ساعت دخترانه با طراحی‌های فانتزی و فشن دارند، اما باید گفت این موضوع کلی نیست! قبل از خرید ساعت دخترانه اولین نکته‌ای که باید در نظر بگیرید این است که سبک پوشش شما چیست؟ پس به ترتیب مراحل زیر پیش بروید تا بهترین انتخاب و خرید ساعت دخترانه را تجربه کنید:

چه استایلی را انتخاب می‌کنید؟

مشخص کنید که سبک استایل و پوشش شما اکثرا چطور است؟ اگر جزو دخترانی هستید که اکثرا از لباس‌های اسپرت استفاده می‌کنید، قطعا یک ساعت دخترانه اسپرت مناسب شماست. اما اگر نه، سری ساعت‌های دخترانه مینیمال یا کلاسیک را می‌توانید انتخاب کنید. در نظر بگیرید ساعت مچی دخترانه‌ای که برای استفاده هر روز خود انتخاب می‌کنید حتما باید متناسب با سبک پوششی باشد که اکثرا دارید.

 

متناسب با موقعیت ساعت بپوشید:

جدا از توضیح بالا، این را هم باید در نظر بگیرید که یک شخص خوش تیپ و خوش استایل باید پوشش متناسب با موقعیتی را داشته باشد که در آن حضور پیدا می‌کند. برای مثال پوشیدن یک ساعت مچی بند چرمی که دور قاب آن نگین دارد، برای یک روزی که به طبیعت گردی اختصاص داده‌اید مناسب نیست. یا همینطور پوشیدن یک ساعت ورزشی دخترانه برای استایل‌های مهمانی و مجالس! پس بطور کلی اگر بخواهیم در نظر بگیریم، بهتر است برای هر موقعیتی یک ساعت مچی مناسب آن را داشته باشید. یک ساعت دخترانه کلاسیک برای استفاده روزمره یا لباس‌های مینیمال، یک ساعت دخترانه فشن برای مهمانی‌ها و یک ساعت دخترانه ورزشی برای استایل‌های اسپرت.

 

بند ساعت مچی شما باید راحت باشد:

فرقی نمی‌کند که مچ دست شما ظریف است یا نه، باید بند ساعت مچی دخترانه شما به راحتی دور مچ دست بسته شود و سنگینی روی دست‌تان حس نکنید. از آنجایی که بستن ساعت مچی بصورت مداوم قرار است یک عادت در استایل شما باشد، پس باید ساعت‌هایی را انتخاب کنید که روی دستتان راحت باشد و مزاحمتی ایجاد نکند. معمولا دخترانی که مچ‌های ظریف و باریک دارند، ساعت‌های دخترانه بند حصیری یا ساعت‌های بند چرمی برایشان انتخاب بهتری است. و دختر خانم‌هایی که مچ دستشان زیاد ظریف نیست، ساعت‌های بند فلزی یا بند پارچه‌ای را اکثرا انتخاب می‌کنند. انتخاب نوع بند ساعت مچی نیز از مواردی است که در استایل کردن تاثیر بسیار زیادی دارد.

 

زیبایی اهمیت دارد یا کارایی؟

بهتر است با خودتان به این نتیجه برسید که انتظار شما از خرید ساعت زنانه یا دخترانه چیست؟ انتظار یک ساعت دخترانه زیبا و شیک دارید؟ یا می‌خواهید ساعت مچی دخترانه با ویژگی‌ها و فناوری‌های به روز صنعت ساعت سازی داشته باشید؟ و شایدم هر دو! اگر انتخاب شما ساعت‌هایی است که صرفا ظاهر زیبا و شیک داشته باشند، باید سراغ برندهایی بروید که اصطلاحا برندهای فشن صنعت ساعت سازی هستند. و اگر دنبال ساعتی با ویژگی‌های کاربردی هستید، باید مشخص کنید چه ویژگی‌هایی نیاز شماست؟ اگر حرفه خاصی را دنبال می‌کنید باید مشخص کنید چه قابلیتی در ساعت می‌تواند به شما کمک کند؟ برای مثال اگر شما شناگر هستید قطعا یک ساعت ضد آب با ویژگی عمق سنج و فشار سنج که البته دارای نور پس زمینه هم باشد، هنگام شنا به شما کمک می‌کند. یا اگر هر روز فعالیت خاصی می‌کنید و می‌خواهید زمان آن را بسنجید ویژگی‌هایی مانند کرنوگراف یا تاچومتر به کمکتان خواهند آمد. در ادامه بهترین برندهای ساعت مچی دخترانه را بر اساس این دسته بندی‌ها به شما معرفی می‌کنیم.

بهترین برند‌های ساعت مچی دخترانه بر اساس …

برندهای با طراحی مدرن و فشن:

اگر قصد شما از خرید ساعت دخترانه صرفا ظاهر و طراحی مدرن و جذاب است، برندهایی که اینجا نام میبریم، در دنیای ساعت مچی‌ها حرف اول را میزنند:

  • برند ساعت دنیل ولینگتون

  • برند ساعت جویسا

  • برند ساعت متی تیسوت 

  • برند ساعت اسپریت

  • برند ساعت امپریو آرمانی

  • برند ساعت گس

  • برند ساعت لیکوپر

  • برند ساعت دیوید گانر و …

برندهای مطابق با ویژگی و فناوری‌های به روز

اما اگر قصد خرید ساعتمچی دخترانه با فناوری‌های به روز صنعت ساعت سازی دارید، این برند‌ها در به کارگیری ویژگیها و فناوری‌های جدید ساعت سازی، حرف اول را میزنند:

  • برند ساعت کاسیو

  • برند ساعت سیکو

  • برند ساعت سیتیزن

  • برند ساعت ریباک

  • برند ساعت فیلا و …

خرید ساعت مچی دخترانه اورجینال و برند

برای خرید ساعت مچی دخترانه علاوه بر نکاتی که به شما گفتیم، می‌توانید از مشاوران حرفه‌ای ما نیز کمک بگیرید. ایران تایمر تنها یک فروشگاه ساعت نیست. بلکه ما سعی داریم با ارائه مشاوره دقیق به شما بتوانیم یک تجربه لذت بخش از خرید ساعت مچی برای‌تان رقم بزنیم. حتما در قسمت نظر سنجی این مقاله، نظرتان را به اشتراک بزارید.

مثل حرفه‌ای‌ها ساعت دخترانه بخر
امانت داری و اخلاق مداری
استفاده از این محتوا فقط با ذکر منبع و آدرس " سایت ایران تایمر " مجاز است.
محصولات پیشنهادی ما برای شما
نظرات کاربران
مرتب سازی بر اساس:
امیر: ۱۷ مهر ۱۴۰۲
سلام و تشکر
علت اینکه قاب های ساعت مچی دخترانه کوچکتر هستند نسبت به دیگر ساعت ها چیست؟
به نظر شما این نظر مفید بود؟ بله (0) خیر (1)
ایران تایمر: ۱۸ مهر ۱۴۰۲
سلام دوست عزیز کاملا دلیلش مشخص هست بخاطر سایز مچ دست که معمولا دخترخانم ها مچ دستشون ظریف تر هست قاب ساعت های دخترانه هم کوچکتر طراحی میشن
به نظر شما این نظر مفید بود؟ بله (0) خیر (0)
عضو شوید، نظر خود را ثبت کنید، امتیاز بگیرید و رایگان محصول بخرید اطلاعات بیشتر
کد امنیتی را وارد نمایید. تغیر کد امنیتی
ثبت به عنوان میهمان ورود و ثبت نظر
آخرین محصولات دیده شده


بستن فرم