ساعت‌های بازیگران زن مشهور هالیوود

حالت مطالعه
یکشنبه ۷ آبان ۱۴۰۲ نویسنده | مترجم:

جزئیات همیشه بیشترین تاثیر را روی بهتر دیده شدن ظاهر شما دارند. یکی از این جزئیات تاثیر گذار هم، ساعت مچی است. ساعت مچی به عنوان اکسسوری است که می‌تواند امضای سلیقه و همچنین تکمیل کننده استایل شما باشد. پس هر شخصی که به استایل خودش اهمیت می‌دهد، بدون شک از ساعت مچی غافل نمی‌شود. در این میان، اطلاع از ساعت مچی افراد مشهور جزو موضوعات هیجان انگیز و جالبی است که اکثرا دنبال می‌شود. در ادامه می‌خواهیم ساعت مچی‌های بازیگران زن هالیوود را با هم بررسی کنیم.

ستاره‌های زن هالیوود چه ساعت‌هایی بدست می‌کنند؟

ساعت مچی چه فایده‌ای دارد؟ آیا این کالا صرفا وسیله‌ای است که برای تشخیص زمان استفاده می‌شود یا چیزی بزرگتر از آن؟ من می‌گویم بیشتر و بزرگتر! در حالی که اطلاع از زمان و تاریخ (بیشتر در دنیای تکنولوژی امروزی) از کارکردهای عملی ساعت مچی است، برای قرن‌ها ساعت‌ها جزء اصلی کمد لباس، اقلام کلکسیونی، میراث خانوادگی محسوب و به جرات می‌توانیم بگوییم نمادهای خاطره انگیز و گران قیمت بوده‌اند. و چه کسی بهتر از افراد مشهور که این نماد‌ها را دنبال می‌کنند؟ در ادامه می‌خواهیم بررسی کنیم و با هم ساعت مچی‌های زنانه بازیگران زن هالیوود را ببینیم.

ساعت Tudor Black Bay 32 - لیدی گاگا

لیدی گاگا نه تنها یکی از بازیگران هالیوود، بلکه یکی از خواننده‌های محبوب است که قطعا می‌شناسید. ساعت انتخابی این خواننده و بازیگر مشهور، یک ساعت مچی زنانه تودور است. ساعتی با ظاهر کاملا کلاسیک و ساده. جنس به کار رفته در ساعت مچی بند فلزی او، استیل ضد زنگ و ضد حساسیت است. صفحه ساعت مشکی است و ترکیب رنگبندی به نحوی است که لیدی گاگا می‌تواند به راحتی آن را با اکثر لباس‌هایش ست کنند. این نسخه از Tudor Black Bay 32 دارای قاب 32 میلی متری است.

قیمت خرده فروشی این مدل: 2547 دلار

ساعت صورت فلکی امگا - نیکول کیدمن 

ساعت مچی زنانه صورت فلکی امگا یک ساعت نمادین است که توسط بسیاری از بازیگران زن مشهور، خواننده‌ها، شخصیت‌های سیاسی و غیره استفاده شده است. یکی از این زنان نمادین، نیکول کیدمن برنده جایزه اسکار است که سفیر امگا نیز هست. این ساعت دخترانه خیره کننده عرض قاب 27 میلی متری از جنس فولاد ضد زنگ Omega را دارد. این ساعت با صفحه‌ای از مروارید و بدنه‌ی استیل ضد زنگ، چشم‌ها را به خود خیره می‌کند. همچنین با الماس‌هایی روی صفحه و قاب و لوگوی امگا که در سرتاسر آن پاشیده شده است، روی مچ دست به خوبی می‌درخشد. البته ناگفته نماند که این ستاره درخشان هالیوود، ساعت‌های زیادی را روی مچ دستش بسته و همیشه علاقه و توجهش را به این کالای لوکس نشان داده. مدل معرفی شده یکی از ساعت‌های محبوب نیکول کیدمن است.

قیمت خرده فروشی این مدل: 3,111 دلار

ساعت فردریک کنستانت - دایان کروگر

دایان کروگر یکی از بازیگران آلمانی در هالیوود است که در فیلم‌های زیادی نقش آفرینی کرده. ساعت مچی لوکس و درخشان روی دست او، یک ساعت فردریک کنستانت زنانه است. برند فردریک کنستانت یکی از مشهورترین برندهای سازنده ساعت سوئیس است که در بازار پر رقابت ساعت مچی هم جایگاه به خصوصی دارد. ساعت مچی او یک ساعت زنانه با ویژگی‌های چشمگیر است که با قیمت فوق العاده‌ای هم در بازار ارائه شده. ساعت زنانه دایان یک ساعت مچی بند چرمی به رنگ سرمه‌ای و صفحه صدفی سفید زیبایی است که با ویژگی نمایش حالت ماه داخل صفحه، جذابیت چند برابری به خود پیدا کرده.

قیمت خرده فروشی این مدل: 11900 دلار

ساعت Piaget Altiplano - جسیکا چستین

ساعت زنانه و زیبایی که روی دست یکی دیگر از بازیگرهای زن هالیوود مشاهده می‌کنید از برند لوکس و فوق العاده Piaget می‌باشد. در حالی که این ساعت مطمئناً ارزان نیست! این ساعت مچی زنانه شیک ظاهری ساده اما مدرن دارد. رنگ تمام رزگلد بدنه و ترکیب آن با صفحه سفید، روی مچ دست زیبایی بیشتری می‌بخشد. قاب ساعت 34 میلی متر است و موتور آن مکانیکی اتوماتیک است.

قیمت خرده فروشی این مدل: 18522 دلار

و در انتها:

در این مقاله ساعت مچی 4 بازیگر مشهور زن هالیوود را دیدیم، به نظر شما ساعت مچی کدام آنها جلوه و زیبایی بیشتری داشت؟ اگر به دنیای ساعت علاقه مندید، از دیگر مقالات سایت دیدن کنید.

 

ساعت‌های بازیگران زن مشهور هالیوود
امانت داری و اخلاق مداری
استفاده از این محتوا فقط با ذکر منبع و آدرس " سایت ایران تایمر " مجاز است.
محصولات پیشنهادی ما برای شما
نظرات کاربران
مرتب سازی بر اساس:
عضو شوید، نظر خود را ثبت کنید، امتیاز بگیرید و رایگان محصول بخرید اطلاعات بیشتر
کد امنیتی را وارد نمایید. تغیر کد امنیتی
ثبت به عنوان میهمان ورود و ثبت نظر
آخرین محصولات دیده شده


بستن فرم