فردریک کنستانت ده سالگی کالیبر بومی خود را جشن می گیرد – ساخت ضربان قلب

حالت مطالعه
یکشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ نویسنده | مترجم:

2004-2014: ده سال 15 کالیبر بومی
در حضور کارمندان برند، مشتریانش و خبرنگاران، ساعت ساز مستقر در ژنو فردریک کنستانت (Fredrique Constant)، چندی قبل در 14 می سال 2014، ده سالگی کالیبر خود "ساخت ضربان قلب  (Heart Beat Manufacture)" خود را که حالا یکی از نماد های شرکت است، در ساختمان معروف باتیمنت دس موتریکس (Bâtiment des Forces Motrices - BFM) در ژنو سوئیس جشن گرفت.


به دنبال موفقیت رونمایی از اولین کالیبر سازنده ی ضربان قلب در سال 2014، فردریک کنستانت به طور منظم نسخه های جدیدی به طیف ساخت ضربان قلب خود اضافه نموده است. ویژگی اصلی به شکل یکنواخت باقی ماند، روزنه ی نشان و ثبت شده، کاملا در نقطه ی ساعت 6 قرار گرفته است. هر ساله، یک ویژگی جدید طراحی به آن اضافه شده: در ضربان قلب به طور متوالی تجدید نظر شده، ارتقا و از لحاظ تکنیکی و فنی پیشرفتهایی ایجاد شده است.
به مهمان ها در ورود به فضای ماشینی BFM، جایی که می توانستند نمایش ساخت مسافرتی و تمامی موضوعات لوکس زمینه ی آن را مشاهده نمایند، جایی که کالکشن های متنوعی عرضه شد، خوش آمد گویی شد. نمایشگاهی که تور بین المللی خود را از ماه ژوئن آغاز خواهد نمود.


در طول معرفی رسمی، که در تئاتر بزرگ انجام گرفت، هنرمندان فراخوانده شده تاریخچه ی برند را از ابتدای ساخت آن، به همراه ده سال تولید کالیبر بومی ساخت فردریک کنستانت، به تصویر کشیدند. در این ده سال، کمتر از 15 کالیبر ساخته، توسعه داده، سر هم و عرضه به خریداران مشتاق از سراسر دنیا نشده است.
برای جشن دهمین سالگرد، پیتر استاس (Peter Stas)، رئیس و یکی از موئسسان برند، به ساخت برند در ده سال گذشته نگاهی انداخت، با ساخت ساعت هایی که تولید آن ها به بیش از 135,000 قطعه در این سال می رسد، در میان 18,000 موتوری که در خود شرکت با دست ساخته خواهند شد.

 

به همراه گرامی داشت از تیم فردریک کنستانت، پیتر استاس از دو زمان سنج جدید در کالکشن ساخت (Manufacture Collection) رونمایی کردکه منحصرا برای دهمین سالگرد ساخته شده بودند: یک ساخت ضربان قلب سیلیسیم FC-942 (Silicium FC-942)، ویرایش شده با 188 قطعه در رزگلد 18 عیار  (18K Rose Gold) و 18 قطعه در پلاتین، به همراه توربیلون جدید ساخت سیلیسیم FC-980، ارائه شده به همین مناسبت با یک پایان کار سبز تاریک و محدود به 10 قطعه در رزگلد 18 عیار و 10 قطعه در استیل ضد زنگ. به گفته ی پیتر استاس: "ما به اراعه ی دو کالیبر جدید ساخت خود بسیار افتخار می کنیم، که با یک چرخدنگ در سیلیکن، که تعداد کالیبر های توسعه داده شده، ساخته شده و سر هم شده ی ساخت خود را به 15 می رساند. از شما بابت پشتیبانی بی پایانتان سپاس گزارم."

 

فردریک کنستانت ده سالگی کالیبر بومی خود را جشن می گیرد – ساخت ضربان قلب
امانت داری و اخلاق مداری
استفاده از این محتوا فقط با ذکر منبع و آدرس " سایت ایران تایمر " مجاز است.
محصولات پیشنهادی ما برای شما
نظرات کاربران
مرتب سازی بر اساس:
عضو شوید، نظر خود را ثبت کنید، امتیاز بگیرید و رایگان محصول بخرید اطلاعات بیشتر
کد امنیتی را وارد نمایید. تغیر کد امنیتی
ثبت به عنوان میهمان ورود و ثبت نظر
آخرین محصولات دیده شده


بستن فرم