چرا ساعت مچی هوشمند؟

حالت مطالعه
پنجشنبه ۱ شهریور ۱۳۹۷ نویسنده | مترجم:

یک تئوری جالبی در این خصوص است که می‌گوید: مقایسه ساعت‌های مچی هوشمند با تلفن‌های همراه هوشمند مثل مقایسه ساعت‌های مچی با ساعت های جیبی می‌باشد. تصور کنید زمانی را که اکثر آقایان متشخص جامعه جیب خود را برای یافتن ساعت خود زیر و رو می‌کردند پیش از قرن بیستم! حال، بگذریم و 100 سال به جلو بی‌آییم، اکثر کاربران تلفن‌های همراه هنوز باید برای دسترسی به تلفن هوشمند خود به کاوش در جیب یا کیف بپردازند .

البته خوشبختانه یک تلفن هوشمند بسیار بسیار بیشتر از حتی تمامی ساعت های جیبی اطلاعات در خود ذخیره دارند.

ساعت‌های هوشمند برای تماس‌های تلفنی ساخته نشده اند با وجودیکه اکثر آنها با این عملگر تجهیز شده اند، ولی به جای آن راهی سریع برای چک کردن تمامی پیغام‌های موجود در تلفن هوشمند می‌باشند؛ بنابراین شما می‌توانید تصمیم بگیرید که درون جیب یا کیف خود را دنبال تلفن هوشمند خود بگردید یا خیر.

باید دنبال چه نوع ساعت هوشمندی بگردیم؟

دو نوع ساعت هوشمند در حال حاضر در بازار موجود می‌باشد: نوعی که دارای صفحه لمسی پر از رنگ و لعاب است مانند آن چیزی که در تلفن هوشمند خود می‌بینید، و دیگری ترکیبی از یک ساعت آنالوگ معمولی با امکانات هوشمند روز.

به آنها ساعت‌های نیمه هوشمند گفته می‌شود که به عنوان ساعت‌های هیبریدی هم شناخته می‌شوند؛ که دارای صفحه نمایشی از نوع LCD, LED یا کوچکتر هستند یا مثل Fossil Q Grant review که اطلاعات و پیغام‌های هوشمند را در یه صفحه ساعت آنالوگ نمایش می‌دهد. ساعت های نیمه هوشمند دارای عمر باطری بالایی می‌باشند، برخی از آنها حتی سلول باطری جداگانه ای برای امکانات هوشمند دارند. اگر شما یک کاربر اندروید هستید بنابراین ساعت هوشمند Wear OS می‌تواند انتخاب قطعی برای شما باشد که لزوما برای همه مناسب نیست. سیستم عامل اصلاح شده گوگل هم هماهنگی جالبی با سیستم عامل آفون‌ها دارد ولی در نهایت با کم شدن خیلی از امکانات در آن، کاربران همان Apple Watch را ترجیح می‌دهند.

چه ویژگی یک ساعت مچی هوشمند را به بهترین تبدیل می‌کند؟

اول اینکه کدامیک از مولفه‌های هوشمند بودن را دارا است، دوم اینکه با چه عملکردیی آن مولفه ها را انجام می‌دهد و در آخر اینکه استایل آن چطور است؟ بله استایل در آخر مهم است. البته شما شاید مد نظر داشته باشید که ساعت مچی هوشمند مورد نظرتان به چه میزان با تلفنتان سازگار است، برخی از آنها فقط با اندروید و یا فقط با آی او اس هماهنگ هستند و اکثر مابقی با همه سیستم‌‌عامل‌ها هماهنگ می‌باشند.

طرفداران فیتنس شاید مایل باشند که ساعت مچی هوشمند آنها یک آیکون ضربان شمار و یک جی پی اس داشته باشد با اینکه بیشتر ضربان شمار ها دقت لازم را ندارند.

در مجموع فاکتورهای مورد نظری که موقع خرید ساعت مچی هوشمند باید در ذهن داشت به این ترتیب خلاصه می‌شود:

  • میزان جزئیات اطلاع‌رسانی ها و پیغام‌ها
  • عمر باطری
  • عایق و استحکام در برابر آب
  • سازگار بودن با دیگر دستگاه‌ها
  • برخی دیگر از قابلیتها مثل میکروفون، وای‌فای که نیازی به اتصال کابلی نداشته باشد.

گرچه طبق آمار در اکثر مواقع معیار نهایی برای خرید، طراحی و قیمت عنوان شده است J.

حالا این لیست بهترین های ساعت مچی هوشمند در سال جاری اعلام شده است:

  1. Huawei Watch 2
  2. Apple Watch Series3
  3. Samsung Gear Sport
  4. Withings Steel HR
  5. Fitbit Ionic
  6. Fossil Q Commuter
  7. Garmin Vivomove HR
  8. Ticwatch E
  9. Ticwatch Pro
  10. Samsung Gear S3 Frontier

چرا ساعت مچی هوشمند؟
امانت داری و اخلاق مداری
استفاده از این محتوا فقط با ذکر منبع و آدرس " سایت ایران تایمر " مجاز است.
محصولات پیشنهادی ما برای شما
نظرات کاربران
مرتب سازی بر اساس:
عضو شوید، نظر خود را ثبت کنید، امتیاز بگیرید و رایگان محصول بخرید اطلاعات بیشتر
کد امنیتی را وارد نمایید. تغیر کد امنیتی
ثبت به عنوان میهمان ورود و ثبت نظر
آخرین محصولات دیده شده


بستن فرم