مارک‌های ساعت که هر کسی باید آن‌ها را بشناسد (قسمت دوم)  

حالت مطالعه
چهارشنبه ۲ آبان ۱۳۹۷ نویسنده | مترجم:

قسمت قبل...

Bell & Ross

حدود 350 قطعه برای تولید یک ساعت مچی انتخاب می‌شود، یک بازتاب فوق‌العاده از مهندسی فرانسوی. این ساعت‌های لوکس خرق عادت کرده اند، یک مجموعه فناوری پیشرفته برای کسی که اهل ریسک است. هر ساعت یک هدف دارد و هر هدف یک معنی خاص. 

در زندگی پر از معیارهای غیر قابل پیش‌بینی، یک ساعت بل اند راس را روی مچ خود نگهدارید تا به سمت برتری مکانیکی، ظاهری ظریف و دقتی بی‌نشیر هدایت شوید.

 

SEIKO

ژاپنی‌ها به دقت معروفند، سیکو از ساعت‌های لوکسی است که تقریبا برای همه قابل خریداری است و جایگاه خود را به خوبی پیدا کرده است. آنها برای انرژی جنبشی خود معروفند، نوآوری در مکانیک سنتی.

این برند موفق به دریافت جوایزی نظیر: "بهترین کرونومتر (زمان‌سنج) ساعت‌های مکانیکی" و "جایزه نقطه عطف آیتریپل ای (IEEE)" برای ساعت‌های مچی کوارتز خود و به طور خاص ساعت SEIKO Quartz Astron، شده‌اند. امروزه نیز به خاطر مدل‌های " SKX781- Orange Monster" و ... معروف و مردمی شده اند.

محصولات سیکو

 

Rado

در تقاطع کیمیاگری مدرن و تولید ساعت مچی به صورت سنتی، شما به ساعت مچی سطح بالای رادو می‌رسید. این کارخانه سوئیسی در استفاده از فلزات سخت منحصر به فرد و "سرامیک با تکنولوژی بالا" معروف شناخته شده است. در ساعت‌های معمولی رادو نیز شما می‌توانید استفاده از عناصر بی‌پایان نظیر تنگستن، کاربید تیتانیوم، لانتانیم و کریستال یاقوت کبود را مشاهده کنید.

پالت رنگ تصفیه شده آنها تجسم یک طراحی شیک و در عین حال قوی با سطوح مات و فلزی می‌باشد. نوآوری این برند که توسط کتاب گینس ثبت شده است، به عنوان سخت‌ترین ساعت مچی روی زمین می‌باشد، مدل "V10K".

 

OMEGA

«امگا» نهایت کمال. کمالی که این تولید کنندگان ساعت از سال 1848 با طراحی متمایز و زمان‌بندی دقیق در حال ارائه آن هستند. امگا با توسعه یک فرآیند هم-محور، راز خود را برای ساخت ساعت‌های با کیفیت و ماندگار به نمایش گذاشت. آنها اشتیاق بی‌پایان خودرا برای ساعت سازی با تبدیل شدن به برند رسمی تولیدات ویدیویی المپیک، ناسا و جیمز باوند، بیان کردند. 

مجموعۀ کلاسیک امگا از اولین زمانسنج های اتوماتیک برند استفاده می کند که تعیین کنندۀ استانداردهای مدل های آینده است. طراحی زیبا و کلاسیک مجموعۀ دی ویل (De Ville) این برند را تجربه کنید، یا جیمز باند درون خود را با مدلی از مجموعۀ سیمستر ارضاء کنید. ظریف ترین و عالی ترین موتورها و نوآوری هایی را که امگا را در رأس بازی قرار می دهد را کشف کنید.

 

... ادامه مطلب

 

مارک‌های ساعت که هر کسی باید آن‌ها را بشناسد (قسمت دوم)  
امانت داری و اخلاق مداری
استفاده از این محتوا فقط با ذکر منبع و آدرس " سایت ایران تایمر " مجاز است.
محصولات پیشنهادی ما برای شما
نظرات کاربران
مرتب سازی بر اساس:
عضو شوید، نظر خود را ثبت کنید، امتیاز بگیرید و رایگان محصول بخرید اطلاعات بیشتر
کد امنیتی را وارد نمایید. تغیر کد امنیتی
ثبت به عنوان میهمان ورود و ثبت نظر
آخرین محصولات دیده شده


بستن فرم