حرف، حرف میلیمتر هاست 

حالت مطالعه
شنبه ۶ بهمن ۱۳۹۷ نویسنده | مترجم:

با توجه به انسجام گسترش اندازۀ ساعت ها توسط برندهای مختلف، ساعت های فوق باریک خیلی زودتر از زمان مورد انتظار، از مد خواهند افتاد. شکایتی نیست اما مسابقه برای شکستن رکورد باریکی، ساعت های جدیدی که به طور شگفت آور و خیره ای کننده ای باریک هستند، به ما داده است. 

عضو پیشرو این گروه، پیاژه است، با ساعت باریکتر از سکۀ خود به نام آلتیپلانو آلتیمیت کانسپت. یک ساعت کانسپت با ضخامت کمتر از دو میلی متر. پنج حق انحصاری در انتظار آلتیمیت کانسپت هستند، باریکترین ساعت جهان.

piaget

همچنین در این گروه نام مدل کانسپت جدید آئودمارس پیاژه قرار دارد که هنوز برای فروش عرضه نشده است. این، باریک ترین ساعت اتوماتیک تقویم دار جهان است. موتور داخلی 5133 آن دو و هشتاد و نه صدم (2.89) میلی متر ضخامت دارد، در حالی که ساعت فوق باریک رویال اوک شمارۀ 2 سه و شش دهم (3.6) میلی متر ارتفاع دارد. 
Audemars Piguet

امسال، بولگاری با مدل بولگاری اکتو فینیسیمو توربیلون اتوماتیک وارد مسابقه می شود، یک ساعت رکوردشکن از سه نظر: به عنوان باریک ترین ساعت اتوماتیک، باریک ترین توربیلون اتوماتیک و باریک ترین توربیلون. موتور توربیلون (BVL 288) به طرز خارق العاده ای تنها یک و نود و پنج صدم (1.95) میلیمتر ضخامت دارد و ضخامت کل ساعت سه و نودو پنج صدم (3.95) میلیمتر است.

اما نیازی نیست که شما برای ساختن یک چیز باریک و زیبا رکوردشکنی کنید. پاتک فیلیپ اولین ساعت تقویم دار خود را در خانوادۀ نائوتیلوس با طلای سفید 5740، عرضه کرده است در حالی که مدل تقویم دار فوق باریک واشرون کنستانتین از سال 2016 با رنگ جدید صورتی – طلایی بازگشته است. 
برگردان به فارسی: نوید علیزاده

vacheron-constantin Patek Philippe

 

حرف، حرف میلیمتر هاست 
امانت داری و اخلاق مداری
استفاده از این محتوا فقط با ذکر منبع و آدرس " سایت ایران تایمر " مجاز است.
محصولات پیشنهادی ما برای شما
نظرات کاربران
مرتب سازی بر اساس:
عضو شوید، نظر خود را ثبت کنید، امتیاز بگیرید و رایگان محصول بخرید اطلاعات بیشتر
کد امنیتی را وارد نمایید. تغیر کد امنیتی
ثبت به عنوان میهمان ورود و ثبت نظر
آخرین محصولات دیده شده


بستن فرم