صفحه هایی به رنگ آبی 

حالت مطالعه
شنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ نویسنده | مترجم:

برندهای زیادی مجموعۀ عظیمی از ساعت های صفحه آبی دارند برای کسانی که می خواهند از صفحه های سفید/سیاه / نقره ای به سمت چیزی بروند که هنوز زیباست اما به اندازۀ کافی متفاوت است تا جالب باشد. اما محبوبیت آن امسال جلب توجه کرده است و این به خاطر برندهایی مانند IWC است که این رنگ را برای مجموعۀ صد و پنجاهمین سالگردشان انتخاب کرده است، و لونژین و بریتلینگ که چندین مدل را در این رنگ عرضه کرده اند. 
Breitling

برندهایی مانند برژت و دی بثون از این رنگ برای جشن گرفتن عرضۀ مدل های جدید استفاده کرده اند. در مورد برژت، مدل های دریایی سال گذشته عرضه شدند و مدل های طلای سفید امسال، Marine Ref.5517 و کرونوگراف دریایی Ref.5527 با یک سایۀ آبی سرد عرضه شد. بازگشت مجموعۀ زنیت دیفای، سال گذشته، با کرونوگراف فرکانس بالای 21 ال پریمرو و دیفای لب نشان داده شد، اما جدیدترین مدل آن دیفای کلاسیک است – یک حرکت زیرکانه به سوی جذب مخاطبان بیشتر برای این مجموعه. 
 
breguet zenith ریچارد میل هنوز در حال تلاش برای ساختن ساعت هایی است که در نهایت بتوانند در برابر آخرالزمان – یا چیزی مشابه آن – مقاومت کند، تا کل یک مجموعه را به یک سایه اختصاص دهند، اما توربیلون RM53-01 کار خود را انجام می دهد. ساعت آلتیمیت پولو دارای یک رنگ آبی جالب توجه است که به همراه یک تاج و بند مناسب با آن، حرکات معلق غیرعادی را نشان می دهد. 
 

richard-mille

 

صفحه هایی به رنگ آبی 
امانت داری و اخلاق مداری
استفاده از این محتوا فقط با ذکر منبع و آدرس " سایت ایران تایمر " مجاز است.
محصولات پیشنهادی ما برای شما
نظرات کاربران
مرتب سازی بر اساس:
عضو شوید، نظر خود را ثبت کنید، امتیاز بگیرید و رایگان محصول بخرید اطلاعات بیشتر
کد امنیتی را وارد نمایید. تغیر کد امنیتی
ثبت به عنوان میهمان ورود و ثبت نظر
آخرین محصولات دیده شده


بستن فرم