ماشین میراث MB&F

حالت مطالعه
چهارشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ نویسنده | مترجم:

MB&F ماشین میراث با چرخدنگ تقسیم شده را با یک صفحۀ سبز رنگ و یک قاب تیتانیومی به روزرسانی می کند
زمانی که Legacy Machine Spilt Escapement از برند MB&F در سال 2017 عرضه شد، بلافاصله در چهار نسخۀ محدود که همگی دارای قاب طلای سفید با رنگ های مختلف صفحه بودند، در دسترس گرفت. در سال 2018، این ساعت یکی از شش فینالیست مجموعۀ ساعت های مردانه در جایزۀ سالانۀ GPHG بود. امسال، این برند که توسط مکس باسر (Max Busser) هدایت می شود، رسماً یک مجموعۀ محدود دیگر را برای این ساعت محبوب با قاب تیتانیوم 5 با یک صفحۀ چشمگیر سبزرنگ اعلام کرده است. 
mb & f-Legacy Machine Split Escapement LM SE Titanium Green که تنها در 33 عدد عرضه می شود، اولین Legacy Machine Spilt Escapement است که با یک فلز غیرارزشمند ارائه می شود و اولین مدل از این مجموعه است که دارای صفحۀ سبز رنگ است. هرچند این ساعت از نظر فنی یک تکرار دیگر از ساعت های محبوب این مجموعه است، اما در واقع یک روزرسانی در دسترس تر است که آن را به خاطر سبک بودن و قابل استفاده تر بودن جنس قاب و در دسترس تر بودن در مقایسه با طلای سفید، برای مجموعه داران و علاقمندان جذاب تر می کند. 
mb & f-Legacy Machine Split Escapement Legacy Machine Split Escapement زمانی که برای اولین بار عرضه شد، برای خانوادۀ LM یک انقلاب بود. این ساعت، با استفاده از چرخدنگ تقسیم شده که در LM Perpetual سال 2015 استفاده شده بود، همچنین پل تعادل منحنی را که روی صفحۀ رنگین کمانی سیز و آبی کشیده می شود، به عاریه می گیرد. ساعت ساز مستقل ایرلندی، استفان مک دانل (Stephen McDonnell) در طراحی اولیۀ موتور کمک کرده است و پیچیدگی نامرسوم آن تا ساعت های جدید امروزی نیز ادامه یافته است. سیستم تنظیم کننده بین بالای ساعت – جایی که چرخ تعادل بزرگ قابل مشاهده است – و پشت ساعت، جایی که لنگر و چرخدنگ قرار دارند، تقسیم شده است. 
 

علیرغم این واقعیت که در قلب Legacy Machine Split Escapement ، یک مدل ساده از LM Perpetual Calendar (مدل تقویم دایمی) قرار دارد، من فکر می کنم که طراحی تقسیم شده کاملاً مناسب این ساعت است. قاب 44 میلی متری آن سه صفحۀ متمایز سفیدرنگ را که به ترتیب ساعت و دقیقه ها را روی ساعت 12، تاریخ را روی ساعت 8 و ذخیرۀ نیرو را روی ساعت 5 نشان می دهد، در خود جای داده است.

LM SE Titanium Green تنها در 33 عدد ارائه شده و قیمت آن 68000 دلار است. 

 
 
ماشین میراث MB&F
امانت داری و اخلاق مداری
استفاده از این محتوا فقط با ذکر منبع و آدرس " سایت ایران تایمر " مجاز است.
محصولات پیشنهادی ما برای شما
نظرات کاربران
مرتب سازی بر اساس:
عضو شوید، نظر خود را ثبت کنید، امتیاز بگیرید و رایگان محصول بخرید اطلاعات بیشتر
کد امنیتی را وارد نمایید. تغیر کد امنیتی
ثبت به عنوان میهمان ورود و ثبت نظر
آخرین محصولات دیده شده


بستن فرم