جاگر-لکولتر (Jaeger-LeCoultre) ضمانت بین المللی هشت ساله

حالت مطالعه
دوشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۸ نویسنده | مترجم:

جاگر-لکولتر یک برنامۀ ضمانت هشت سالۀ پیشرو در صنعت اعلام می کند
جاگر-لکولتر (Jaeger-LeCoultre) جدیدترین محصول مشتری مدار خود را با برنامۀ مراقبتی جدید خود اعلام کرده است – یک پلتفرم دیجیتال شخصی شده با خدمات منحصر به فرد که شامل ضمانت بین المللی هشت ساله برای تمامی ساعت هاست. اضافه کردن ضمانت هشت ساله معیار تعیین شده توسط رولکس و اومگا و چند برند کوچکتر که برای پنج سال است، را تحت الشعاع قرار می دهد. 
laurent-ferrier-tourbillon-grand-sport

برنامۀ مراقبت جاگر-لکولتر (Jaeger-LeCoultre Care Program) که اوایل این هفته راه اندازی شد، در خدمت مجموعۀ شخصی هر مشتری را با تمرکز بر آسان سازی فرایند خدمت رسانی و تمدید ضمانت با ثبت آنلاین ساعت، می باشد. پس از اینکه ساعت ثبت شد، مجموعه دار می تواند به خدمات شخصی شده در طی عمر ساعت هایشان از قبیل خدمات ارزش افزودۀ مغازه، و ابزارهای دیجیتال از پیش طراحی شده، دسترسی داشته باشد که دسترسی به صنعتگرات در کارخانۀ جاگر-لکولتر را امکان پذیر می کند. اگر شما اخیراً ساعتی را از یک فروشگاه مجاز جاگر لکولتر خریداری کرده باشید، و ساعت شما هنوز تحت ضمانت کارخانه است، با ثبت آنلاین ساعت، ضمانت آن تا 8 سال دیگر تمدید خواهد شد. 
jaeger-lecoultre کارتین رنر (Catherine Renier) مدیر ارشد اجرایی جاگر لکولتر می گوید: «ما مفتخریم که بگوییم برنامۀ مراقبتی جدید ما یک بخش اساسی از ارزش های برند ما جهت ایجاد روابط بلندمدت و دوستانه با مشتریان ما می باشد. ما به طور مداوم روی رضایت مشتریان ارزشمندمان سرمایه گذاری می کنیم و این برنامه و ضمانت هشت ساله یک نقطه عطف واقعی برای کمک به مشتریانمان برای آشنایی بهتر و مراقبت از ساعت هایشان است». او خاطر نشان می کند: «ما از ارائۀ این راه حل جدید به اولویت های نوظهور مشتریانمان هیجان زده هستیم، در حالی که به سنت های قدیمی و موقعیتمان به عنوان یک خانۀ ساعت سازی پایبندیم و در این راه خود را مدام به چالش می کشیم تا فناوری، طراحی و کیفیت ساعت هایمان را به سطح بالاتری برسانیم».

 
جاگر-لکولتر (Jaeger-LeCoultre) ضمانت بین المللی هشت ساله
امانت داری و اخلاق مداری
استفاده از این محتوا فقط با ذکر منبع و آدرس " سایت ایران تایمر " مجاز است.
محصولات پیشنهادی ما برای شما
نظرات کاربران
مرتب سازی بر اساس:
عضو شوید، نظر خود را ثبت کنید، امتیاز بگیرید و رایگان محصول بخرید اطلاعات بیشتر
کد امنیتی را وارد نمایید. تغیر کد امنیتی
ثبت به عنوان میهمان ورود و ثبت نظر
آخرین محصولات دیده شده


بستن فرم