تابستان سرخ و داغ: نگاهی به اولیسی ناردین (Ulysse Nardin )

حالت مطالعه
شنبه ۵ مرداد ۱۳۹۸ نویسنده | مترجم:

تابستان سرخ و داغ: نگاهی به اولیسی ناردین اسکلتون ایکس ماگما
با پشت سر گذاشتن جشن های چهارم جولای در ایالات متحده و موج گرمای بی سابقه که در اروپا گسترش می یابد، فکر می کنم بتوانیم بگوییم به روزهای جهنمی تابستان رسیده ایم. تمامی بحث های مربوط به هوای داغ که در دو طرف اقیانوس اطلس برقرار است، مرا به یاد ساعتی انداخت که چند ماه پیش به دستم رسید. آن ساعت، اولیسی ناردین اسکلتون ایکس ماگما (Ulysse Nardin Skeleton X Magma) یک طراحی بی نهایت برجسته از طرح های اسکلتون ایکس انحصاری است که برای اولین بار در ژانویه در SIHH رونمایی شد. 
Ulysse Nardin Skeleton X Magma اسکلتون ایکس انحصاری، با تمامی مقاصد و اهداف خود، یک مدل قابل دسترس تر از توربیلون اسکلتون انحصاری است که در سال 2016 رونمایی شد. اولیسی ناردین به طور اثربخشی طراحی ساعت را گرفته و معماری موتور را تغییر داده است، تا جایی که آن اکنون از طریق یک پل مستطیلی که در چهار جهت به شکل X بسط یافته است، در جای خود قرار گرفته است. اسم ساعت نیز به همین دلیل ایکس انتخاب شده است. چهار مدل متفاوت این ساعت قبلاً در ژنو عرضه شد، از جنس های تیتانیوم، تیتانیوم سیاه DLC، رزگلد و طلایی کربونیوم که هریک ظاهر اسکلتی متفاوتی ایجاد می کنند. تکرار طلای کربونیوم شبیه ترین ظاهر برای ساعت ماگما ایجاد می کند. کربونیوم یک مادۀ سبک وزن است که از الیاف کربن ساخته شده است که معمولاً در مهندسی هواپیما استفاده می شود. 
 

این برند، در تولید کربونیوم ایکس اسکلتون، ماده را با طلا ادغام می کند تا یک تأثیر جالب توجه خط دار و رشته ای ایجاد کند؛ برای اسکلتون ایکس ماگما، این برند از فرایند مشابهی برای ترکیب الیاف کربن با رزین اپوکسی به رنگ قرمز روشن استفاده می کند تا ظاهر چشمگیر قاب را ایجاد کند. بنا به اولیسی ناردین، این فرایند بدان معناست که هر مدل اسکلتون ایکس ماگما کمی متفاوت از مدل دیگر خواهد بود، که سطحی از شخصی بودن برای هر ساعت تولید شده فراهم می کند. مانند مدل کربونیوم، مدل اسکلتون ایکس ماگما نیز 43 میلی متر قطر دارد، در حالی که سایر طراحی ها از تیتانیوم و رزگلد 42 میلی متر قطر دارند. درون این قاب منحصربفرد موتور دستی UN-371 قرار دارد که تا چهار روز نیرو ذخیره می کند، یک چرخ تعادل سیلیکونی فوق پهن 3 هرتزی با مگس وزن نیکلی و دندۀ سیلیکونی. اولیسی ناردین اسکلتون ایکس ماگما با بند چرم سیاه با دوخت بخیه ای عرضه می شود.

من مطمئن هستم که اولیسی ناردین، با چنین ظاهر فانتزی و جذاب، کاملاً آگاه است که اسکلتون ایکس ماگما در میان مشتاقان و علاقمندان محافظه کار، کمی بحث برانگیز خواهد بود، اما من تردیدی ندارم که این ساعت مخاطب هدف خود را پیدا خواهد کرد. این ساعت نه تنها جایگزین مناسبی برای آخرین مدل ریچارد میل (Richard Mille) با یک چهارم قیمت است، بلکه ضمانت پنج ساله و کیفیتی دارد که شما می توانید به آن اطمینان کنید. این ساعت اکنون در داغ ترین بخش سال با قیمت 25000 دلار عرضه می شود. 

 
تابستان سرخ و داغ: نگاهی به اولیسی ناردین (Ulysse Nardin )
امانت داری و اخلاق مداری
استفاده از این محتوا فقط با ذکر منبع و آدرس " سایت ایران تایمر " مجاز است.
محصولات پیشنهادی ما برای شما
نظرات کاربران
مرتب سازی بر اساس:
عضو شوید، نظر خود را ثبت کنید، امتیاز بگیرید و رایگان محصول بخرید اطلاعات بیشتر
کد امنیتی را وارد نمایید. تغیر کد امنیتی
ثبت به عنوان میهمان ورود و ثبت نظر
آخرین محصولات دیده شده


بستن فرم