جشن 25مین سالگرد ای لانگ و سوحنه (A. Lange & Sohne)

حالت مطالعه
چهارشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۸ نویسنده | مترجم:

ای لانگ و سوحنه جشن سالگرد نقره ای خود را با لانک 1 مون فیز ادامه می دهد
ای لانگ و سوحنه (A. Lange & Sohne) به عنوان بخشی از جشن 25 امین سالگرد خود مجموعه ای از مدل های سال 2019 را عرضه کرده است. از امبلمتیک لانگ1 (emblematic Lange 1)  و لیتل لانگ 1 (Little Lange 1) تا سابلایم گرند لانگ 1 مون فیز (Sublime Grand Lange 1 Moon Phase) و لانگ 1 تایم زون (Lange 1 Time Zone) تا پدیدۀ توربیلون پرپچوال کلندر (Tourbillon Perpetual Calender) . اکنون جدیدترین مدل، لانگ 1 مون فیز «مدل سالگرد 25 ام» را بررسی می کنیم. 
A. Lange & Söhne -  Lange 1 Moon Phase این ساعت جدید بر اساس مدل فاز ماه که برای اولین بار توسط برند آلمانی در سال 2017 عرضه شد، کار می کند. آن فازهای ماه را با ترکیب کردن نمایش نجومی با نشانگر روز/شب نشان داد. آن یک روش ساده و هوشمندانه برای نشان دادن دو عملکرد کاربردی بود. مدل سالگرد از یک قاب طلای سفید به قطر 5/38 میلی متر و ضخامت 2/10 میلی متر استفاده می کند. صفحۀ آن ترکیب آشنای رنگ های آبی و نقره ای را دارد. عقربه های استیل آبی رنگ با جلوه های آبی صفحۀ فاز ماه هماهنگی زیبایی دارند. صفحه همچنین یک نشانگر ذخیرۀ نیرو با نوشتۀ UP/DOWN دارد. 
 
ترکیب نمایش فاز ماه و نشانگر روز/شب دارای دو لایه است. آن شامل یک صفحۀ سماوی از طلا با درجه بندی آبی است. این صفحه در هر بیست و چهار ساعت یک دور کامل حول محور خود انجام می دهد، که با ریتم روز و شب هماهنگ است. روی این پس زمینه، ماه سفید-طلایی هر 29 روز و 12 ساعت و 44 دقیقه و 3 ثانیه مدار خود را کامل می کند و چنان دقتی دارد که تنها هر 6/122 سال یک بار یک روز خطا دارد. 
در طول روز، ماه روی یک پس زمینۀ آبی روشن آسمان بدون ستاره نشان داده می شود؛ در شب، آن روی یک پس زمینۀ آسمان آبی تیره با 383 ستارۀ درخشان نمایش داده می شود. بنابراین، ماه همیشه خود را روی یک پس زمینۀ واقعی نشان می دهد. 
A. Lange & Söhne -  Lange 1 Moon Phase

این ساعت با یک بند چرم سوسماری آبی رنگ با بست طلای سفید همراه است. موتور آن کالیبر دستی L121.3 می باشد که بر کالیبر L121.1 عرضه شده در سال 2015 مبتنی است. 70 قطعۀ اضافی برای نمایش فاز ماه و نشانگر روز/شب چنان عالی و فشرده در موتور ادغام شده اند که ضخامت ساعت تنها 4/0 میلی متر افزایش یافته است. این موتور تا 72 ساعت ذخیرۀ نیرو دارد. 
چرخدنگ با فرکانس 21600 در هر ساعت کار می کند. مانند تمامی مدل های سالگرد 25ام، عدد 25 با دست روی لانگ 1 مون فیز حک شده است. این ساعت تنها در 25 عدد تولید شده است و قیمت آن 43300 یورو است. 

 
جشن 25مین سالگرد ای لانگ و سوحنه (A. Lange & Sohne)
امانت داری و اخلاق مداری
استفاده از این محتوا فقط با ذکر منبع و آدرس " سایت ایران تایمر " مجاز است.
محصولات پیشنهادی ما برای شما
نظرات کاربران
مرتب سازی بر اساس:
عضو شوید، نظر خود را ثبت کنید، امتیاز بگیرید و رایگان محصول بخرید اطلاعات بیشتر
کد امنیتی را وارد نمایید. تغیر کد امنیتی
ثبت به عنوان میهمان ورود و ثبت نظر
آخرین محصولات دیده شده


بستن فرم