ساعت ژاکت دروز (Jaquet Droz)

حالت مطالعه
ﺳﻪشنبه ۲ مهر ۱۳۹۸ نویسنده | مترجم:

ساعت ژاکت دروز گرند زکوند دوال تایم

بزرگترین رویداد ساعت لوکس آمریکا، واچ تایم نیویورک، برای پنجمین سال متوالی در سالن گوتهام منهتن در 25 و 26 اکتبر 2019 برگزار می شود. رویداد امسال بزرگترین رویداد این چند سال اخیر خواهد بود و 37 برند ساعت مچی آخرین و بهترین محصولات خود را به نمایش خواهند گذاشت. در میان این برندها، ژاکت دروز (Jaquet Droz) قرار دارد که مدل به روزرسانی شدۀ خود یعنی گرند زکوند دوال تایم (Grande Seconde Dual Time) را عرضه می کند.

Jaquet Droz Grande Seconde Dual Time

امسال در رویداد بزرگ گروه سوآچ، مجموعۀ گرند زکوند دوآل تایم، کرونوگراف گرند زکوند مونوپوشر (Grande Second Monopusher Chrnograph) را همراهی می کرد. گرند زکوند دوآل تایم طراحی جدیدی را در هر چهار مدل با اندازۀ 43 در 13/13 میلی متر تجربه کرد. برای این به روزرسانی زیبایی شناختی، ژاکت دروز بر اساس موتور نسل های گذشته و همان طرح شکل 8 که گرند زکوند به آن شهرت دارد، استفاده کرده است. چیز جدید، قرار گرفتن یک کرۀ آزیموتال (چشم اندازی از زمین از قطب شمال) در نیمۀ پایینی صفحه است. نمایش کره به زیبایی با قاره های اطراف یک اقیانوس آینه ای به رنگ سیاه یا آنتراسیت انجام گرفته است.

همچنین، نمایش ساعت 24 ساعته به دو بخش متمایز 12 ساعته تقسیم شده است: سفید برای روز و سیاه برای شب که خواندن ساعت را آسان تر می کند. زمان محلی، در نیمۀ بالایی صفحۀ ساعت گرند زکوند، با پرش یک ساعت تنظیم می شود، که تنظیم زمان را در هنگام رسیدن به مقصد آسان تر می کند. تقویم نیز به صورت خودکار با این تغییر تنظیم می شود، و توسط یک عقربۀ نوک قرمز که دور یک حلقۀ صیقلی می چرخد، نمایش داده می شود. اساساً، آنچه که شما در ساعت مچی گرند زکوند دوآل تایم می بیند، چهار نمایش است که از طریق دو صفحۀ کوچک ارائه می شود: زمان محلی، زمان مرجع، تاریخ و ثانیه ها.

Jaquet Droz Grande Seconde Dual Time

موتور اتوماتیک درون این ساعت مچی، همانگونه که پیشتر اشاره شد، مشابه همان موتوری است که در آغاز برای نسل قبلی ساعت های گرند زکوند دوآل تایم در سال 2016 توسعه داده شده بود. کالیبر ژاکت دروز 266H24 که از پشت قاب قابل رویت است، دارای یک چرخدنگ سیلیکونی و چرخ های پالتی و یک روتور اسکلتی فن مانند است. این کالیبر می تواند تا 65 ساعت نیرو ذخیره کند.

6 مدل گرند زکوند دوآل تایم در استیل ضد زنگ با صفحه های مشکلی اونیکس یا نقره ای-اوپالین، یا رزگلد 18 عیار با میناکاری عاجی رنگ یا مشکی عرضه شده اند.

 

ساعت ژاکت دروز (Jaquet Droz)
امانت داری و اخلاق مداری
استفاده از این محتوا فقط با ذکر منبع و آدرس " سایت ایران تایمر " مجاز است.
محصولات پیشنهادی ما برای شما
نظرات کاربران
مرتب سازی بر اساس:
عضو شوید، نظر خود را ثبت کنید، امتیاز بگیرید و رایگان محصول بخرید اطلاعات بیشتر
کد امنیتی را وارد نمایید. تغیر کد امنیتی
ثبت به عنوان میهمان ورود و ثبت نظر
آخرین محصولات دیده شده


بستن فرم