بررسی ساعت رزگلد (Patravi ScubaTec)

حالت مطالعه
پنجشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۸ نویسنده | مترجم:

بررسی ساعت رزگلد پاتراوی اسکوباتک کارل اف بوچرر

علیرغم تمرکز بر زمانسنجی بالای ساعت هایی مانند مانرو توربیلون دابل پریفرال (Manero Tourbillon Double Peripheral) ، یکی از جریانات اصلی در کاتالوگ کارل اف بوچرر (Carl F. Bucherer) از زمان عرضه اش در سال 2013 ساعت های غواصی سری اسکوباتک (ScubaTec) می باشد.  سری اسکوباتک، به عنوان بخشی از ساعت های اسپرت از خانوادۀ پاتراوی (Patravi) توسط مقاومت بالا دربرابر آب و الگوی قابل تشخیص کندو مانند روی صفحه که شبیه فلس های ماهی است، تعریف می شود

Patravi ScubaTec

در بازلورد 2019، کارل اف بوچرر یک مدل جدید از اسکوباتک عرضه کرد که روی صفحۀ آن طرحی از طلسم طولانی مدت خط، اشعۀ مانتا قرار داشت. هرچند این مدل جدید اسکوباتک قطعاً به دلیل رگه های مشکی و نارنجی اش و ارتباطش با خیریۀ مانتا جذابیت دارد، ما اخیراً توانسته ایم زمانی را برای بررسی مدل قبلی اسکوباتک به رنگ رزگلد اختصاص دهیم. خیریۀ مانتا سازمانی است که بر محافظت از زیستگاه های طبیعی سفره ماهی ها تمرکز دارد.

Patravi ScubaTec

مدل رزگلد اسکوباتک که یک ساعت غواصی لوکس محسوب می شود، مانند همتایان در دسترس تر خود، عملکرد قابل توجهی زیر موج های دریا دارد. قاب آن که تا عمق 500 متری در برابر آب مقاومت دارد، کمی بیشتر از 44 میلی متر قطر دارد. اما به دلیل ارتفاع نسبتاً کم، یعنی 45/13 و گوشوارک های کوتاه، به خوبی روی مچ می نشیند. این قاب با چند خط مستقیم و گوشه های منحنی طراحی شده است که با ترکیبی از سطوح مات و صیقلی تقویت می شوند.

قاب خارجی شکافدار، دوار، و تک جهته، سرامیکی است که 15 دقیقۀ اول غواصی را نشان می دهد. این قاب رنگ آبی روشن دارد که با تون رنگی صفحه تناسب دارد. تاج، که با آرم برند و محافظ تاج تیتانیومی مشکی تزئین شده است، به صورت ایمن می چرخد و کریستال یاقوت کبود آن تقریباً 4 میلی متر ضخامت دارد. همچنین یک سوپاپ هلیومی اتوماتیک از تیتانیوم مشکی در کنار قاب قرار دارد که از آسیب دیدن ساعت در برابر تغییرات فشار آب جلوگیری می کند.

 

یک پنجرۀ سفید رنگ تقویم روی ساعت 3 قرار دارد که می تواند موجب آزردگی برخی طرفداران باشد، اما نمای کل صفحه به دلیل نشانگرای متمایز ساعت که با سوپرلومینوای آبی پر شده اند، بی نهایت خواناست. پشت قاب که از تیتانیوم مشکی ساخته شده است، دارای تصویر دو سفره ماهی است. موتور آن کالیبر اتوماتیک CFB 1950.1 است که تحتت لیسانس COSC بوده و تا 38 ساعت ذخیرۀ نیرو دارد. بند لاستیکی دارای بست غواصی رزگلد و تیتانیوم مشکی است.

پاتراوی اسکوباتک رزگلد کارل اف بوچرر از سال 2015 بخشی از کاتالوگ این برند می باشد. قیمت آن 23600 دلار است.

 

بررسی ساعت رزگلد (Patravi ScubaTec)
امانت داری و اخلاق مداری
استفاده از این محتوا فقط با ذکر منبع و آدرس " سایت ایران تایمر " مجاز است.
محصولات پیشنهادی ما برای شما
نظرات کاربران
مرتب سازی بر اساس:
عضو شوید، نظر خود را ثبت کنید، امتیاز بگیرید و رایگان محصول بخرید اطلاعات بیشتر
کد امنیتی را وارد نمایید. تغیر کد امنیتی
ثبت به عنوان میهمان ورود و ثبت نظر
آخرین محصولات دیده شده


بستن فرم