سالگرد مارول و اسپایدرمن با ساعت های سیتیزن

حالت مطالعه
چهارشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۸ نویسنده | مترجم:

سیتیزن از ساعت های جدید سالگرد مارول و اسپایدرمن در جشنواره کمیک نیویورک رونمایی می کند

جشنوارۀ کمیک دیگر نیویورک در کتاب هاست، و همراه با آن، دور دیگری از ساعت های مچی با موضوع ابرقهرمان ها از طرف سیتیزن عرضه می شود. سیتیزن شراکتی را با شرکت کمیک مارول (Marvel) و شرکت مادر آن، دیزنی، در سال 2018 آغاز کرده است. به دنبال عرضۀ اولیۀ 8 ساعت مچی مردانه، و پس از آن عرضۀ مجموعه ای از ساعت های زنانه همزنان با رونمایی از فیلم کاپیتان مارول (Captain Marvel)  در ماه مارس گذشته، دو مدل محدود در NYCC 2019 عرضه شدند: یکی به مناسبت هشتادمین سالگرد مارول و دیگری یک مدل اسپایدرمن به مناسبت فیلم امسال اسپایدرمن: دور از خانه (Spider-man: Far From Home).

Citizen Marvel

ساعت مچی مدل هشتادمین سالگرد مارول، که تنها 1939 عدد از آن به نشانۀ سال بنیانگذاری شرکت، تولید شده است، اولین مجموعۀ مارول سیتیزن است. قاب آن از سوپر تیتانیوم ساخته شده است، آلیاژ انحصاری این سازندۀ ژاپنی که ساعت را بی نهایت روی مچ سبک می کند. صفحۀ آبی تیرۀ آن با نقاط مات درخشانی از لوگوی های مختلف مارول در طول عمر 80 سالۀ شرکت تزئین شده است. این ساعت با بند دستبندی سوپر تیتانیوم عرضه شده و قیمت آن 495 دلار است.

Citizen Marvel Citizen Marvel

ساعت مچی جدید مدل اسپایدرمن نیز تنها در 1962 عدد به نشانۀ سال 1962 که وب اسلینگر برای اولین بار در صفحات AMAZING FANTASY #15 ظاهر شد، تولید شده است. نمایش رنگی اسپایدر من در آن پوشش نمادین تصویر مرکزی صفحۀ این ساعت است، در حالی که پس زمینه، به رنگ متضاد خاکستری، شامل ترکیبی از جلدهای کتاب های اسپایدرمن است. این ساعت استیل دارای یک بند چرم مشکی با دوخت قرمز است و قیمت آن 450 دلار است.

Citizen Marvel Citizen Marvel

هر دو ساعت مچی دارای موتور اکودرایو سیتیزن هستند که به دلیل توانایی شارژ مجدد با هر منبع نوری، نیاز به تغییر مداوم باتری را از بین می برد. هر دو ساعت از نوامبر 2019 برای خرید موجود خواهند بود. سیتیزن همچنین قول یک مدل خاص دیگر را به افتخار فیلم Avengers: Endgame در پاییز امسال داده است.

 

سالگرد مارول و اسپایدرمن با ساعت های سیتیزن
امانت داری و اخلاق مداری
استفاده از این محتوا فقط با ذکر منبع و آدرس " سایت ایران تایمر " مجاز است.
محصولات پیشنهادی ما برای شما
نظرات کاربران
مرتب سازی بر اساس:
عضو شوید، نظر خود را ثبت کنید، امتیاز بگیرید و رایگان محصول بخرید اطلاعات بیشتر
کد امنیتی را وارد نمایید. تغیر کد امنیتی
ثبت به عنوان میهمان ورود و ثبت نظر
آخرین محصولات دیده شده


بستن فرم