لونژینز (Longines) هریتیج میلیتاری (Heritage Military)

حالت مطالعه
پنجشنبه ۷ آذر ۱۳۹۸ نویسنده | مترجم:

جنگ و صلح: لونژینز هریتیج میلیتاری 1938

برند ساعت لونژینز (Longines)، پس از نمایش عصر جنگ جهانی اول با اولین مدل هریتیج میلیتاری (Heritage Military) که در واقع بازتولید یک قطعۀ موزه ای از سال 1918 است، و پس از آن با مدل الهام گرفته از جنگ جهانی دوم در سال گذشته که ساعتی را که افسران بریتانیایی در دهۀ 40 استفاده می کردند، بازتولید کرد، با ارائۀ جدیدترین مدل هریتیج میلیتاری، سال های بین جنگ های جهانی را تداعی می کند. این مدل یک ساعت کلاسیک از سال 1938 را برای مخاطب مدرن تداعی می کند. 

Longines Heritage Military 1938

ساعت هریتیج میلیتاری 1938 (Heritage Military 1938) یک بازتولید مدرن از ساعتی است که توسط شرکت مستقر در سنت ایمیر می باشد. این ساعت دارای یک قاب گرد از استیل ضدزنگ به قطر 43 میلی متر – به اندازه ساعت اصلی – می باشد. در سبکی شبیه به دورۀ اجداد این ساعت، قاب، یک حاشیه خارجی باریک اریب و یک تاج دندانه دار برای کارکرد آسان در میدان جنگ دارد. صفحۀ مشکی مات با عقربه های رادیومی عصایی شکل، اعداد عربی، و مقیاس ریل شکل دقیقه ها، طرح ساده و فوق خوانای مدل های قدیمی تر را منعکس می کند. همینطور صفحۀ کوچک ثانیه شمار روی ساعت 6 با مقیاس خط آهنی خود. عقربه ها و اعداد با روکش کرمی رنگ سوپرلومینوا یک ظاهر باکیفیت مسن را تداعی می کنند.

این ساعت، همراستا با ریشه های اوایل قرن بیستمی خود، دارای یک موتور با کوک دستی است، کالیبر لونژینز L507.2 که یک ETA 6498/2 سفارشی سازی شده با 21 جواهر، فرکانس 21600 vph، و ذخیرۀ نیروی 53 ساعتی است. استفاده از این موتور یک گام دیگر به سوی اصالت تاریخی است. لونژینز هریتیج میلیتاری 1938 که تا عمق 30 متری در برابر آب مقاوم است، با دو بند ارائه شده است، یک بند چرمی خاکستری ذغالی و یک بند چرمی کنیاکی سبک ناتو. همچنین وسیله ای برای تعویض آسان بند به همراه ساعت عرضه می شود. قیمت این ساعت که تنها در 1938 عدد تولید شده است، 2450 دلار است.

 

لونژینز (Longines) هریتیج میلیتاری (Heritage Military)
امانت داری و اخلاق مداری
استفاده از این محتوا فقط با ذکر منبع و آدرس " سایت ایران تایمر " مجاز است.
محصولات پیشنهادی ما برای شما
نظرات کاربران
مرتب سازی بر اساس:
عضو شوید، نظر خود را ثبت کنید، امتیاز بگیرید و رایگان محصول بخرید اطلاعات بیشتر
کد امنیتی را وارد نمایید. تغیر کد امنیتی
ثبت به عنوان میهمان ورود و ثبت نظر
آخرین محصولات دیده شده


بستن فرم