پدال هایی در فلز: ساعت RGM

حالت مطالعه
چهارشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۸ نویسنده | مترجم:

پدال هایی در فلز: RGM  مدل محدود 500-GMT-RS ریچارد ساکس را معرفی می کند

دوشنبۀ گذشته، ساعت ساز پنیسیلوانیایی، RGM، مدل 500-GM-Rs را عرضه کرد. یک ساعت اسپرت جدید با مشارکت با سازندۀ قاب دوچرخه، ریچارد ساکس (Richard Sachs). این مدل جدید دومین ساعتی است که از همکاری بین ساکس و RGM حاصل می شود – و مانند ساعت اول، یک مدل محدود است که از علایق مشترک هر دو برند به سبک های سنتی، صنعت دست ساز و هنرهای کاربردی سخن می گوید. 

RGM  Model 500-GMT-RS Limited Edition Richard Sachs

500-RGM-RS جدید از یک قاب استیل 41 میلی متری استفاده می کند روی مچ 3/11 میلی متر ارتفاع دارد. این قاب دارای جلای صیقلی است، و کناره های آن دارای طرح دندانه دار است که از طرح چرخ های دوچرخه الهام گرفته شده است. در عین حال، تاج ساعت این سبک را کامل می کند. پیرامون صفحۀ ساعت قاب دوجهتۀ GMT قرار دارد که برای اولین بار توسط RGM استفاده شده است؛ برای ساعت های فرد، اعداد عربی روی قاب حک شده است، و نقطه های ساده ساعت های زوج را نشان می دهند که هر دوی آنها با سرامیک پر شده اند. 

RGM  Model 500-GMT-RS Limited Edition Richard Sachs

روی صفحۀ مدل 500-GMT-RS یک حلقۀ خارجی دقیقه شمار قرار دارد، با نشانگرهای هایلایت شدۀ ساعت، و اعداد عربی درون آن برای موقعیت های ربع ساعت. در موقعیت 4:30 یک تقویم ظریف قرار گرفته است. دو عقربۀ شمشیری اسلکتی برای ساعت و دقیقه روی صفحۀ ساعت قرار گرفته اند، و یک عقربۀ قرمزرنگ GMT لوگوی ریچارد ساکس را نشان می دهد. 

RGM  Model 500-GMT-RS Limited Edition Richard Sachs

درون ساعت، کالیبر ETA 2893-2 قرار دارد، یک موتور اتوماتیک ساخت سوییس که قادر است تا 50 ساعت نیرو ذخیره کند. موتور دارای جلای رادیوم است. با این حال، موتور و سازوکار آن پشت قاب قرار گرفته اند که روی آن تفسیر هنری از لوگوی ریچارد ساکس و اطلاعاتی در مورد ساعت، شمارۀ مدل آن از میان 50 عدد ساعتی که قرار است تولید شوند، دیده می شود. 

این مدل جدید دارای بند چرم و پلاستیکی است و مستقیماً از طریق RGM به قیمت 4750 قابل خریداری است. 

 

پدال هایی در فلز: ساعت RGM
امانت داری و اخلاق مداری
استفاده از این محتوا فقط با ذکر منبع و آدرس " سایت ایران تایمر " مجاز است.
محصولات پیشنهادی ما برای شما
نظرات کاربران
مرتب سازی بر اساس:
عضو شوید، نظر خود را ثبت کنید، امتیاز بگیرید و رایگان محصول بخرید اطلاعات بیشتر
کد امنیتی را وارد نمایید. تغیر کد امنیتی
ثبت به عنوان میهمان ورود و ثبت نظر
آخرین محصولات دیده شده


بستن فرم