ساعت اتوماتیک RM 33-02 ریچارد میلی

حالت مطالعه
چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۸ نویسنده | مترجم:

تصور دوباره انقلاب: ساعت اتوماتیک RM 33-02 ریچارد میلی در بدنه با کربن TPT

ریچارد میلی، با پیوستن به انقلاب ساعت slimmed-down به وسیله بیرون دادن اولین ساعت RM 33-02 با بدنه نازک 3/6 میلیمتری، بسیاری از وفاداران خود را شگفت‌زده کرد. درست در زمان آغاز دهه جدید، این شرکت از نسخه جدید و ساده‌تر اتوماتیک RM 33-02 در بدنه کربنی TPT رونمایی کرد.

مدل RM 33-02 بدنه اسپرت‌تری دارد که از کربن TPT ساخته شده است

این ساعت به عنوان اولین ساعت مچی اتوماتیک با بدنه گرد ساخته شده از کربن  TPT انتخاب شد. این ساعت از متریال با تکنولوژی بالا که تولیدکننده در سال 2013 معرفی کرده بود، استفاده می‌کند. بدنه 7/41 میلیمتری RM 33-02 جدید از مدل قبلی (7/45 میلی‌متر) کوچکتر است. این موضوع باعث‌می شود که مدل اسپرت‌تر به نظر بیاید. مدل جدید بر خلاف مدل قبلی که دارای بدنه فلزی گران قیمت بود از رویه ساتن با رنگ رزگلد استفاده کرده است. دور، میان و پشت آن به طور ایمنی توسط 14 پیچ تیتانیومی و واشرهای فولادی پیچ شده است. لبه‌ها به طور یکپارچه در بند لاستیکی جریان می‌یابند. البته گرد بودن و باریک بودن ساعت از مواردی است که ریچارد میلی به آن معروف است.

به علت وجود فنر آزاد با اینرسی متغیر، ساعت اطمینان خوبی در برابر شوک و ضربه و عملکرد زمان‌سنجی خوب در طول زمان دارد. صفحه پایه و پایه‌های آن از تیتانیوم ساخته شده است که سندبلاست شده و توسط titalyt اصلاح شده است.

لبه‌های بدنه کربن TPT در بند لاستیکی اسپرت ادغام می‌شوند.

ساعت اتوماتیک RM 33-02 به 140 قطعه در جهان محدود شده و دارای قیمت 145.000 دلار است.

 

https://www.watchtime.com/wristwatch-industry-news/watches/revolution-re-imagined-richard-mille-rm-33-02-automatic-in-new-carbon-tpt-case/

 

ساعت اتوماتیک RM 33-02 ریچارد میلی
امانت داری و اخلاق مداری
استفاده از این محتوا فقط با ذکر منبع و آدرس " سایت ایران تایمر " مجاز است.
محصولات پیشنهادی ما برای شما
نظرات کاربران
مرتب سازی بر اساس:
عضو شوید، نظر خود را ثبت کنید، امتیاز بگیرید و رایگان محصول بخرید اطلاعات بیشتر
کد امنیتی را وارد نمایید. تغیر کد امنیتی
ثبت به عنوان میهمان ورود و ثبت نظر
آخرین محصولات دیده شده


بستن فرم