بهترین ساعت مچی Hamilton برای خلبان‌‎های شیک

حالت مطالعه
چهارشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۹ نویسنده | مترجم:

همانطور که خلبانهای حرفهای می گویند، هیچ چیزی مانند آزادی پرواز نیست. وقتی که در ابرها و در ارتفاع 10 هزار پایی پرواز میکنید، کابین خلبان غرق نور می‌شود. 

برند همیلتون (Hamilton) ساعت‌های خود را بیشتر از یکصد سال پیش برای جامعه خلبانان (از اولین خدمات U.S. Airmall در سال 1918 تا مسابقه‌دهندگان هوایی جسور (daredevil air racers)) تولید می کند.

از ویژگی‌های متمایز این ساعت می‌توان به زه چرخان دو طرفه قاب با درجه‌بندی لگاریتمی که با مقیاس ثابت اطراف صفحه تعامل دارند، اشاره نمود. از طریق این ویژگی ساعت مچی می‌توان برای محاسبات ریاضی در پرواز استفاده کرد. این را میتوان برای فاکتورهای حیاتی مثل سرعت هوا، فاصله، مصرف سوخت، میزان صعود یا فرود و زمان پرواز اعمال نمود.

لبه زه ساعت نیز برای انجام تبدیل واحدهای مختلف مفید است: کیلومتر، مایل، کیلوگرم، فوت، متر، و …!

ساعت مچی مردانه این برند با عرض قاب 42 میلیمتری و موتور اتوماتیک Khaki Aviation Converter از آلیاژی با نام NivachronTM استفاده می‏کند که در مقابل میدان مغناطیسی مقاومت بالایی دارد. داشتن ساعتی با مقاومت در برابر میدان مغناطیسی برای خلبانان ضروری و مهم است. با استفاده از این آلیاژ نیز این برند از دقت ساعت‌های در محیط‌های مختلف اطمینان حاصل می‏کند.

 

کالیبر این ساعت مچی مکانیکی تا 80 ساعت انرژی را در خود ذخیره می‌کند (نام این کالیبر H-10 نام دارد). بند ساعت مچی نیز در سه مدل استیل ضد زنگ و یا چرم قهوه‌ای و مشکی رنگ تولید شده.

برای داشتن عملکردها و ویژگی‌های بیشتر می‏تواند به ساعت دیگر با عرض قاب 44 میلیمتری GMT با صفحه آبی و بند چرمی قهوه‏ای رنگ اشاره نمود. این ساعت‎ها قابلیت ذخیره انرژی به مدت 80 ساعت را دارند (کالیبر این ساعت H-14 نام دارد).

ساعت دیگری با نام Khaki Aviation Converter Automatic Chronograph وجود دارد که به کالیبر H-21-Si مجهز است.

همانطور که میبینید از گذشته تا کنون، برند Hamilton  به تولید ساعت مچی های سبک خلبانی پرداخته و هر ساله مدل های جدیدتر با قابلیت های بیشتر، متریال بهتر و به روز را تولید و عرضه می کند.

 

بهترین ساعت مچی Hamilton برای خلبان‌‎های شیک
امانت داری و اخلاق مداری
استفاده از این محتوا فقط با ذکر منبع و آدرس " سایت ایران تایمر " مجاز است.
محصولات پیشنهادی ما برای شما
نظرات کاربران
مرتب سازی بر اساس:
عضو شوید، نظر خود را ثبت کنید، امتیاز بگیرید و رایگان محصول بخرید اطلاعات بیشتر
کد امنیتی را وارد نمایید. تغیر کد امنیتی
ثبت به عنوان میهمان ورود و ثبت نظر
آخرین محصولات دیده شده


بستن فرم