کدام را ترجیح میدید؟ ساعت مچی سبک یا سنگین وزن؟

حالت مطالعه
چهارشنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ نویسنده | مترجم:

کربن، سبکتر است

برند Zenith ساعت مچی جدیدش به نام Defy Classic Carbon را با قیمت معقول و قابل دسترس به بازار عرضه کرد. 

زنیت مهم‌ترین سالگرد تاریخی خود را در سال 2019 به مناسبت 50 امین سالگرد El Primero (یک ساعت مچی اتوماتیک با کالیبر کرونوگرافی) جشن گرفت. در سال 2020 اما با وجود موانعی که برای تمامی صنعتها پیش آمد، زنیت به کار خود با قدرت ادامه داد. 

قابل توجه‌ترین نمونه این ساعت‌ها همین ساعت مچی جدید Zenith Defy Classic Carbon است که ما در این مقاله مورد بررسی قرار می‏دهیم. این ساعتمچی مردانه  پاییز امسال با با جنس تمام کربن به بازار عرضه شد. قیمت ساعت نیز به اندازه‌ای است که نسبتاً قابل دسترس است. 

ساعت‌هایی که به طور کامل از کربن ساخته شده باشند، نسبتاً کم‌ پیدا هستند و اکثر موارد دارای فناوری پیچیده‌ای می باشند. موضوعی که مدیرعامل این شرکت بیان می‌کند این است که این ساعت از جنس تمام کربن، قیمت به مراتب کمتری نسبت به رقبا دارد. قیمت ساعت‌های تمام کربنی حدود 150.000 دلار و بالاتر است.  

این ساعت مچی به کالیبر سادهتر El Primero Caliber مجهز شده است. این کالیبر یه کالیبر سه عقربهای است که باعث خوانایی راحت زمان و همچنین قیمت مناسب ساعت میشود. قیمت ساعت Defy Classic Carbon برابر با 19.500 دلار بوده که با اختلاف ارزان‌ترین ساعت مچی تمام کربن است.

عرض قاب این ساعت به قطر 41 میلیمتر است. همچنین بدنه این ساعت طوری است که بخش‌های درخشان و مات در حرکت ساعت به چشم میآید. 

ایندکس های ساعت همگی به پوشش Super-LumiNova مجهز هستند.

این ساعت به نوعی یکی از خواناترین ساعتهای اسکلتون می‏باشد. نمایشگر تاریخ نیز در بالای ساعت 6 قرار دارد. 

هدف این برند از ایجاد ساعت با جنس کربن یک ساعت مچی جذاب و البته سبک بود. تنها بخشی از این مدل که از کربن ساخته نشده است قفل بند ساعت می‌باشد که  دارای پوشش تیتانیوم PVD است.البته این ساعت با بند پارچه‌ای نیز به بازار عرضه می‌شود که قیمتی برابر با 11.600 دلار دارد.

نام کالیبر استفاده شده Zenith’s Caliber Elite 670 SK است که قابلیت ذخیره انرژی به مدت 50 ساعت را دارد.

 

کدام را ترجیح میدید؟ ساعت مچی سبک یا سنگین وزن؟
امانت داری و اخلاق مداری
استفاده از این محتوا فقط با ذکر منبع و آدرس " سایت ایران تایمر " مجاز است.
محصولات پیشنهادی ما برای شما
نظرات کاربران
مرتب سازی بر اساس:
عضو شوید، نظر خود را ثبت کنید، امتیاز بگیرید و رایگان محصول بخرید اطلاعات بیشتر
کد امنیتی را وارد نمایید. تغیر کد امنیتی
ثبت به عنوان میهمان ورود و ثبت نظر
آخرین محصولات دیده شده


بستن فرم