ساعت مچی با گارانتی 70 ساله و تعداد محدود 70 عددی

حالت مطالعه
دوشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ نویسنده | مترجم:

ساعت مچی با گارانتی 70 ساله و تعداد محدود 70 عددی

بخش نوآوری توسعه و تحقیق فناوری‌های پیشرفته Panerai Laboratorio di Idee در سال‌های اخیر بسیار شلوغ بوده و این آزمایشگاه مواد پیشروی را از جمله فناوری کربوتک، گلدتگ و فیبراتک را به صنعت ساعت سازی وارد کرده است.

آخرین و گرانترین این آلیاژها اولین بار در ساعت مچی جدید ( Platinum Tech Luminor Marina PAM 01116) به تعداد محدود 70 عدد ارائه شده است.

برند پانرای به ندرت از پلاتین برای بدنههایش استفاده می‌کند اما در ساعت مچی جدید از فناوری پلاتین و فناوری پلاتینیوم تک استفاده کرده است. پلاتینیوم یک ماده فلزی است که تحت اصلاح فیزیکی قرار می‌گیرد و سختی و مقاومت آن زیاد می‏شود. این موضوع باعث می‌شود که پرداخت این ماده بسیار سخت شود. 

بدنه این ساعت مچی مردانه دارای قطر 44 میلیمتر بوده و ضخامت آن برابر با 13.4 میلیمتر است . از ماده پلاتینیوم تک در تمام عناصر آن (از زه تا بدنه ساعت) استفاده شده است. صفحه ساعتمچی به رنگ سبز زیتونی میباشد.

اعداد ساعت نیز همگی با فونت Arabic بوده و دارای پوشش Super-LumiNova است. عقربههای ساعت میلهای شکل و دارای کناره‌های آبی رنگ هستند. یک نمایشگر تاریخ نیز در کنار ساعت 3 بوده و برای نمایش ثانیه از یک صفحه فرعی در کنار ساعت 9 استفاده می‏شود.

پشت ساعت طوری طراحی شده است که موتور به کار رفته در ساعت قابل مشاهده باشد. موتور استفاده شده در این ساعت مچی اتوماتیک، کالیبر خود شرکت با نام Caliber P.9010 است. این کالیبر قابلیت ذخیره انرژی به مدت 72 ساعت را داشته و از 200 جزء با 31 سنگ قیمتی ساخته میشود. طراحی کالیبر این ساعت و استفاده از یک دستگاه برای توقف چرخ تعادل، باعث دقیق‌تر شدن زمان میشود. 

این ساعت دارای 70 سال گارانتی میباشد (این تعداد سال دقیقاً برابر با تعداد تولید محدود خود ساعت می باشد و همچنین سالگرد مدل Panerai Luminor در سال 2020 است). این ساعت دارای یک بند چرمی تمساح قهوه‏ای رنگ است و قیمت آن  نیز برابر با 36.900 دلار می باشد.

 

ساعت مچی با گارانتی 70 ساله و تعداد محدود 70 عددی
امانت داری و اخلاق مداری
استفاده از این محتوا فقط با ذکر منبع و آدرس " سایت ایران تایمر " مجاز است.
محصولات پیشنهادی ما برای شما
نظرات کاربران
مرتب سازی بر اساس:
عضو شوید، نظر خود را ثبت کنید، امتیاز بگیرید و رایگان محصول بخرید اطلاعات بیشتر
کد امنیتی را وارد نمایید. تغیر کد امنیتی
ثبت به عنوان میهمان ورود و ثبت نظر
آخرین محصولات دیده شده


بستن فرم