جدیدترین ساعت مچی هابلوت با ظاهری شیشه و از جنس یاقوت

حالت مطالعه
چهارشنبه ۶ مرداد ۱۴۰۰ نویسنده | مترجم:

تخصص هابلوت در ساخت بدنه‌های ساعت مچی از یاقوت کبود، فراتر از حد تصور است. تولیدکننده مستقر در نیون جزو اولین تولیدکننده‏ایی بود که چنین بدنه‌هایی را در مقیاسی صنعتی در سال 2016 تولید کرد. در این زمینه به مدت 5 سال است که پیشرو باقی مانده است. اما اخیراً هابلوت برای ما چه کاری انجام داده است؟ پاسخ این سؤال چند روز پیش و در نمایشگاه مجازی واچز اند واندرز داده شد. یک ساعت با بدنه و بند ساخته شده از یاقوت کبود. در اینجا نگاهی نزدیکتر به ساعت مچی Big Bang Integral Tourbillon Full Sapphire می‌اندازیم. ساعتی انقلابی که ماده استفاده شده در آن فقط نوک یک کوه نوآوری است.

مشخصات فنی ساعت:

در این ساعت مچی شیک از دو مورد مهم‌ترین پیشرفت‎های اخیر هابلوت استفاده شده است. بدنه یکپارچه با بند که ژانویه پیشین در مدل‌های ساعت مچی کرنوگرافی Big Bang Integral ارائه شده و آخرین مدل کالیبر اتوماتیک توربیلون (کالیبر Caliber HUB6035) که سال قبل در مدل‌های سه گانه Big Bang ارائه شده است. از جمله دیگر موارد مهم، استفاده از بدنه یاقوت کبود می‌باشد. بدنه صفحه نیز از یک دیسک یاقوت کبود شفاف تشکیل شده است. عقربه‌های این ساعت مچی مردانه نیز از جنس رودیم با پوشش Super-LumiNova می‌باشد.

نحوه ساخت ساعت مچی جدید هابلوت:

هابلوت می‌گوید که مهندسانش به طور کامل بدنه Big Bang کلاسیک را دوباره ساختند تا تمام پیچ‌های در معرض دید آن را حذف کنند. یکی دیگر از چالش‌ها مربوط به بند ساعت بود. بند ساعت از 165 قطعه ساخته شده است. 22 مورد از این قطعات از یاقوت کبود ساخته شده و بقیه اجزا نیز شفافیت متناظر با بدنه ساعت را دارند. طراحی ساعت طوری می‌باشد که به راحتی بر روی دست می‌نشیند.

این ساعت تا عمق 30 متری ضد آب می‌باشد. در درون این ساعت مچی اتوماتیک از کالیبر اتوماتیک MHUB6035 استفاده شده است. این کالیبر قابلیت ذخیره انرژی به مدت 72 ساعت را دارد. 

اتصال بند ساعت با بدنه از طریق یک بست تیتانیوم انجام می‌شود. تعداد ساعت‌های که به بازار عرضه می‎شود محدود بوده و فقط برابر با 30 عدد می‌باشد. قیمت این ساعت نیز برابر با 422.000 دلار می‌باشد.

 

جدیدترین ساعت مچی هابلوت با ظاهری شیشه و از جنس یاقوت
امانت داری و اخلاق مداری
استفاده از این محتوا فقط با ذکر منبع و آدرس " سایت ایران تایمر " مجاز است.
محصولات پیشنهادی ما برای شما
نظرات کاربران
مرتب سازی بر اساس:
عضو شوید، نظر خود را ثبت کنید، امتیاز بگیرید و رایگان محصول بخرید اطلاعات بیشتر
کد امنیتی را وارد نمایید. تغیر کد امنیتی
ثبت به عنوان میهمان ورود و ثبت نظر
آخرین محصولات دیده شده


بستن فرم