جدیدترین ساعت مچی IWC با ترکیب سبک اسپرت و کلاسیک

حالت مطالعه
دوشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ نویسنده | مترجم:

شرکت ساعت‌ سازی معروف IWC Schaffhausen، در طول تاریخچه خود، به طور گسترده‌ای درگیر دنیای هوانوردی و همچنین به میزان کمتری درگیر دنیای ورزش‌های موتوری بوده است. تا همین اواخر، فعالیت این شرکت در زمینه دوم، تأٍثیر خود را عمدتاً بر روی یک خانواده ساعت مچی IWC به نام Ingenieur گذاشته بود.

این در حالی است که تکامل و مدرن کردن ساعت‌های خلبانی برند IWC ریشه در طراحی‌های دهه 1930 و 1940 این برند دارد. در این مقاله به بررسی آخرین ساعت مچی جدید با تکنولوژی بالای این برند به نام Big Pilot’s Watch Constant-Force Tourbillon Edition “IWC Racing” می‌پردازیم. این ساعت از هر دو منابع هوانوردی و ورزش موتوری الهام گرفته است.

شناخت قطعات و کالیبر ساعت مچی:

تعداد ساعت مچی مردانه Big Pilot’s Watch Constant-Force Tourbillon Edition “IWC Racing” به 15 عدد محدود می‌باشد. بدنه ساعت از سراتینیوم مشکی مات بوده که با سبک قدیمی و سنتی ساعت‌های Big Pilot ساخته شده است.

در درون این ساعت مچی مکانیکی از کالیبر ساخته شده توسط خود IWC با نام Caliber 94800 استفاده شده است. کالیبر نامبرده یکی از پیچیده‌ترین کالیبر های ساخته شده این برند است. در این کالیبر از یک نمایشگر حالت ماه برای نیمکره شمالی و جنوبی استفاده می‏شود. به علاوه از یک نمایشگر آنالوگ برای نمایش میزان انرژی ذخیره شده ساعت (تا 4 روز) استفاده شده. عرض قاب ساعت مچی 46.2 میلیمتر می‏باشد. قاب دارای یک تاج بسیار بزرگ مخروطی شکل است که به نوعی الهام گرفته از ساعت تاریخی Big Pilot است. همانطور که در بالاتر به آن اشاره شده است در ساخته بدنه این ساعت از ماده سراتینیوم استفاده شده. این ماده یک آلیاژ خاص ساخته شده توسط خود شرکت است. همانند سرامیک در برابر خش مقاوم بوده و همانند تیتانیوم سبک است. 

موتور ساعت از پشت بدنه قابل مشاهده است. بند ساعت مچی  نیز به صورت پلاستیکی و به رنگ مشکی می‏باشد. قیمت این مدل نیز برابر با 220.000 فرانک سوئیسی یا حدود 240.000 دلار می‌باشد.

 

جدیدترین ساعت مچی IWC با ترکیب سبک اسپرت و کلاسیک
امانت داری و اخلاق مداری
استفاده از این محتوا فقط با ذکر منبع و آدرس " سایت ایران تایمر " مجاز است.
محصولات پیشنهادی ما برای شما
نظرات کاربران
مرتب سازی بر اساس:
عضو شوید، نظر خود را ثبت کنید، امتیاز بگیرید و رایگان محصول بخرید اطلاعات بیشتر
کد امنیتی را وارد نمایید. تغیر کد امنیتی
ثبت به عنوان میهمان ورود و ثبت نظر
آخرین محصولات دیده شده


بستن فرم