ساعت مچی های سری جدید Seamaster Aqua Terra

حالت مطالعه
چهارشنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ نویسنده | مترجم:

وقتی که ما آخرین بار ساعت مچی های اسپرت Seamaster Aqua Terra را مشاهده کردیم، درست در آستانه دوران همه‎گیری ویروس کرونا و در ماه مارس سال گذشته بود. در آن زمان خبرهای بزرگ شامل اولین حضوره رنگ‎های جدید بود. امسال، امگا یک فیس‎ لیفت (طراحی جدید از یک طرح قدیمی) به خانواده Aqua Terra اضافه نموده است. برای این فیس‎لیفت، عقربه ثانیه مرکزی مدل‎ها را با صفحه فرعی ثانیه ‎شمار کوچک در جایگاه 6 جایگزین کرده است. به علاوه ساخت دو سایز مختلف از ساعت مچی ها با رنگ‎های مختلف در صفحه، از دیگر مواردی است که امسال انجام شده است.

ساعت مچی های جدید امگا:

مجموعه ساعت مچی های Seamaster Aqua Terra برای سال 2021، شامل حداقل ده مدل در بدنه با قطر 38 میلیمتر است که دو مدل از آن‎ها به عنوان ساعت مچی لوکس کاربرد دارند. همچنین 9 مدل ساعت در ابعاد 41 میلیمتری عرضه می‎شوند که از این نه مدل، 4 ساعت لوکس هستند. نمایش تاریخ ساعت در صفحه فرعی ثانیه شمار، در بالای عدد 6 طراحی شده. 

ساعت های 38 میلیمتری امگا:

8 مدل‎ از ساعت‎های 38 میلیمتری یا به صورت کامل از جنس استیل ضد زنگ اند یا ترکیبی از استیل و طلای سدنا می‌باشند. دو مدل دیگر ساعت مچی زنانه تماماً از جنس طلای سدنا با طرح الماس هستند و به نظر می‎آید که امگا به دنبال هدف قرار دادن بانوان است. 

ساعت های 41 میلیمتری امگا:

4 مدل از 9 مدل 41 میلیمتری استیل بوده، یک مدل ترکیب استیل و سدنا و 4 مدل از جنس طلای سدنا هستند. رنگ صفحات این مدل‎ها، خاکستری-آبی، نقره‎ای-آبی و نقره‎ای-بژ است. رنگ بند ساعت نیز با رنگ صفحه همخوانی دارد و به نوعی آن را تکمیل می‎کند. در درون این ساعت‎ها از کالیبرهای 8916 و 8917 (در ساعت‎های با جنس طلا) استفاده شده است.

تمامی ساعت مچی ‎های جدید دارای وارانتی 5 ساله می‌باشند .قیمت ساعت‌ها نیز از 5.590 تا 41.100 متغیر است. این ساعت‎ها از آگوست 2021 در بوتیک‎های امگا یا سایت امگا قابل دستیابی می‌باشند.

 

ساعت مچی های سری جدید Seamaster Aqua Terra
امانت داری و اخلاق مداری
استفاده از این محتوا فقط با ذکر منبع و آدرس " سایت ایران تایمر " مجاز است.
محصولات پیشنهادی ما برای شما
نظرات کاربران
مرتب سازی بر اساس:
عضو شوید، نظر خود را ثبت کنید، امتیاز بگیرید و رایگان محصول بخرید اطلاعات بیشتر
کد امنیتی را وارد نمایید. تغیر کد امنیتی
ثبت به عنوان میهمان ورود و ثبت نظر
آخرین محصولات دیده شده


بستن فرم