هفتمین ساعت مچی توربیلون از سری خاص Cabaret Tourbillon

حالت مطالعه
شنبه ۸ آبان ۱۴۰۰ نویسنده | مترجم:

برند آلمانی لانگ اند سون با معرفی ساعت مچی Cabaret Tourbillon در سال 2008، نقطه عطفی را در ساعت‌سازی ایجاد کرد. اولین ساعت مچی توربیلون با مکانیزم توقف ثانیه برای تعادل چرخنده‌اش. امسال ساعتی با بدنه مستطیلی شکل نیزاز خانواده Cabaret معرفی شده است که در این مقاله به بررسی آن می‌پردازیم.

ساعت مچی مستطیلی توربیلون از جنس طلا:

تقریباً ده سال پیش، درست زمانی که مدل‌های Cabaret اصلی در حال حذف شدند بودن، سری‌های A. Lange & Söhne’s Handwerk Kunst بوجود آمدند که دارای طرح مخصوص از تزئینات عقربه‎ای بر روی صفحه، بدنه و حتی کالیبرها بودند. ساعت مچی توربیلون Cabaret Tourbillon Handwerkskunst هفتمین ساعت در این سری اختصاصی است. صفحه ساعت سه بخش بوده و از طلای سفید ساخته شده که منطقه بیرونی آن یک سایه خاکستری رنگ دارد. اعداد 12، 3، 6 و 9 ساعت به صورت Roman نوشته شده است و مانند عقربه‌ه‌های ساعت از جنس طلای سفید می‎باشند. 

ویژگی های فنی ساعت:

برای نمایش تاریخ در این ساعت مچی مردانه از دو صفحه متمایز استفاده می‏شود. این دو صفحه در پایین ساعت دوازده قابل مشاهده است. یک صفحه فرعی برای نمایش ثانیه و یک صفحه دیگر برای نمایش انرژی ذخیره شده با علائم Auf یا Ab وجود دارد. 

موتور این ساعت مچی مکانیکی نیز به صورت مستطیلی شکل می‌باشد. که به صورت دستی کوک شده و در داخل خود شرکت ساخته شده است. این کالیبر از 370 قطعه ساخته شده است و قابلیت ذخیره انرژی به مدت 120 ساعت را دارد.

همانطور که در بالا گفته شده، صفحه ساعت از جنس طلا می‌باشد. بدنه ساعت نیز از جنس پلاتین است. ابعاد بدنه ساعت نیز برابر با 29.5 میلیمتر در 3.2 میلیمتر است. 

همانند دیگر مدل‎های Handwerk Kunst، نسخه Cabaret Tourbillon نیز به شدت محدود تولید می‌شود. تعداد نسخه‌های این ساعت برابر با 30 عدد می‌باشد. قیمت ساعت نیز فقط در صورت درخواست ساعت به اطلاع شما رسانده می‌شود.

 

هفتمین ساعت مچی توربیلون از سری خاص Cabaret Tourbillon
امانت داری و اخلاق مداری
استفاده از این محتوا فقط با ذکر منبع و آدرس " سایت ایران تایمر " مجاز است.
محصولات پیشنهادی ما برای شما
نظرات کاربران
مرتب سازی بر اساس:
عضو شوید، نظر خود را ثبت کنید، امتیاز بگیرید و رایگان محصول بخرید اطلاعات بیشتر
کد امنیتی را وارد نمایید. تغیر کد امنیتی
ثبت به عنوان میهمان ورود و ثبت نظر
آخرین محصولات دیده شده


بستن فرم