ساعت مچی جدید و لوکس شوپارد با الهام از عقاب

حالت مطالعه
شنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۰ نویسنده | مترجم:

صفحه ساعت مچی Chopard Alpine Eagle XL Chrono از عنبیه چشم یک عقاب الهام گرفته شده است. اگرچه ما نمی‌توانیم این کرونوگراف فلزی جذاب را با چشمان تیزبین این پرنده شکاری مشاهده کنیم، با این وجود این ساعت را با چشمان عقاب بررسی کرده‌ایم.

نگاهی تیز به ساعت مچی مردانه Chopard:

دانشمندان بر این باورند که عقاب‌ها می‏توانند حیوان‌های با اندازه خرگوش را در فاصله‌ای بیش از 5/0 مایلی و حشرات را از فاصله‌ای بیش از 50 فوتی مشاهده نمایند. برای اینکه انسان بتواند همچین چیزی را ببیند نیاز به بزرگنمایی 7 برابر است. در بررسی انجام شده بر روی این ساعت مچی از بزرگنمایی 5/5 برابر استفاده کردیم. همانطور که در اشکال قابل مشاهده است، صفحه ساعت حالت پر مانند دارد. اگر این صفحه را با چشم عقاب بررسی کنیم، نوارهای نامنظم، خطوط شکسته با ارتفاع و عمق، رنگ‌های آبی کبودی، خاکستری مایل به آبی و حتی مشکی را با توجه به میزان نور مشاهده می‌کنیم. در طول بال ساعت یک مقیاس تاچی‌متری چاپ شده است و یک مقیاس دقیقه نیز در پایین آن مشاهده می‏شود. عقربه ثانیه شمار این ساعت مردانه شبیه یک پر می ‏باشد. 

صفحه فرعی کنار عدد 3 برای نمایش دقیقه سپری شده به مقدار 30 دقیقه طراحی شده است، یک صفحه فرعی نیز برای شمارنده 12 ساعت در جایگاه 9 طراحی شده. صفحه فرعی ساعت 6 نیز برای نمایش ثانیه در حال سپری شدن است. 

صفحات فرعی کنار ساعت‌های 3 و 9 دارای رینگ‌های صیقل داده شده هستند. این در حالی است که صفحه فرعی بالای ساعت 6 دارای یک لبه شیبدار به سمت پایین است. این موضوع باعث می‌شود که صفحات فرعی کنار ساعت 3 و 9 بزرگتر به نظر بیایند.

عقربه‌ها و علائم ساعت دارای شب نما هستند. صفحه نمایشگر تاریخ بین ساعت 4 و 5 قرار دارد و با چشمان دقیق می‌توان تفاوت رنگ بین صفحه و صفحه نمایشگر تاریخ را (آبی و مشکی) متوجه شد. 

بدنه این ساعت بند استیل، از جنس استیل ضد زنگ بوده و تا عمق 100 متری ضد آب است. در درون ساعت از کالیبر اتوماتیک Chopard Caliber 03.05-C استفاده شده است. این کالیبر قابلیت ذخیره انرژی به مدت 60 ساعت را دارد. 

در سمت راست ساعت دکمه‌های فشاری کشیده و غیر متعارف کرونوگراف قرار دارد. برای متقارن بودن قاب این برآمدگی ‏ها در سمت چپ نیز تکرار شده است. 

در ادامه به مجموعه مشخصات این ساعت نگاهی اجمالی می‌اندازیم:

تولیدکننده: Chopard & Cie S.A

شماره مرجع: 298609-3001

عملکرد: کرنوگراف با عقربه ثانیه در مرکز و دو صفحه فرعی 30 دقیقه‌ای و 12 ساعته، مقیاس تاچی‌متر

موتور: کالیبر اتوماتیک Chopard 03.05-M که دارای 45 قطعه جواهر بوده و قابلیت ذخیره انرژی به مدت 60 ساعت را دارد.

جنس قاب و بند: استیل ضد زنگ Lucent Steel A223 با قابلیت مقاومت تا عمق 100 متری آب

ابعاد ساعت: قطر = 44.18 میلیمتر، ارتفاع = 13.27 میلیمتر، وزن = 204 گرم

تنوع: صفحه کاملاً مشکی (شماره مرجع 298609-3002 با قیمت 200,19 دلار)، بدنه دو رنگه (شماره مرجع 298609-6001 با قیمت 800,26 دلار)

قیمت: 200,19 دلار

 

ساعت مچی جدید و لوکس شوپارد با الهام از عقاب
امانت داری و اخلاق مداری
استفاده از این محتوا فقط با ذکر منبع و آدرس " سایت ایران تایمر " مجاز است.
محصولات پیشنهادی ما برای شما
نظرات کاربران
مرتب سازی بر اساس:
عضو شوید، نظر خود را ثبت کنید، امتیاز بگیرید و رایگان محصول بخرید اطلاعات بیشتر
کد امنیتی را وارد نمایید. تغیر کد امنیتی
ثبت به عنوان میهمان ورود و ثبت نظر
آخرین محصولات دیده شده


بستن فرم