روز مهندس

روز مهندس

روز مهندس مبارک
این هدیه از طرف سازمان توسعه یک مپنا برای شماست، که می توانید با تخفیف بیشتر از سایت ایران تایمر (اولین و بزرگترین سایت مرجع ساعت مچی و اکسسوری برند) خرید کنید.

مبلغ تخفیف شما با توجه به رنج قیمت هر محصول مشخص شده. این امکان را دارید که از کدهای تخفیف مشخص شده هر رنج قیمت، برای خرید محصولات بدون تخفیف در همه دسته بندی ها (ساعت مچی، زیورآلات و عینک آفتابی) استفاده کنید. از هر تخفیف فقط 100 نفر امکان استفاده دارند، از این تعداد محدود سریعتر استفاده کنید.

رنج 3 تا 5 میلیون

با 400.000 تومان تخفیف

کد تخفیف :  400GIFT

رنج 5 تا 10 میلیون

با 700.000 تومان تخفیف

کد تخفیف : 700GIFT

رنج 10 تا 20 میلیون

با 1.400.000 تومان تخفیف

کد تخفیف : 1400GIFT

رنج 20 میلیون به بالا

با 1.900.000 تومان تخفیف

کد تخفیف : 1900GIFT


در ایران تایمر، خدمات متمایزی برای یک خرید اینترنتی تجربه خواهید کرد. خدماتی از جمله :

• 30 روز مهلت بازگشت کالا    • خرید اقساطی   • 5 سال گارانتی موتور ساعت    • 10سال گارانتی تعویض رایگان باتری    • ارسال رایگان به سراسر ایران.

ایران تایمر تنها یک فروشگاه آنلاین ساعت مچی نیست. ما در سایت ایران تایمر یک ویترین بزرگ و متنوع با حدود 300 برند مطرح جهانی و بالغ بر 3هزار محصول برای شما آماده کردیم، تنوعی که در هیچ فروشگاه حضوری مشاهده نمی کنید. اما با پذیرش خواسته بعضی از مشتریان مان، بخشی را فراهم کردیم تا خرید را برای دوستداران خرید حضوری راحت کنیم. در شوروم(show room)  ایران تایمر، محبوب ترین برندها و مدل های پرفروش گلچین شدند تا با مراجعه حضوری بتوانید همان لحظه خرید کنید. 



انتخاب کنید

با ایران تایمر

شما از روز اول داخل باشگاه مشتریان ، امتیاز و جایگاه دارید

ما آماده همکاری با سازمان های بزرگ برای ارتقای روحیه پرسنل هستیم

آخرین محصولات دیده شده


بستن فرم