نحوه همکاری با ایران تایمر:

نحوه همکاری با ایران تایمر:

سلام
از اینکه برای خواندن این پروپوزال و آشنایی با مجموعه ایران تایمر زمان تان را در اختیار ما می گذارید، متشکریم.
ما می دانیم که شما هم دوست دارید برای پرسنل یا مشتریان سازمانی خود، رفاه و مزایای ویژه مهیا کنید تا جایگاه سازمانی بهتری در دید آنها داشته باشید. از این رو در مجموعه ایران تایمر با در اختیار گذاشتن پیشنهادات ویژه برای خرید به صرفه و آسان تر ساعت مچی و دیگر اکسسوری ها، این موقعیت را برای سازمان شما ایجاد می کنیم.
ایران تایمر اولین و بزرگترین سایت و فروشگاه ساعت مچی اورجینال و برند (عینک آفتابی و زیورآلات) است که تجربه ای بالغ بر یک دهه در این زمینه بدست آورده. تجربه ایران تایمر موجب شده تا خدماتی را در اختیار مشتریان خود بگذارد که آنها طعم جدیدی از یک خرید حرفه ای را تجربه کنند. خدماتی که در کمتر فروشگاه های اینترنتی ایرانی دیده اید. همچنین معتقدیم اگر شما برای پرستیژ کاری و سازمان خود ارزش قائلید، ما هم مصممیم در این پروپوزال پیشنهاداتی را در اختیار شما بگذاریم که علاوه بر ارتقا جایگاه سازمان شما، به اعتبار خودمان هم اضافه کنیم.

پیشنهادی متفاوت برای شما

هر مجموعه یا سازمانی دوست دارد برای ارتقای روحیه پرسنل یا مشتریان خود، خدمات و رفاهی را برای آنها ایجاد کند که در پی آن رشد و پیشرفت سازمان حاصل شود. برای بوجود آوردن چنین رفاهی پیشنهاداتی را در اختیار شما و سازمان تان قرار می دهیم که از خدمات کلی ایران تایمر، متمایز است. جهت دریافت مشاوره با شماره های زیر تماس یا فرم زیر را تکمیل نمایید.
شماره تماس: 02171400010 داخلی 110
شماره موبایل: 09300019456

نام و نام خانوادگی :
نام سازمان :
شماره تماس :
کد امنیتی تغیر کد امنیتی
ثبت در خواست
معرفی خدمات ایران تایمر

بزرگ ترین و متنوع ترین ویترین:
از آنجایی که ایران تایمر ابتدا یک سایت اینترنتی و بعد یک فروشگاه است، تنوع بالایی از محصولات و برندها را در آن میتوانید پیدا کنید، که در ویترین هیچ فروشگاهی نخواهید دید. ما در ایران تایمر تنوعی بالغ بر 40 هزار محصول و بیشتر از 400 برند مطرح جهانی را در سه دسته بندی ساعت مچی، عینک آفتابی و زیورآلات گردآوری کردیم.

گارانتی بین المللی و برند:
تمام محصولات داخل ایران تایمر دارای گارانتی بین المللی هستند. این گارانتی در ایران زیر نظر نماینده رسمی برند آن محصول ارائه می شود و در خارج از ایران هم دارای اعتبار می باشد.

30 روز ضمانت بازگشت
از آنجایی که فروش محصولات برند و اورجینال را رسالت مجموعه مان میبینیم، تمامی محصولات داخل سایت ایران تایمر دارای ضمانت مادام العمر اصالت کالا هستند. و این ضمانت در تمامی فاکتور های فروشمان نوشته می شود.

امکان ارسال رایگان، ارسال سریع 3 ساعته بر روی بعضی محصولات داخل تهران و دیگر شهرها، انتخاب بین 3 محصول، خرید اقساطی و …. از دیگر خدمات ایران تایمر می‌باشد.

آخرین محصولات دیده شده


بستن فرم