ساعت دیوید بُوی تولید محدود از ریموند ویل

حالت مطالعه
دوشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۶ نویسنده | مترجم:

ساعت دیوید بُوی تولید محدود از ریموند ویل (Raymond Weil David Bowie)

 

بیشتر ساعت‌های ریموند ویل به طریقی به موسیقی مرتبط هستند، و با آخرین محصول ارائه شده‌شان کودتایی برپا کرده‌اند. اکنون با همکاری دیوید بُوی (David Bowie) پرده از محصول جدید با تولید محدود با نام دیوید بُوی برداشته‌است که یادبودی از زندگی و حرفه یکی از پر تاثیر ترین هنرمندان تاریخ است.

این ساعت برای یادبود 70امین سالگرد تولد دیوید بُوی ساخته شد. ریموند ویل برای تجلیل از دیوید بُوی چیزی را انتخاب کرد که خودش با نام آزادانه ترین طراحی یاد می‌کند.

 

 

 

قاب 42‌میلی‌متری ساعت حاوی صفحه‌ای شبیه به صفحه گرامافون است که بهترین نماد یک هنرمند بریتانیایی است. در کنار قابلیت‌های کلیدی این طرح، نماد رعد منقوش بر صفحه ساعت که برروی اولین آلبوم دیوید بُوی در سال 1973 با نام Aladdin Sane عرضه شد، چاپ شده بود. نماد رعد به رنگ قرمز و در موقعیت ساعت 12 برروی صفحه ساعت درج شده است. همچنین لوگوی دیوید بُوی که با سبک پاپ آرت توسط اندی وارهول (Andy Warhol) طراحی و برروی آلبوم Diamond Dogs در سال 1974 چاپ شد برروی صفحه ساعت اضافه شده است.

 

 

این ساعت به تعداد 3000 قطعه تولید شده و هرکدام با شماره سریال منحصرا مشخص شده است. ساعت دیوید بُوی مجهز به موتور اتومات بوده که در پشت تصویر ایشان که در سال 1974 توسط عکاسی با نام تری او‌نیل (Terry O’Neill) گرفته شده و برروی درب پشت ساعت حک شده، کار می‌کند.

قیمت این ساعت در بریتانیا 1،395 پوند است.

ساعت دیوید بُوی تولید محدود از ریموند ویل
امانت داری و اخلاق مداری
استفاده از این محتوا فقط با ذکر منبع و آدرس " سایت ایران تایمر " مجاز است.
محصولات پیشنهادی ما برای شما
نظرات کاربران
مرتب سازی بر اساس:
عضو شوید، نظر خود را ثبت کنید، امتیاز بگیرید و رایگان محصول بخرید اطلاعات بیشتر
کد امنیتی را وارد نمایید. تغیر کد امنیتی
ثبت به عنوان میهمان ورود و ثبت نظر
آخرین محصولات دیده شده


بستن فرم