ساعت مچی افسانه ای رؤسای جمهور آمریکا در 7 دهه گذشته

حالت مطالعه
شنبه ۷ اسفند ۱۴۰۰ نویسنده | مترجم:

ساعت‌ مچی ساز قدیمی سوئیسی Vulcain، برندی نیست که این روزها خود را در انبوه رقابت کلکسیونرهای ساعت مچی آمریکایی پیدا کند. اما با اولین حضورش در سال 2021 و در رویداد WatchTime New York 2021، احتمالاً این شرایط را تغییر دهد. این رویداد در منهتن و تاریخ 22 الی 24 اکتبر برگزار شد. برندهای شرکت‌کننده در این رویداد به دنبال ورود به بازار آمریکا هستند. بنابراین، Vulcain از این رویداد استفاده کرد تا امسال یکی از ساعت‎های قابل توجهش را با نام 50s Presidents’ Watch به نمایش درآورد.

ساعت مچی مورد علاقه رئیس جمهوران آمریکا:

ساعت مچی 50s Presidents’ Watch تفسیر مدرن Vulcain از ساعت تاریخی کریکت این برند است. یک ساعت افسانه‎ای که تقریبا در هفت دهه گذشته توسط تمام رؤسای جمهور آمریکا استفاده می‌شد. اولین کریکت در سال 1947 عرضه شد و میان مصرف‌ کننده‌های آن زمان که به دنبال مکانیزم یادآوری بودند (قبل از عصر پیچرها، موبایل‌ها و تقویم‌های آنلاین)، مرسوم و محبوب شد.

در میان رؤسای جمهور نیز اولین کسی که این ساعت مچی مردانه را استفاده کرد، هری ترومن بود. بعد از ترومن، این ساعت توسط آیزن‌هاور و جانسون نیز مورد استفاده قرار گرفت. اما آن چیزی که تاریخچه این برند را نشان می‏دهد، ساعت مچی 50s President’s Watch است. گل سرسبد مجموعه 50s Presidnt’s Watch یک مدل ظریف با بدنه فلزی است. طراحی اولیه این ساعت مردانه در سال 2015 با ظرافت و ویژگی نمایش تاریخ انجام شد.

مشخصات فنی ساعت:

همانطور که در بالاتر نیز به آن اشاره شده، بدنه این ساعت کلاسیک و ساده از جنس استیل ضد زنگ است. قطر قابش هم برابر با 42 میلیمتر و ضخامت آن نیز برابر با 13.9 میلیمتر می باشد. 

این ساعت دارای صفحاتی با رنگ‌های مختلف می‌باشد (رنگ نقره‎ای، ماسه سنگی و مشکی و همچنین رنگ‎های جدیدتری مثل قهوه‌ای دو رنگه). عقربه‌های ساعت و دقیقه نیز به صورت دلفینی اند. در درون این ساعت مچی مکانیکی از کالیبر  Vulcain Caliber Cricket Manufacture V-11 استفاده شده است. این موتور قابلیت ذخیره انرژی به مدت 42 ساعت را دارد. قیمت این ساعت از از 5,200 دلار الی 6,000 دلار متغیر است.

 

ساعت مچی افسانه ای رؤسای جمهور آمریکا در 7 دهه گذشته
امانت داری و اخلاق مداری
استفاده از این محتوا فقط با ذکر منبع و آدرس " سایت ایران تایمر " مجاز است.
محصولات پیشنهادی ما برای شما
نظرات کاربران
مرتب سازی بر اساس:
عضو شوید، نظر خود را ثبت کنید، امتیاز بگیرید و رایگان محصول بخرید اطلاعات بیشتر
کد امنیتی را وارد نمایید. تغیر کد امنیتی
ثبت به عنوان میهمان ورود و ثبت نظر
آخرین محصولات دیده شده


بستن فرم