ساعت جدید جی شاک با طراحی کلاسیک به اسم Ao-Zumi

حالت مطالعه
دوشنبه ۶ تير ۱۴۰۱ نویسنده | مترجم:

در اوایل امسال، لوکس ترین ساعت جی شاک با الهام از قدیمی ترین مدل dw-5000c به نام مدل MRG-B5000 وارد شد. این ساعت جدید جی شاک با استقبال زیادی از طرف دوستداران کاسیو رو به رو شد. ساعت جدید، به سری مجلل سری MR-G G-SHOCK می‌پیوندد، ساعتی با طراحی و ساخت استادانه که به عنوان وارث واقعی ساعت کلاسیک و نمادین عمل می‌کند.

ساعت mrg-b5000 یا Ao-Zumi

نام دیگری که برای این ساعت جدید جی شاک، انتخاب شده "Ao-Zumi" است. به نظر میاد این اسم دوم از ترکیب رنگ سیاه و آبی چشمگیر به کار رفته در ساعت گرفته شده. نوع رنگ بندی و طراحی این ساعت حس استحکام، آرامش و طبیعت را در ذهن شما ایجاد می کند. در کنار این لطافت، حس قدرتمندی و مقاومت را هم در این مدل g-shock میبینید.

الهام از ساعت مچی قدیمی

همانطور که مشخص است، این ساعت مردانه جدید از سری مدل های قدیمی اش الهام گرفته. بنابراین علاوه بر اینکه ظاهر بدنه و بند ساعت از جنس استیل است اما جزو ساعت ضد ضربه شناخته می شود. بدنه استیل ساعت با مهارت زیاد و بصورت حرفه ای پرداخته شده. با اینکه با شنیدن اسم ساعت جی شاک، توقع یک ساعت اسپرت باید داشت، اما عرض قاب این مدل نشان دهنده یک ساعت کلاسیک هست. عرض قاب این ساعت کلاسیک، 49*43 و با ارتفاع قاب 12.9 میلیمتری تولید شده. 

به علاوه به کار بردن رنگ های جدید، جنس به کار رفته در ساعت هم ارتقا پیدا کرده. این ساعت ترکیبی از جنس آلیاژ تیتانیوم و ترکیب COBARION استفاده می‌کند. COBARION، که دارای سختی حدود چهار برابر تیتانیوم خالص و درخشندگی قابل مقایسه با پلاتین است، برای سطح بالای قاب استفاده شده. و از یک آلیاژ تیتانیوم ویژه Ti64 برای قاب، پشت قاب و دکمه‌ها استفاده شده است.

قابلیت های ساعت هوشمند Ao-Zumi

عملکردهای این ساعت ورزشی همان چیزی هست که دنبالش هستید. قابلیت اتصال به بلوتوث، ذخیره انرژی خورشیدی، چراغ LED و قابلیت های دیگر در این ساعت به کار برده شده. شیشه این مدل، سافایر کریستال ضد خش است که ساعت شما را در برابر احتمال ضربه و خش مقاوم می کند. این ساعت جدید اسپرت، 4000 دلار قیمت دارد و اکنون برای خرید در خرده فروشان انتخابی برند G-SHOCK، در دسترس هست.

 

ساعت جدید جی شاک با طراحی کلاسیک به اسم Ao-Zumi
امانت داری و اخلاق مداری
استفاده از این محتوا فقط با ذکر منبع و آدرس " سایت ایران تایمر " مجاز است.
محصولات پیشنهادی ما برای شما
نظرات کاربران
مرتب سازی بر اساس:
عضو شوید، نظر خود را ثبت کنید، امتیاز بگیرید و رایگان محصول بخرید اطلاعات بیشتر
کد امنیتی را وارد نمایید. تغیر کد امنیتی
ثبت به عنوان میهمان ورود و ثبت نظر
آخرین محصولات دیده شده


بستن فرم