ساعت فردریک کنستانت تولید محدود برای ایالات متحده

حالت مطالعه
چهارشنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ نویسنده | مترجم:

شاید براتون جالب باشه که بدونید این ساعت هوشمند از برند سوئیسی فردریک کنستانت، انحصارا برای ایالات متحده تولید شده. نوع رنگ بندی ساعت (الهام گرفته از پرچم ایالات متحده) و نشانه ای که در صفحه آن گذاشته شده این موضوع را تایید می کند. در ادامه مشخصات فنی ساعت جدید فردریک را مورد بررسی قرار‌میدهیم.

ساعت هوشمند جدید فردریک کنستانت

حدود 10 سال پیش بود که برند فردریک کنستانت سوئیسی، دست به تولید اولین ساعت هوشمند در این کمپانی زد. بر خلاف انتظاری که اکثر ما در خصوص ساعت‌های هوشمند داریم، سبک این ساعت‌ها فردریک کاملا کلاسیک است. یعنی در نگاه اول شما صفحه آنالوگ با سبک کلاسیک مشاهده‌ می کنید. این در حالیست که قابلیت‌های ساعت کاملا هوشمند است. و با اتصال ساعت به تلفن همراه از طریق برنامه ای مخصوص، اطلاعات یک ساعت هوشمند را در اختیار دارید.

این ساعت مچی هوشمند جدید از فردریک کنستانت به اسم Classics Worldtimer Manufacture تولید شده. همانطور که از اسمش پیداست سبک ساعت، کلاسیک است. یک ساعت کلاسیک پیشرفته با قابلیت نمایش زمان جهانی. با نشان دادن زمان و 24 ساعت شبانه روز، در 24 شهر که نشان دهنده 24 منطقه زمانی هستند، این ساعت از پیچیدگی تایمر جهانی استفاده‌ می کند. ویژگی worldtimer یا همان نمایش ساعت جهانی، 10 سال پیش در این سری ساعت‌های فردریک استفاده شده. و بخاطر پرکاربرد بودن این قابلیت، اهمیت وجودش در ساعت جدید هم بیان شده.

 

نقشه جهان در صفحه ساعت فردریک کنستانت

مثل مدل‌های قبلی در سری ساعت هوشمند فردریک کنستانت، از نقشه زیبای جهان در صفحه ساعت استفاده شده. قاره‌ها به رنگ سیلور و اقیانوس‌ها به رنگ آبی. انتخاب نوع رنگ بندی غالب در اجزای ساعت که شامل سفید، سیلور، آبی و قرمز است همگی گویای نمادی هستند. به گفته خود کمپانی فردریک کنستانت، این‌ ترکیب رنگ و استفاده از یک ستاره در جایگاه عدد‌4، نمادی از پرچم ایالت متحده است. چرا که این ساعت تولید محدود، برای ایالات متحده ساخته و عرضه‌ می شود. این ساعت با یک بند چرم طبیعی تمساح قرمز با دوخت مایل به سفید، یک بند اضافی چرم طبیعی تمساح سفید و همچنین یک بند پلاستیکی آبی تولید‌می شود.

مشخصات فنی ساعت:

جنس قاب: استیل ضد زنگ

عرض قاب: 42‌میلیمتر

موتور: کالیبر داخلی FC-718 خودکار

جنس شیشه: یاقوت کبود

جنس بند: چرم تمساح

نسخه جدید Frederique Constant Classics Worldtimer Manufacture US Special Edition اکنون با تحویل در ماه نوامبر با قیمت 4795 دلار آمریکا برای پیش‌سفارش در دسترس است.

 

ساعت فردریک کنستانت تولید محدود برای ایالات متحده
امانت داری و اخلاق مداری
استفاده از این محتوا فقط با ذکر منبع و آدرس " سایت ایران تایمر " مجاز است.
محصولات پیشنهادی ما برای شما
نظرات کاربران
مرتب سازی بر اساس:
عضو شوید، نظر خود را ثبت کنید، امتیاز بگیرید و رایگان محصول بخرید اطلاعات بیشتر
کد امنیتی را وارد نمایید. تغیر کد امنیتی
ثبت به عنوان میهمان ورود و ثبت نظر
آخرین محصولات دیده شده


بستن فرم