با خانواده‌های ساعت سیکو آشنا شو

حالت مطالعه
چهارشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۱ نویسنده | مترجم:

میدونیم که سیکو یک برند برای همه سبک سلیقه‌ها و رده سنی‌هاست. برعکس تفکری که وجود دارد و اکثرا با اومدن اسم ساعت سیکو یاد ساعت‌های قدیمی و کلاسیک میو فتند، این برند در ایجاد ساعت با طراحی‌های جدید خیلی قدرتمند عمل می‌کند. اینطور می‌شود برداشت کرد که سیکو می‌خواهد همه سبک سلیقه‌ها را در بر بگیرد. از کسانی که ساده پسند هستند تا آنهایی که به ساعت مچی اسپرت یا شلوغ علاقه دارند. سیکو چه در زمینه تولید ساعت زنانه و چه ساعت مردانه، نیاز‌های مخاطبانش را تشخیص داده و مطابق با سلیقه روز جلو می‌رود. اما برای اینکه دسترسی و انتخاب راحت‌تری بین تنوع بی نظیر ساعت‌های سیکو داشته باشید، این کمپانی محصولاتش را به چند خانواده مختلف تقسیم کرده. در ادامه با سری خانواده‌های برند سیکو بیشتر آشنا میشویم.

ساعت سیکو پرسپکس (Prospex)

این سری از خانواده Seiko Prospex، مجموعه ای است از ساعت ورزشی برای دوستداران ورزش و ماجراجویان چه در آب، چه در آسمان و چه در خشکی، که هر محدودیتی را به چالش می‌کشد. تنها خانواده ساعت‌های ورزشی در کمپانی سیکو که از مقاومت بالا برخوردار است و مناسب برای فعالیت‌های ورزشی می‌باشد. از زمان عرضه اولین ساعت غواصی ژاپن در سال 1965، فناوری نوآورانه سیکو استانداردهای جهانی را تغییر داده است. سیکو دائماً در تلاش است تا اطمینان و ایمنی بیشتری را برای غواصان حرفه ای و تفریحی در تولید ساعت غواصی از این برند ایجاد کند. پس اگر قصد خرید ساعت ورزشی از برند سیکو را دارید بدون شک باید به سراغ این سری خانواده بروید.

ساعت پرسیج سیکو (Presage)

سبک ساعت‌های این خانواده از سیکو ترکیب طراحی‌های سنتی ژاپنی، صنایع دستی با موتورهای مکانیکی قدرتمند است. کسانی به سراغ ساعت‌های پرسیج کاسیو میروند که به دنبال طراحی‌های اصیل و ساعت‌های مدرن اما الهام گرفته از طراحی قدیم هستند. ساعت‌هایی با طراحی‌های به روز که حس اصالت ساعت‌های قدیمی را به همراه دارند. آن دسته از عاشقان ساعت که به ماهیت اولیه ساعت مچی یعنی ساعت‌های مکانیکی کلاسیک علاقه دارند، به احتمال زیاد محصولات این سری خانواده سیکو را می‌پسندند.

ساعت سیکو آسترون (Astron)

از معروف‌ترین و محبوب‌ترین سری ساعت‌های برند سیکو، خانواده ساعت‌های آسترون می‌باشد. تولید چنین سری از ساعت‌ها از همان اول با سر و صدای زیاد، توجهات همه را به خود جلب کرد. اولین ساعت خورشیدی یا همان سولار GPS دار در جهان که نگاه همه ساعت دوستان را به سمت خودش جلب کرد. علاوه بر اینکه این ساعت خورشیدی در مدت طولانی‌تری به نسبت ساعت‌های کوارتز نیاز به تعویض باتری دارد، تنظیم زمانش هم به صورت خودکار است و نه دستی. به محض قرار گرفتن صفحه ساعت زیر نور مستقیم عقربه‌های داخل صفحه زمان منطقه ای که در آن قرار دارید را بطور خودکار نمایش میدهند. این ساعت برای افرادی مناسب است که می‌خواهند ساعتشان ظاهری با اصالت و عملکردی هوشمندانه داشته باشد.

ساعت کینگ سیکو (King Seiko)

همانطور که از اسمش پیداست، نمونه طراحی‌های اولیه سبک کلاسیک را در این سری از ساعت‌های سیکو می‌توانید پیدا کنید. ساعت‌هایی با طراحی ساده و کلاسیک به دور از هرگونه طراحی مدگرایانه. با موتورهای مکانیکی قدرتمند که خیال شما از بابت استفاده تا چند سال راحت می‌کند.این سبک ساعت‌های برای ساده پسندان و استایل‌های مینیمال بیشتر مناسب است.

ساعت سیکو 5 (Seiko 5 Sports)

برای بیش از 50 سال، سیکو 5 به طور مداوم سطوح بالایی از قابلیت اطمینان، دوام، عملکرد و ارزش را ارائه می‌دهد که آن را برای دوستداران ساعت‌های مکانیکی در سراسر جهان محبوب کرده است. سیکو 5‌ها محبوب‌ترین و قدیمی‌ترین ساعت‌های سیکو هستند که به خاطر عملکرد خوب، طول عمر بالا و قیمت بسیار مناسب همیشه مورد استقبال قرار گرفتند. حالا در چند سال اخیر سیکو دست به ایجاد طراحی‌های جدید با حفظ ارزش‌های قدیم زده. ساعت‌های سیکو 5 در حال حاضر هم با ظاهر کلاسیک و هم اسپرت با موتور مکانیکی تولید می‌شوند.

ساعت سیکو کوتورا (Coutura)

ساعت‌هایی با طراحی مدگرایانه و جوان پسند. این سبک ساعت‌ها برای کسانی است که میدانند از ساعت مچی برای بهتر شدن استایلشان چه می‌خواهند. طراحی جسورانه، ظاهری نیمه اسپرت با زوایای برجسته و البته پیچیده از نکات دیدنی در ساعت‌های کوتورا است. فناوری‌های به کار رفته در این سری از خانواده سیکو هم مانند ظاهرش جدید و به روز است. در اغلب ساعت‌های این خانواده از قابلیت شارژ خورشیدی و دریافت امواج ماهواره ای استفاده شده است.

ساعت الماس سیکو (Diamond Collection)

همانطور که از نام این سری خانواده سیکو مشخص است، نماد اصلی این ساعت‌ها الماس یا نگینی است که در طراحی آنها استفاده می‌شود. در این کالکشن هم ساعت مردانه سیکو هم ساعت زنانه تولید می‌شود. سیکو در توصیف این سری از ساعت‌هایش می‌گوید:"مجموعه ساعت‌های الماس سیکو به همان اندازه که برای کره زمین مفید است برای شما راحت است."

گرند سیکو لوکس‌ترین خانواده از سیکوها

ساعت گرند سیکو، تنها لاین لوکس از کمپانی سیکو می‌باشد که ساعت‌های زیبا و خارق العاده ای را میتوانید در بین آنها مشاهده کنید. گرند سیکو همیشه در طراحی، شخصیت، ارائه و اخیراً کالیبرهایش متمایز بوده است. برای تقویت بیشتر جذابیت منحصربه‌فرد آن و دسترسی به مخاطبان گسترده‌تر، گرند سیکو به عنوان یک برند کاملاً مجزا معرفی شده. از زمانی که Grand Seiko در سال 2010 در سطح بین المللی راه اندازی شد، این برند گام‌های بزرگی را در زمینه توزیع، فروش و علاقه در بین دوستداران ساعت برداشته است.

سخن آخر:

حالا که با همه خانواده‌ها و زیرمجموعه‌های سیکو آشنا شدید فکر می‌کنید کدام‌شان مناسب استایل شما هستند؟ کدام از این خانواده‌های را می‌شناختید؟ با آشنایی این زیرمجموعه‌ها می‌توانید انتخاب درست‌تری از محصولات متنوع سیکو داشته باشید.

با خانواده‌های ساعت سیکو آشنا شو
امانت داری و اخلاق مداری
استفاده از این محتوا فقط با ذکر منبع و آدرس " سایت ایران تایمر " مجاز است.
محصولات پیشنهادی ما برای شما
نظرات کاربران
مرتب سازی بر اساس:
امیر: ۳ اسفند ۱۴۰۱
سلام
ساعت سیکو 5 هم اکنون به صورت تولید محدود نیز به بازار عرضه می شود؟
به نظر شما این نظر مفید بود؟ بله (0) خیر (0)
ایران تایمر: ۳ اسفند ۱۴۰۱
سلام - بله به صورت کم ارائه میشود
به نظر شما این نظر مفید بود؟ بله (0) خیر (0)
آزاده: ۲۵ بهمن ۱۴۰۱
من ساعت های پرسیج سیکو رو دوست دارم،یاد بچگیام و پدربزرگم میندازه منو،البته ساعتش بعد از گذشت چندین دهه، که کسی بطور دائم دستش نکرده هنوزم سالمه و کار میکنه...
به نظر شما این نظر مفید بود؟ بله (1) خیر (0)
عضو شوید، نظر خود را ثبت کنید، امتیاز بگیرید و رایگان محصول بخرید اطلاعات بیشتر
کد امنیتی را وارد نمایید. تغیر کد امنیتی
ثبت به عنوان میهمان ورود و ثبت نظر
آخرین محصولات دیده شده


بستن فرم